return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Tiesto Live @ 538 24-03-2001 (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
DUIDELIJK Progressive!
michiel
quote:
Originally posted by tijs08
namelijk echt een super set, gelukkig toch een hoop trance en niet teveel progressive!!


ja, Snuggle, ik vond het ook DUIDELIJK progressive, maar wat lult deze gast dan weer. Ik bedoel, dan heb je toch het een en ander niet begrepen.

later

michiel
-TAIS-
Hij was inderdaad progressive, maar ik kan tijs80 niet helemaal ongelijk geven... er zaten nog best trance-trekjes aan de set... Ach ja, tiesto wil ook met z'n tijd meegaan.....
SnuggLe
Klopt :)
Maar sommige anderen hier houden er ten eerste een zeeeeeeer andere muzieksmaak op na (welke ga ik hier niet bediscussieren) en ten tweede heeft iedereen hier ook niet in dezelfde mate verstand van housemuziek.

Als je nl. zegt Sander Kleinenberg dan zeggen sommige mensen: 'HUH? Wie is dat?' Ik bedoel maar...

Greetz,
SnuggLe
tijs08
even voor alle duidelijkheid

ik ben de laatste maanden bij een aantal sets van tiesto geweest en ik vond dat zijn stijl de laatste paar maanden iets meer richting de progressive kant op ging!

zoals zijn set in groningen waar hij pas na zo'n 55 minuten de eerste echte tranceplaat opzette!

ik vond deze set daarom meer trance dan progressive!!
ok er zaten een aantal progressive nrs tussen maar dit waren er maar een paar en niet 10 achter elkaar!

maar zoals ik ook zei vond ik dit een goede set en daarmee wil ik dus zeggen dat hij een goede combinatie heeft gevonden om zijn eigen TRANCE stijl te combineren met de dezer dagen zo opkomende PROGRESSIVE !!

ik hoop zo deze discussie te hebben afgerond om het feit of het nou dan wel trance al dan niet progressive was!!

Maar tenslotte: deze thread is toch opgezet als TRACKLISTING dus als we ff alle koppen bij elkaar steken hebben we deze set zo compleet

1. ???
2. Airwave - ???
3. Schiller - Das glockenspiel (Humate remix)
4.
5. Bullit - Cread to Dream (Max Graham)

Interviewtje

6. ??? (super trancer)
7. Insigma - Open your eyes
8. Utah Saints - Lost vengeance (Olivier Lieb remix)
9. DJ Tiësto - Flight 643
10. ???

hope to get it complete !!


greetz tijs08
michiel
quote:
Originally posted by SnuggLe
Klopt :)

Als je nl. zegt Sander Kleinenberg dan zeggen sommige mensen: 'HUH? Wie is dat?' Ik bedoel maar...

Greetz,
SnuggLe


daar heb je nou is helemaal gelijk in, Snuggle. Dat idee had ik ook al. BTW, Sander K rulezzz best wel. Heb je trouwens dat stukkie over hem in DjMag gelezen? best lachen

en tijs80: sgoed man

later

michiel
moogwai
Ik heb die 538 set van Tiesto (nog) niet maar hebben jullie die 3FM set al gehoord...

DJ Tiesto Live At Radio 3 FM 15-02-2001

1. Sister Bliss - Deliver Me
2. DJ Tiesto - Urban Train
3. DJ Tiesto - Flight 643
4. Jan Johnston - Flesh (DJ Tiesto Remix)

4 topplaaten dus :)
Akira
Ja ja ik heb die set van 3 FM (met dank aan mijn veluwe trance buddie M5 hehe :D :D :D)Zeker wel relaxte plaatjes werden er gedraaid.

