return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
אז מתי המסיבה הבאה הטובה? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by sh33p
הנה בן אדם שהבין למה הייתה הכוונה שלי,
אני מחפש אלטרנטיבה, לכן אני שומע את כל הסגנונות,
המטרה שלי היא לא לבוא ולהגיד, תתחילו לשמוע מינימל כי אין ברירות
אלא שפשוט יש כל כך הרבה מוזיקה טובה, שמקורה לא בתוכניות של ארמין.
שלא תבינו לא נכון, בעברי הייתי פאןבוי של ארמין ואני עדיין מאוד אוהב לשמוע אותו "לייב" במועדון
אבל התוכניות שלו פשוט בלתי נסבלות, הם מלאות ב90 אחוז בולשיט
כמו פופ טראנס ואלקטרו טראנס
זה כל כך מבאס שקשה למצוא טראנס טוב, כי כמו שוורטקס אמר, אין מוזיקה יותר מרגשת מטראנס
ואני מסכים איתו במאה אחוז


אני יודע שזה נשמע כמו פרסום צולע אבל לפני יומיים פרסמתי פה סט חדש שלי שאני עושה כל חודש של המלצות שלי של דברים שאהבתי מהחודש אני אשמח אם תתן שמיעה אני לא חושב שתתאכזב.
Viber
quote:
Originally posted by Vortex_SA
ווייבר אני מרגיש באמת כבר הרבה זמן שארמין מוציא שם רע לטראנס, הוא כבר מזמן לא מנגן את הפנינים אלא את מה ש"מוכר" ומה שכרגע הולך... איפה הלך לעזזל כל החיפוש אחרי הנישה החדשה בטראנס? אני מרגיש שאני מוצא יותר טראקים מעניינים מהתכנית שלו ואני לא תקליטן במקצוע אפילו...



אכן, ארמין הפסיק לעשות את העבודה המלוכלכת עבור כולנו ואנו מוצאים את עצמנו מזיעים קצת יותר בשביל לחפור את הפנינים המדוברים.

אבל עדיין, יש הרבה (!) חומר מצויין לדעתי ואם לא הייתי בצבא אז בטח כבר הייתי מוצא יותר, אני לא מוצא סיבה להתדרדר למינימל כבר עכשיו למרות שהתחיל להימאס עליי כבר כל האפליפטינג הלא-אפליפטינג הזה.


ועוד שאלה: למה לא לשמוע פשוט פרוג טראנס במקום חרא כמו הדאסטי קיד הזה? ניראה לי שההבדל בין הז'אנרים הוא שפרוג הוא יותר מושקע,עמוק ומכיל יותר אלמנטים ואפילו יותר מלודיות.
Vortex_SA
שמע יש אנשים שממש אוהבים את זה ובשבילם זה לא "הדרדרות"...
Viber
כן, אני פשוט ממש לא מצליח להבין את זה.
זה נורא נורא מוזר לי להעריך דברים כאלה.

מה שם עושה להם את זה?
מזה גורם להם להרגיש?
למה הם מרגישים שפחות=יותר??
sh33p
חחח נפלתם עליי עם הדאסטי קיד הזה
זה רק דוגמה!
וכמו שאמרתי כבר
אני שומע קצת מהכל
גם פרוגרסיב הולך אצלי וגם "אפליפטינג" וגם טקנו וגם מינימל
וגם דיפ וגם ברייקס
ועוד אלף דברים

תבין המוזיקה הזאת היא בשביל חדרים חשוכים וראש טוב
זה שונה לגמרי מכל הנישה המלודית שארמין היה מנגן פעם
וכן למרות שאני מעדיף את הנישה המלודית אני עדיין אוהב לגוון בדברים חשוכים
מינימליים והזויים שאף אחד לא אוהב
אני לא רואה בזה שום דבר רע
ובטח שלא הדרדרות
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Viber
כן, אני פשוט ממש לא מצליח להבין את זה.
זה נורא נורא מוזר לי להעריך דברים כאלה.

מה שם עושה להם את זה?
מזה גורם להם להרגיש?
למה הם מרגישים שפחות=יותר??


כי באמת לפעמים פחות = יותר :) צריך באמת להיות במועדון חשוך כזה עם מלא אלכוהול בדם כדי להבין מה באמת מוצאים בזה, יצא לי העונג הזה פעם אחת אבל זה לא כל כך בשבילי מה גם שאני לא כזה שתיין גדול :)
romigi
כמה קדחתם פה יא אללה איתכם.

זה טוב זה לא טוב. תלמדו משפט אחד חשוב לגבי מוזיקה.

one man's , it's the other man's gold

והנה לכם מקבץ טעימות של כל מי שאמור להגיע לפה בזמן הקרוב:



Dusty Kid - Live @ Pukkelpop Festival (15.08.2008)

http://uploaded.to/?id=jv84mj

Daniel Bell live @ The Bunker (11.04.2008)

http://beyond.datavibe.net/20080423-DanielBell.mp3

Quarion - June Promo Mix 2008

[[ LINK REMOVED ]]


Dixon Presents Inner City 2005 – 2008

Title : Innercity 2005-2008
Genre : Electronic
Style : Deep House
Format : Promotional CD
Release Date : 19/01/2008
Play Time : 69.04

01. Map of Africa - Map of Africa
02. I:Cube - Tokyo uno
03. Quiet Village - Can't be beat
04. Chromatics - In the city (Demo Version)
05. Ost & Kjex Have You Seen The Moon In Dallas? (Maurice Fulton Remix)
06. Antena - Caminos del sol (Joakim remix)
07. Ferrer & Sydenham Inc. - Timbuktu (ֲme Main Mix)
08. Coldcut feat Robert Owens - Walk a mile in my shoes (Henrik Schwarz remix)
09. Delia Gonzalez & Gavin Russom - Relevee (Carl Craig Remix)
10. ESG - Insane (Tambourine Mix)
11. Chגteau Flight - Baroque
12. Martin Buttrich - Hunted / Ricardo Villalobos - Enfants
13. Justin Martin - Sad piano (Charles Webster remix)

This is the promotional CD, given away at Dixon's last
INNERCITY party on January 19th at Weekend Club Berlin. The mix
is by Dixon himself and features tracks played during the 3 years
of those famous INNERCITY parties.

[[ LINK REMOVED ]]


Dixon - RA_048

01. Amp Fiddler - Faith (Jazzanova Remix)
02. Alice Smith - Love Endeavor (Maurice Fulton Remix)
03. Kelis - 80s Joint
04. Owusu & Hannibal - Lonnies Secret
05. Kathy Diamond - I Need You
06. Paul Randolph - Believer (Jazzanova Remix)
07. Demba - Louder (Henrik Schwarz Main Mix)
08. Martin Landsky - Let Me Dance (Sebo K Remix)
09. Telepopmusic - Love Can Damage Your Hard (Ferrer Remix)
10. Tracey Horn - It's All True (Martin Butrich Remix)
11. Mattew Herbert - Moving Like A Train (Smith n Hack Remix)

http://www.archive.org/download/Dixon/RA_048.mp3

Diplo @ Lowlands Festival (Netherlands) (14/15/16-08-2008)

http://uploaded.to/?id=rrb9gm
or
http://www.filefactory.com/file/1df...rlands_2008_mp3

Diplo - Live @ Brancaleone (Roma) (03.05.2008)

http://www.deepsession.info/get.php...05-08-69831.mp3

Marc Romboy @ Ibiza Voice Podcast (03.07.2008)

1.) Marc Romboy "Elif" (Will Saul & Tam Cooper Remix) (Systematic
Recordings)
2.) Martin Eyerer "Further more" (Marc Romboy Remix) (Kling Klong)
3.) Marc Romboy "Karambolage" (Oxia Remix) (Systematic Recordings)
4.) Mile Caro & Franck Garcia "Dead souls"(Radio Slave Long Distance
Kiss Mix) (Buzzin Fly)
5.) Kevin Saunderson "Good life" (Mathew Jonson Remix) (KMS)
6.) Risk Sound System "This sound is yours"(Kerri Chandler Remix) (NEWS)
7.) Kerri Chandler "Hexadecimal" (CDR)
8.) Dimitri Andreas "Turn away your eyes" (Systematic Recordings)
9.) Matthias Tanzmann "A crazy circus" (Guido Schneider Remix) (Moon
Habrbour)

[[ LINK REMOVED ]]


D'Julz @ The Butterfly Effect, Proton radio (28.04.2008)

01 Sebbo - Watamubeach [Morris Vons Owald Rework]
02 Tadeo - 10 Cassy Rmx
03 Sascha Dive - Street Life [Samuel Davis Rmx]
04 Andomatt 3000 - Bnd
05 Johnny D - Touched Soul
06 Shonky - Time Zero [Mathias Kaden Remix]
07 Sebbo - Watamubeach
08 St Germain - Rose Rouge Radhoo Rmx
09 Jeanette Thomas - Shake Your Body
10 Unknown -
11 D'julz - Just So You Know
12 Guido Schneider& Andr� Galluzzi - 7eleven

[[ LINK REMOVED ]]


Lawrence - Doornroosje Podcast (12.02.2008)

http://www.djbroadcast.nl/podcast/D...nceRendered.mp3

Lawrence @ Pacotek, Jerusalem (31.12.2007)

http://www.pinkuniverse.org/cheap_f...ek_31_12_07.mp3


טוב נראה לי מספיק.
עכשיו תאזינו בכיף, ותתכוננו לסתיו חופרני במיוחד
DvJ
תודה על העבודה רומן.... :)
MINTZ
זה מצחיק איך כששואלים על ארמין פתאום אנשים בכלל מביאים לך דברים אחרים....

מינימל - אני לא ממש מכיר את הסגנון הזה...

אבל נחכה אולי פול ואן דייק יבוא לארץ...

למרות שאני מעדיף את ארמין...
MINTZ
romigi - איזה מוזר... אני לא מזהה אף טראק מהרשימה ששמת...

כנראה שזה באמת סגנון שאני לא מכיר...


מישהו פה יודע מתי יהיו מסיבות טראנס מלודי?

romigi
מינץ

סביר להניח שאם תחפש רק בפליליסטים של ארמין בטוח לא תמצא את אותם הטרקים.

אבל במקום לצפות לואן דייק או ארמין ואז שוב להתאכזב מכמה מגעילה הייתה המסיבה שלהם, תפתח את האוזניים ותנסה חלק מהדברים.

אני מבטיח לך שיעבור יותר מ 5 דקות עד שתכבה או תעביר.
לא רק בטראנס מוציאים אנרגיות ברחבה.

טכנו והאוס (וממש לא בהכרח מינימל, שכבר ממזמן איבד את המשמעות שלו והפך למילה אופנתית) הם סגנונות שטומנים בתוכם המון קסם ואנרגיה.

בלי שום קשר. מציעה לך להצטרף לאחת המסיבות הללו ותראה שלא צריך להיות בן-אדם מוזר בכדי לאהוב דברים שהם לא 138 ביפיאמים ומעלה.

יום טוב
MINTZ
אחי על טעם ועל ריח אין להתווכח!!

אבל מה שתגיד..

אני מעדיף סגנונות אחרים על מינימל

אבל שוב זה עניין של טעם...

שיהיה לך גם יום טוב...:-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement