return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
vragen waar niemand een antwoord op weet (pg. 4)
View this Thread in Original format
Little Theseus
whaaaaaaaaaaaaaaa!!! wat een toptheorie!
Ik ga drinkenblowenslikkenspuitensnuiven!!!!!!!!!!
Misschien haal ik dan m'n tentamen bedrijfsadminstratie wel!
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
whaaaaaaaaaaaaaaa!!! wat een toptheorie!
Ik ga drinkenblowenslikkenspuitensnuiven!!!!!!!!!!
Misschien haal ik dan m'n tentamen bedrijfsadminstratie wel!

ik doe mee!:p:D:D:happy2: :crazy: :eyespop: :tongue3 :toothless
DJ_Siesta
"Wat voor onderbroek heb ik aan"

hehehe, raad maar es :D:D:D

atj000
total woot
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
"Wat voor onderbroek heb ik aan"

er is een verschil tussen vragen waar niemand een antwoord op weet en vragen waar niemand een antwoord op wil weten :D
total woot
quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Dus onze langzaamste hersencellen worden het eerst gedood door alcohol ed? Is dat bewezen dan? Je kan dieren volgens mij niet vergelijken met hersencellen

Nee de langzaamste hersencellen zijn de KWETSBAARSTE cellen, en daarom zijn ze het eerst de lul

(en nou niet gaan miereneuken over biologisch-aantoonbare-poep want anders klopt die theorie niet meer, en ik vind t juist zo'n goede manier om mn geweten te sussen).

grtzz
WooT
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by total woot

er is een verschil tussen vragen waar niemand een antwoord op weet en vragen waar niemand een antwoord op wil weten :D

hehehehe :D:D:D:D::DD::D
Donna
quote:

Dus onze langzaamste hersencellen worden het eerst gedood door alcohol ed? Is dat bewezen dan? Je kan dieren volgens mij niet vergelijken met hersencellen

niet??:conf:
DjSuez
quote:
(en nou niet gaan miereneuken over biologisch-aantoonbare-poep want anders klopt die theorie niet meer, en ik vind t juist zo'n goede manier om mn geweten te sussen).

Ik studeer biologie...:D

het klopt niet, maar ik zal t je niet helemaal uit gaan leggen...:rolleyes:
total woot
quote:
Originally posted by DjSuez

Ik studeer biologie...:D

het klopt niet, maar ik zal t je niet helemaal uit gaan leggen...:rolleyes:

mijn geweten dankt u :D
TranceFool
Ik begrijp niet waarom mijn videokaart is gecrasht waardoor ik nu moet internetten met een resolutie van 480x640 met 16 kleuren:rolleyes:

Cosmic Guy
quote:
Ik begrijp niet waarom mijn videokaart is gecrasht waardoor ik nu moet internetten met een resolutie van 480x640 met 16 kleuren

Als je iets niet begrijpt wil dat niet zeggen dat niemand daar een antwoord op weet..

Tip: koop een nieuwe videokaart (Geforce 4 bijvoorbeeld)
TranceFool
quote:

Als je iets niet begrijpt wil dat niet zeggen dat niemand daar een antwoord op weet..

Tip: koop een nieuwe videokaart (Geforce 4 bijvoorbeeld)

WAUW goed idee :D:D
Sponsor jij me?:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement