return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
pillreports
View this Thread in Original format
Ravesquad
http://www.pillreports.com/

hittade den på UK-forumet, intressant sida! kolla in svenska sektionen :)
lonne
Var inne på den sidan för ngn månad sedan,en massa dårar som skriver sin egen bedömning av olika ecstacasy tabletter som sedan poängsätts 1-10 så man vet vad man ska trycka i sig....sjuk sida..hehe
Vitryss
Asbra sida, kan få lite tips på vad man ska köpa, :crazy:

Trodde du hade fullkoll på en sådan sida Ravesquad, ;)
Ravesquad
Har du fler tips Vitryss? :) Nån som kört EZ-test, funkar det bra?
Vizay
asså de e ju sjuk sida men vafan...ska man hålla på så kan man ju lika gärna ha lite koll på vad man tar :) ;)
Vitryss
DanceSafe funkar bra också, har en asbra slide-show om hur hjärnan påverkas av mdma (e).

EZ-test är jävligt bra faktiskt, så vet man att man inte får råttgift i sig. (EZ-test
lonne
Råttgift...mmm inte så nice....
Ravesquad
råttgift e väll inte så vanligt, men om jag förstått rätt så e det sällan ren mdma utan ofta utblandat med speed och/lr ketamine dock aldrig heroin? varför har dom i ketamine?
Beamish
har sagt det förut, behöver man E eller annan skit för att njuta av det underbara med Trance e man ute o cyklar tycker jag...
Vizay
quote:
Originally posted by Beamish
har sagt det förut, behöver man E eller annan skit för att njuta av det underbara med Trance e man ute o cyklar tycker jag...


kan man ha mer rätt? :)

Vitryss
Har ni inte prövat har ni inget att tillföra diskussionen. Ni har ingen aning hur det känns när man är e:ad, så håll klaffen, :)

Råttgift var bara en generalisering av allt man inte vill ha, MDMA vill man juh han, :)

Och heroin, nej händer aldrig, inte oralt aktivt, samt dyrare än mdma.
Vitryss
Oftast är det MDMA iof, kan vara MDEA, MDA och lite andra derviater också...

Men klart att det händer att det är ful-tjack i pillren, :(

Jaja, det finns dock riktiga guld-piller. Kommer ihåg mina Yellow Bulls från förra sommaren, *ryser av lycka*. Då mådde man ganska bra.
:eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement