return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תוכנות קטנות שעושות את החיים טובים יותר
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
1. HyperSnap-DXV4
תוכנה קטנה ויעילה שמצלמת את המסך שלך איפה שאתה מסמן לה, יענטו אתה רוצה לצלם איזה משהו קטן שראית, איזה תמונה......אז אתה פותח את התוכנה ומסמן לה מה לצלם, אחרי זה אתה שומר בפורמט
JPG

2. Microangelo 5.5
תוכנה מעולה לשינוי אייקונים...........למשל ישלך ווינדוס 98 ואתה רוצה מראה של אקס פי, אם התוכנה הזאת תוכל לעשות את זה תוך שניה

3. Mp3 Wav Converter 2.52
ממירה מהר מאוד קבצים, היא לא לוקחת זיכרון כמעט

4. Acoustica CD Label Maker [1.10]
צרבת דיסק ואתה רוצה להכין לו עטיפה?.... קח 2 דקות על השעון ואם התוכנה הזאת תיצא לך עטיפה בת זונה ומקצועית

5. DAEMON_Tools
הורדת משחק מלא (בין\איסיאו) ואין לך כוח לצרוב?? בעזרת התוכנה הזאת תוכל לשחק בלי לצרוב..... היא תוכנה שיענטו מוצגת במחשב כסידירום נוסף

כל מי שרוצה משהו מהדברים האלה........ שיפנה לפרטי ואני יצרף אותו לרשימת אייסיקיו שלי וישלח לו.
אם ישלכם משהו להוסיף אז בבקשה
Scorchio
ואללה זה מזכיר לי שיש פה איזה אחד בשם
dawn
אל תתבלבלו עם
djdawn
בקיצור הוא פירסם תוכנה שהוא הכין לעשות שינוי שם לקבצים לכל הנאצים שבינינו שמתעקשים להדגיש כל אות וסוגריים מסויימים למשל.
שלחו לו
PM
MoSH_MaN
חחח צח יא עצלן

אבל סוגריים מרובעים זה כבר מעצבן כי אף אחד לא משתמש בהם!
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה זה מזכיר לי שיש פה איזה אחד בשם
dawn
אל תתבלבלו עם
djdawn
בקיצור הוא פירסם תוכנה שהוא הכין לעשות שינוי שם לקבצים לכל הנאצים שבינינו שמתעקשים להדגיש כל אות וסוגריים מסויימים למשל.
שלחו לו
PM


שימושי ביותר.. אני ישלח לו פיאמ...
DjChook
winamp
winace
notepad
icq
flashfxp
audiogalaxy

windvd


זה בערך התוכנות שאני משתמש במחשב

אבל אתה צודק
התוכנות הקטנות האלה עושות את החיים הקלים

אבל אף אחת מהם לא בשימוש יום יומי

ואלה אצלי כן
חוץ מה
WINDVD
:)
eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה זה מזכיר לי שיש פה איזה אחד בשם
dawn
אל תתבלבלו עם
djdawn
בקיצור הוא פירסם תוכנה שהוא הכין לעשות שינוי שם לקבצים לכל הנאצים שבינינו שמתעקשים להדגיש כל אות וסוגריים מסויימים למשל.
שלחו לו
PM


במילה אחת
ID3Master

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח צח יא עצלן

אבל סוגריים מרובעים זה כבר מעצבן כי אף אחד לא משתמש בהם!


מה אתה מדבר, אצלי כל ה
100+
ג'יגה שיש לי מסודרים לפי
[artist]- song (mix)
MoSH_MaN
אצלי אני מנסה להשיג הכל בריליסים

שהכל יהיה בתקיות
כי זה הכי נוח
ואני עושה תיקיות תאריכים
ככה זה יוצא לי הכי נוח
arik
DAEMON_Tools

נראה מעניין מאד
אני יכול לחסוך המון דיסקים ככה!!!!!
eXeTik
אצלי יש תיקיה של
Mp3's
שלשם אני מוריד את הכל
בתוך התקייה יש שני דירים

האחד נקרה
"fav"
שזה קיצור ל
Favorites
למי שלא הבין שלשם אני שם רק טראקים שאהבתי

בשניה אני שם טראקים שלא אהבתי בשמיעה ראשונה


הרבה יותר נוח ככה, כל הטראקים שאתה אוהב מרוכזים במקום אחד
MoSH_MaN
אני משתמש בא רק שאין לי דיסקים

או פשוט במשחקים שאני חייב לבדוק

היום אני כבר מוריד מה שאני מכיר


אבל הבעיה שאתה צריך הרבה מקום בשביל
DAEMON

Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

אבל הבעיה שאתה צריך הרבה מקום בשביל
DAEMON


למה הרבה מקום? רק הקובץ בינ/איזו... אהה וההתקנה...

בימים קשים אלו כאשר הצורב לא עובד התוכנה הזאת עוזרת לי מאוד...
MoSH_MaN
כי נגיד יש משחקים שיש רק התקנה גדולה!

אז זה נגיד שתי דיסקים

1.36
GIGA
פלוסהתקנה של עוד
1.5 GB

יוצא לך
2.86 GB
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement