|
pillreports
|
View this Thread in Original format
| lonne |
| Var inne på den sidan för ngn månad sedan,en massa dårar som skriver sin egen bedömning av olika ecstacasy tabletter som sedan poängsätts 1-10 så man vet vad man ska trycka i sig....sjuk sida..hehe |
|
|
| Vitryss |
Asbra sida, kan få lite tips på vad man ska köpa, :crazy:
Trodde du hade fullkoll på en sådan sida Ravesquad, ;) |
|
|
| Ravesquad |
| Har du fler tips Vitryss? :) Nån som kört EZ-test, funkar det bra? |
|
|
| Vizay |
| asså de e ju sjuk sida men vafan...ska man hålla på så kan man ju lika gärna ha lite koll på vad man tar :) ;) |
|
|
| Vitryss |
DanceSafe funkar bra också, har en asbra slide-show om hur hjärnan påverkas av mdma (e).
EZ-test är jävligt bra faktiskt, så vet man att man inte får råttgift i sig. (EZ-test |
|
|
| lonne |
| Råttgift...mmm inte så nice.... |
|
|
| Ravesquad |
| råttgift e väll inte så vanligt, men om jag förstått rätt så e det sällan ren mdma utan ofta utblandat med speed och/lr ketamine dock aldrig heroin? varför har dom i ketamine? |
|
|
| Beamish |
| har sagt det förut, behöver man E eller annan skit för att njuta av det underbara med Trance e man ute o cyklar tycker jag... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Beamish
har sagt det förut, behöver man E eller annan skit för att njuta av det underbara med Trance e man ute o cyklar tycker jag... |
kan man ha mer rätt? :) |
|
|
| Vitryss |
Har ni inte prövat har ni inget att tillföra diskussionen. Ni har ingen aning hur det känns när man är e:ad, så håll klaffen, :)
Råttgift var bara en generalisering av allt man inte vill ha, MDMA vill man juh han, :)
Och heroin, nej händer aldrig, inte oralt aktivt, samt dyrare än mdma. |
|
|
| Vitryss |
Oftast är det MDMA iof, kan vara MDEA, MDA och lite andra derviater också...
Men klart att det händer att det är ful-tjack i pillren, :(
Jaja, det finns dock riktiga guld-piller. Kommer ihåg mina Yellow Bulls från förra sommaren, *ryser av lycka*. Då mådde man ganska bra.
:eyes: |
|
|
|
|