|
בעיה תעזרו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
לי היה יש ימאה שנהרס
הראש כתיבה שלו נשרף
אבל הוא אחלה של צורב ממש אהבתי....
היום אני מקבל סוני שצורב 24....
אבל הבעיה שהוא פועל רק עם נרו..... |
|
|
| eran |
יש לי איפהשהו בארון צורב
Yamaha SCSI x2
חיצוני שעלה 3000 ש"ח :))
(אבא שלי קנה אותו לפני מלא זמן, שאף אחד בכלל לא חשב על צורבים בשביל גיבויים וכו')
עד היום הוא עובד.... (השתמשתי בו לפני איזה חודש.. עד שקניתי Plextor x24..)
:) |
|
|
| Hell_Copter |
לי יש צורב של
acer 20*10*40
ואני מסתדר איתו טוב מאוד....
יש לי תוכנה שבאה עם הצורב שקוראים לה פרימו סידי או משהו כזה והולך לי די טוב...
חוץ מפעם ב שנדפק דיסק...זה גם די מהיר... 5 דקות לרוב ואם אני עושה טסט עשר |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
לי יש
24X6
שלא עושה
REWRITE
אבל הוא של
SMART AND FRIENDLY
והם שולטים ויקרים
|
חן,
SMART AND FRIENDLY
פשטו את הרגל והיה לי צורב שלהם פעם וחשבתי אז שהם הכי טובים ומסתבר שהם כברל א היו כל כך טובים ברגע שהם נסגרו |
|
|
| warpedd_ |
למה אתם מלכלכים סתם
יש לי HP *4
שלא עושה בעיות |
|
|
| Dj-2TaLL |
גם לי...
(x24 x4 x2) HP יש לי
מכיתה ט בערך כלומר 3 שנים והוא עובד סבבה...
למרות שאני שוקל לקנות אחד יותר מהיר...
אבל זה לא בטוח...
מה שמצחיק אותי זה שאז הוא עלה לי 1500 שקל והיום ב1000 אתה קונה
X24 אחד שצורב
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| eran |
אם חושבים על זה אז מצחיק איך הטרד הפך מבעיה של מישהו לרשימת הצורבים שיש לכל אחד
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eran
אם חושבים על זה אז מצחיק איך הטרד הפך מבעיה של מישהו לרשימת הצורבים שיש לכל אחד
:D |
חרא ואז כל אחד אמר איזה צורב יש לו HP חחחח סיכמו את הבעיה שלו בזה ש:disbelief |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by eran
אם חושבים על זה אז מצחיק איך הטרד הפך מבעיה של מישהו לרשימת הצורבים שיש לכל אחד
:D |
זה מה שסבבה בפורום הזה...
איפה כל הכיף בלהשאר צמוד לנושא אחד???
יכולים להיות לך 3 טרדים שונים שהתחילו שונים ובסוף כולם הגיעו לאותו נושא...
הפורום זורם
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
זה מה שסבבה בפורום הזה...
איפה כל הכיף בלהשאר צמוד לנושא אחד???
יכולים להיות לך 3 טרדים שונים שהתחילו שונים ובסוף כולם הגיעו לאותו נושא...
הפורום זורם
:) |
וזה אימרה בניגוד לאינטרסים של גיל ויובל
!
תאמת אני תומך במה שנמרוד אומר :toocool: |
|
|
| eran |
אני לא אומר שזה דבר רע
אבל יש פה כמה (אהםםםםםםם) שנגד התופעה..
כל עוד זה לא יעבור לשערות בתחת ולמה שנדבק אליהן אז נראה לי זה סבבה
:p
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
(אין.. אני חולה על האייקון הזה!!) פ |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by eran
אני לא אומר שזה דבר רע
אבל יש פה כמה (אהםםםםםםם) שנגד התופעה..
כל עוד זה לא יעבור לשערות בתחת ולמה שנדבק אליהן אז נראה לי זה סבבה
:p
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
(אין.. אני חולה על האייקון הזה!!) פ |
הוא מזכיר לי קצת איזהשהי דמות מרחוב סומסום...
סליחה אני מתקן:
Seasame Street!!!
:)
(רואה זה כבר מתחיל מצורבים אנחנו נגיע לרחוב סומסום...) |
|
|
|
|