|
תוכנות קטנות שעושות את החיים טובים יותר
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
1. HyperSnap-DXV4
תוכנה קטנה ויעילה שמצלמת את המסך שלך איפה שאתה מסמן לה, יענטו אתה רוצה לצלם איזה משהו קטן שראית, איזה תמונה......אז אתה פותח את התוכנה ומסמן לה מה לצלם, אחרי זה אתה שומר בפורמט
JPG
2. Microangelo 5.5
תוכנה מעולה לשינוי אייקונים...........למשל ישלך ווינדוס 98 ואתה רוצה מראה של אקס פי, אם התוכנה הזאת תוכל לעשות את זה תוך שניה
3. Mp3 Wav Converter 2.52
ממירה מהר מאוד קבצים, היא לא לוקחת זיכרון כמעט
4. Acoustica CD Label Maker [1.10]
צרבת דיסק ואתה רוצה להכין לו עטיפה?.... קח 2 דקות על השעון ואם התוכנה הזאת תיצא לך עטיפה בת זונה ומקצועית
5. DAEMON_Tools
הורדת משחק מלא (בין\איסיאו) ואין לך כוח לצרוב?? בעזרת התוכנה הזאת תוכל לשחק בלי לצרוב..... היא תוכנה שיענטו מוצגת במחשב כסידירום נוסף
כל מי שרוצה משהו מהדברים האלה........ שיפנה לפרטי ואני יצרף אותו לרשימת אייסיקיו שלי וישלח לו.
אם ישלכם משהו להוסיף אז בבקשה |
|
|
| Scorchio |
ואללה זה מזכיר לי שיש פה איזה אחד בשם
dawn
אל תתבלבלו עם
djdawn
בקיצור הוא פירסם תוכנה שהוא הכין לעשות שינוי שם לקבצים לכל הנאצים שבינינו שמתעקשים להדגיש כל אות וסוגריים מסויימים למשל.
שלחו לו
PM |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח צח יא עצלן
אבל סוגריים מרובעים זה כבר מעצבן כי אף אחד לא משתמש בהם! |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואללה זה מזכיר לי שיש פה איזה אחד בשם
dawn
אל תתבלבלו עם
djdawn
בקיצור הוא פירסם תוכנה שהוא הכין לעשות שינוי שם לקבצים לכל הנאצים שבינינו שמתעקשים להדגיש כל אות וסוגריים מסויימים למשל.
שלחו לו
PM |
שימושי ביותר.. אני ישלח לו פיאמ... |
|
|
| DjChook |
winamp
winace
notepad
icq
flashfxp
audiogalaxy
windvd
זה בערך התוכנות שאני משתמש במחשב
אבל אתה צודק
התוכנות הקטנות האלה עושות את החיים הקלים
אבל אף אחת מהם לא בשימוש יום יומי
ואלה אצלי כן
חוץ מה
WINDVD
:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואללה זה מזכיר לי שיש פה איזה אחד בשם
dawn
אל תתבלבלו עם
djdawn
בקיצור הוא פירסם תוכנה שהוא הכין לעשות שינוי שם לקבצים לכל הנאצים שבינינו שמתעקשים להדגיש כל אות וסוגריים מסויימים למשל.
שלחו לו
PM |
במילה אחת
ID3Master
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח צח יא עצלן
אבל סוגריים מרובעים זה כבר מעצבן כי אף אחד לא משתמש בהם! |
מה אתה מדבר, אצלי כל ה
100+
ג'יגה שיש לי מסודרים לפי
[artist]- song (mix) |
|
|
| MoSH_MaN |
אצלי אני מנסה להשיג הכל בריליסים
שהכל יהיה בתקיות
כי זה הכי נוח
ואני עושה תיקיות תאריכים
ככה זה יוצא לי הכי נוח |
|
|
| arik |
DAEMON_Tools
נראה מעניין מאד
אני יכול לחסוך המון דיסקים ככה!!!!! |
|
|
| eXeTik |
אצלי יש תיקיה של
Mp3's
שלשם אני מוריד את הכל
בתוך התקייה יש שני דירים
האחד נקרה
"fav"
שזה קיצור ל
Favorites
למי שלא הבין שלשם אני שם רק טראקים שאהבתי
בשניה אני שם טראקים שלא אהבתי בשמיעה ראשונה
הרבה יותר נוח ככה, כל הטראקים שאתה אוהב מרוכזים במקום אחד |
|
|
| MoSH_MaN |
אני משתמש בא רק שאין לי דיסקים
או פשוט במשחקים שאני חייב לבדוק
היום אני כבר מוריד מה שאני מכיר
אבל הבעיה שאתה צריך הרבה מקום בשביל
DAEMON |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל הבעיה שאתה צריך הרבה מקום בשביל
DAEMON |
למה הרבה מקום? רק הקובץ בינ/איזו... אהה וההתקנה...
בימים קשים אלו כאשר הצורב לא עובד התוכנה הזאת עוזרת לי מאוד... |
|
|
| MoSH_MaN |
כי נגיד יש משחקים שיש רק התקנה גדולה!
אז זה נגיד שתי דיסקים
1.36
GIGA
פלוסהתקנה של עוד
1.5 GB
יוצא לך
2.86 GB |
|
|
|
|