return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
vragen waar niemand een antwoord op weet (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Ja, het belachelijk maken van een MOD levert je waarschuwing #1 op...

:stongue:


hehe

OFFICIËLE WAARSCHUWING #1 VOOR !_Petrus_!!! :D
SnuggLe
Wijsneus, who me? :)
Nee man, moet je maar niet beweren dat ze niet te beantwoorden zijn. New_Wave heeft gelijk...80% of meer is te beantwoorden.
Zo niet, dan kan men altijd nog gissen en dingen beredeneren. Gewoon even die grijze massa laten werken.

Greetz,
SnuggLe
Cosmic Guy
Ik sta versteld van jullie 'grijze massa'. Echt waar. Bedankt voor het beantwoorden iig.
total woot
wat is het verschil tussen een kuikentje en zo ja, waarom niet?
Optimus
quote:
Originally posted by total woot
wat is het verschil tussen een kuikentje en zo ja, waarom niet?


is dat Nederlands?:conf:
total woot
ja :)
Optimus
quote:
Originally posted by total woot
wat is het verschil tussen een kuikentje en zo ja, waarom niet?


het verschil tussen een kuikentje en wat?
total woot
nog 1 keer:
wat is het verschil TUSSEN een KUIKENTJE en zo ja, waarom niet?

(het gaat toch over vragen die niet te beantwoorden zijn? nou hier heb je er een).
Optimus
quote:
Originally posted by total woot
nog 1 keer:
wat is het verschil TUSSEN een KUIKENTJE en zo ja, waarom niet?

(het gaat toch over vragen die niet te beantwoorden zijn? nou hier heb je er een).


ghehehe, oOoooOOOoooowwwwwwww, op die fiets!:p
total woot
zijn linkerpootje is even lang :conf:

Cosmic Guy
Het niveau zakt nu wel naar een bedenkelijk niveau......
DjSuez
he, de zwarte doos van een vliegtuig is gewoon van metaal hoor, dus daar IS het vliegtuig ook van gemaakt...alleen als iets groter is, is het ook breekbaarder, een diamant is heel sterk, maar laat maar eens een diamant van 5 meter op de grond flikkeren en reken maar datie breekt! daarbij komt ook nog eens dat de zwarte doos lang niet altijd onbeschadigd is.

Maar even een serieuse onbeantwoordbare vraag:

Waarom zouden de atomen in bijvoorbeeld een tafel niet allemaal kleine universa of zonnestelsels zijn, en is ons zonnestelsel een atoom in een veel groter universum? als dat zo is, strookt het wel met de theorie dat het kleinste deeltje nooit gevonden zal worden, omdat het een fractale structuur is dan...

en nog een: als je een half uur de tijd hebt tot een bepaald tijdstip, en je haalt daar de helft vanaf, heb je 15 minuten, ga je zo door dan krijg je 7,5 dan 3,25, etc etc, je tijd raakt dus nooit op, want je komt nooit op 0 uit. waarom gaat dat tijdstip dat toch voorbij?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement