return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Skojar dom eller?! (pg. 2)
View this Thread in Original format
doter
Inte min stil direkt... Men viss får man se ut hur man vill...

Å d e ju skönt
TrancE_GyLLe
så här tycker jag....

visst äre coolt med neon kläder å så.... men man kan ju låta tjejerna visa magen tycker jag... lite gay stuk att visa magen som kille.... men som sagt inte vet jag om ha är bög???

å d där med nappen... klart att dom ska ha den i käften annars ser dom ju ut som kor så går å tuggar ständigt..

aja vem fortsätter nu... eller är diskussen över???
Amnezia
ok kanske lite bögigt men tycker det e rätt festligt asså...

det höjer stämmningen ..lyser upp å inte bara som en vanlig krogkväll här hemma...

e helsoft jöe..hör ju till att man ska spöka ut sig på stora paryn..hoho..

:crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:
King of Clubs
Alla får göra ungefär precis vad dom vill för mej, men... jag måste säga att jag personligen tycker att deras klädstil är ful som stryk... Saarry..

Hade ingen aning om det där med napparna och E.. Men det låter ju logiskt..
Trancefella
ja tycker att det e fräckt! kanske inte den här bilden, ser väldigt homo ut, men andra bilder man ha sett. :happy2:
Dj_Activated
Jag tycker att folk ska få klä sig hur de än vill, å va är det alla snackar om att de ser ut som bögar? Ni får det att låta som om det vore nåt fel på homosexuella och deras klädstil, vilket det inte är (enligt mig iaf). Va lite mer öppensinnade, folk kanske gillar att klä sig lite annorlunda...nåja det va va jag ville säga!

Ps. Gillar deras frillor :D
AC.
Nog för att jag tycker folk få klä sig hur de vill men vaffan det där var ju äckligt... Toppar som visar magen hör inte hemma på killar.
SteveTranz4ever
För mig får folk klä sig hur fan dom vill, så länge dom är bra som människor helt enkelt... antar att det oftast är lite yngre som spökar ut sig på det där viset efter som det kanske är en liten kick eller nåt... vem vet dom kanske alltid har haft lust att låna syrrans top...

Gillar själv att ha klä mig lite annorlunda när man ska festa typ... men inte fan ser jag ut som en karamell stång... :tongue2

Och det där med napp kan ju va gott även om jag tycker en sån ska sitta i munnen på en sån som min lilla syrra... som bara är 5 år

Ha D :gsmile:
Gaby
quote:
Originally posted by Vitryss
Är ni störda i huvudet eller?!
Jag blir så jävla lack på folk som inte låter andra se ut hur dom vill, varför får dom inte det?!

Insnöade jävla jante svenskar som inte fattar att andra är annorlunda än ni e, fyfan vad jag hatar sådana svenskar.

P.S Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv...

Fan vad arg jag blev nu då... :whip:
Men seriöst människor, döm för fan inte andra på hur dom klär sig.


Fan va bra sagt!!! Håller med dig!
Det är ju kul med folk som faktiskt anstränger sig när de ska på fest, hela festen är ju några timmars flykt från vardagen... varför inte göra det hela vägen?
AC.
quote:
Originally posted by Vitryss
Är ni störda i huvudet eller?!
Jag blir så jävla lack på folk som inte låter andra se ut hur dom vill, varför får dom inte det?!

Insnöade jävla jante svenskar som inte fattar att andra är annorlunda än ni e, fyfan vad jag hatar sådana svenskar.

P.S Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv...

Fan vad arg jag blev nu då... :whip:
Men seriöst människor, döm för fan inte andra på hur dom klär sig.


Bara för argumenterandets skull....

Du sätter dig själv i samma båt i och med att du inte respekterar "jävla jante svenskar" som är lite mera trångsynta än dig även om du inte tycker om vad andra tycker kan du åtminstonde respektera det


Anledning till att jag änns tar upp det? jag tycker ditt inlägg var rätt löjligt och onödigt i och med att du utrycker dig på ett sätt som gör att det förlorar nästin till all slagkraft, jag tror inte du är så fördoms fri som du kanske vill vara

Vitryss
quote:
Originally posted by AC.


Bara för argumenterandets skull....

Du sätter dig själv i samma båt i och med att du inte respekterar "jävla jante svenskar" som är lite mera trångsynta än dig även om du inte tycker om vad andra tycker kan du åtminstonde respektera det


Anledning till att jag änns tar upp det? jag tycker ditt inlägg var rätt löjligt och onödigt i och med att du utrycker dig på ett sätt som gör att det förlorar nästin till all slagkraft, jag tror inte du är så fördoms fri som du kanske vill vara


Klart jag har fördomar! Helt absurt att tro att man inte har fördomar, försöker bara att ha mindre fördomar än andra.

Varför var mitt inlägg så onödigt då? Hur ska man utrycka sig på ett "hårt" sätt i skrift utan att spotta och svära? Uppenbarligen blev juh du förbannad, så då lyckades jag juh, :)

Sen tycker jag att inte respektera jävla jante svenskar är det ända rätta, gillar inte svenskaras avundsjuka.
reveal
quote:
Originally posted by Vitryss

gillar inte svenskaras avundsjuka.


håller verkligen med...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement