| GLoBaL-MUZiK |
מה קרה לכם.....
HP שולט
יש לי
HP 9500 +
צורב מעולה, לא דופק דיסקים לא כלום
בקשר לבעיה....אתה חייב להוריד
Nero 5.x
התוכנה הכי טובה וקלה לצריבה.... יש אחרות אבל הם מסובכות
אחרי שהתקנת ושמת קראק....אתה עושה ככה
File -> Preferences
: שם אתה מקבל חלון כזה
http://www.fresh.co.il/uploaded/3cf306de699a7031.jpg
תסכל על האפשרות - Status Bar
תבדוק שהנתונים שאצלך הם בדיוק כמו שבתמונה... ואז תוכל לצרוב 700 מיגה או דיסק של 80 דקות בלי בעיה.....אני מקווה שעזרתי |
|
|