Ja ik vind ook dat tiesto steeds meer richting progressive draaien ik vind alles best als ie maar niet zijn hele set alleen van die "" gaat draaien.Hij moet natuulijk wel aan zijn roots vansthouden ;) dus af en toe een flinke trance plaat erop of lekker stampen :D ;) :D
JA gelukkig zijn armin/ferry/Gielen((al hoorde ik laatst dat ferry in de fun ook al de engelse kant op ging mmmm ik had alleen het einde gemaakt en dat was wel 100% trance :D)) nog wel heel erg trance en dat kan ik alleen maar waarderen...Mischien moet ik iets meer naar progressive luisteren maar tot nu geef ik toch de voorkeur aan DUTCH STYLE trance :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
even voor alle duidelijkheid

ik ben de laatste maanden bij een aantal sets van tiesto geweest en ik vond dat zijn stijl de laatste paar maanden iets meer richting de progressive kant op ging!

zoals zijn set in groningen waar hij pas na zo'n 55 minuten de eerste echte tranceplaat opzette!

ik vond deze set daarom meer trance dan progressive!!
ok er zaten een aantal progressive nrs tussen maar dit waren er maar een paar en niet 10 achter elkaar!

maar zoals ik ook zei vond ik dit een goede set en daarmee wil ik dus zeggen dat hij een goede combinatie heeft gevonden om zijn eigen TRANCE stijl te combineren met de dezer dagen zo opkomende PROGRESSIVE !!

ik hoop zo deze discussie te hebben afgerond om het feit of het nou dan wel trance al dan niet progressive was!!

Maar tenslotte: deze thread is toch opgezet als TRACKLISTING dus als we ff alle koppen bij elkaar steken hebben we deze set zo compleet

1. ???
2. Airwave - ???
3. Schiller - Das glockenspiel (Humate remix)
4.
5. Bullit - Cread to Dream (Max Graham)

Interviewtje

6. ??? (super trancer)
7. Insigma - Open your eyes
8. Utah Saints - Lost vengeance (Olivier Lieb remix)
9. DJ Tiësto - Flight 643
10. ???

hope to get it complete !!


greetz tijs08


Nee nee, de discussie is NIET afgelopen! :)
Kijk zelf nou eens in de tracklisting; Max Graham mixed een nummer (PROGRESSIVE DJ!), Humanate is ook wel behoorlijk progressive aan het gaan, en dat nummer van Insigma is ook wel behoorlijk progressive.

Ik blijf erbij; Die mix van Tiesto is progressive! :p
Kunnen we geen poll opzetten ofzo?

Greetz,
SnuggLe
M5
waar zijn de goede oude tijden met tiesto gebleven ?????

toen hij nog gewoon Serendipity erin ramde enzo .....!!!

dat was pas genieten !! :):)

SnuggLe
quote:
Originally posted by M5
waar zijn de goede oude tijden met tiesto gebleven ?????

toen hij nog gewoon Serendipity erin ramde enzo .....!!!

dat was pas genieten !! :):)


Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Serdendipity, das pas een vet nummer!
Echt knallen! Daarom ben ik ook zo gek op zijn mix 'Live at Energy2000', daar draait hij supergoed!

Als je van dat knallen houdt, moet je ook eens luisteren naar de mix van Cor Fijneman - Live at Samfundet (23-02-01?). Corretje kan ook wel knallen...vooral dat nummer in het begin met die hoge piepjes is echt cool!

Greetz,
SnuggLe
M5
quote:
Originally posted by SnuggLe


Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Serdendipity, das pas een vet nummer!
Echt knallen! Daarom ben ik ook zo gek op zijn mix 'Live at Energy2000', daar draait hij supergoed!

Als je van dat knallen houdt, moet je ook eens luisteren naar de mix van Cor Fijneman - Live at Samfundet (23-02-01?). Corretje kan ook wel knallen...vooral dat nummer in het begin met die hoge piepjes is echt cool!

Greetz,
SnuggLe


Ik HOU zeker van KNALLEN JA !!:) :)

en dat nummer met die piepjes is dacht ik Bjorn svind - mand over bord, maar daar ben ik niet zo weg van, ik mis een beetje de onderliggende dreunen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement