|
Tiesto Live @ 538 24-03-2001 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
nu we het toch over tiesto hebben ........Dance Terminal die is ook heel fet !! gewoon ook een beetje power erin !!
Iguana enzo, HEERLIJK !! |
|
|
| Akira |
Okay thnx voor de tips die ga ik dus nu zeker downen :D...
(p.s m5 heb je tiesto toen in Starlight gezien??toen zat die ook enorm hard te stampen hoor echt top gewoon!!!) |
|
|
| tango |
Van mij mag Tiesto zijn stijl van innercity '99 weer terugnemen. (Push, Kamaya painters, Lord of Tranz,etc)
Dat waren nog eens setjes. Of zijn set op sensation, echt werelds, trance afgewisseld met soms een beetje progressive.De nummers die hij daar draaide zijn later allemaal vette hit's geworden. (Cygnus x - superstring, Delerium-Silence,Timo maas- ubik,Yahel - voyage,pulser - cloudwalking,etc.)
greetz,
TNG |
|
|
| -TAIS- |
| Ik weet nog van zijn Solo Tour dat ie ook 1,5 uur stevig draaide (nrs van Dumonde, Signum, Marco V en weet ik wat nog meer) dat was echt top.... de rest vond ik een beetje minder, maar die 1,5 waren echt top, maar dan ook echt vet! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by tango
Van mij mag Tiesto zijn stijl van innercity '99 weer terugnemen. (Push, Kamaya painters, Lord of Tranz,etc)
Dat waren nog eens setjes. Of zijn set op sensation, echt werelds, trance afgewisseld met soms een beetje progressive.De nummers die hij daar draaide zijn later allemaal vette hit's geworden. (Cygnus x - superstring, Delerium-Silence,Timo maas- ubik,Yahel - voyage,pulser - cloudwalking,etc.)
greetz,
TNG |
mijn favoriet van die set was altijd cloud 69 - sixty nine ways , maar dat is niet echt een hele grote hit geworden ......ik heb alleen DJ JOSE hem 1 keer horen draaien |
|
|
| Akira |
Ja ik vind die IC stijl echt super vet....
Ja op sensation was ook echt een meesterlijk set.IK hoop echt dat ie weer echt zo gaat draaien.en al die progressive platen in de wc gooit....hehehe ;)
IK WIL TRANCE :D :D :D
Cloud 69 is zeker een vet nummer ik heb armin van buuren die plaat enige keren horen draaien en echt wel een toppertje hoor :) |
|
|
| tango |
is inderdaad echt een MEGA nummer, maar weet iemand wat dat stemmetje nou zegt?
Cloud 69 is zeker een van de betere nummers van 2000, is uit op lightning records volgens mij. Ik hoorde hem voor het eerst op wildlife (Die van magik 6 ja!!) en werd helemaal *nuts*.(zelfde geld voor yahel trouwens)
greetz,
TNG |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by tango
is inderdaad echt een MEGA nummer, maar weet iemand wat dat stemmetje nou zegt?
greetz,
TNG |
al sla je me dood !! :) ......hij zegt echt iets supervaags |
|
|
| tango |
ja inderdaad, het lijkt zoiets van:
Give me somebody someba :D
iemand anders een idee? |
|
|
| tango |
maar weer effe to the point, the updated playlist....
1. ID
2. Airwave - Mysteries Of Life
3. Schiller - das Glockenspiel (Humate Remix)
4. ID
5. Bullit - Cried To Dream (Max Graham Remix)
Interview with Wessel van Diepen
6. Insigma - Open Your Eyes
7. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Remix)
8. DJ Tiësto - Flight 643
9. ID
id's? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Serdendipity, das pas een vet nummer!
Echt knallen! Daarom ben ik ook zo gek op zijn mix 'Live at Energy2000', daar draait hij supergoed!
Als je van dat knallen houdt, moet je ook eens luisteren naar de mix van Cor Fijneman - Live at Samfundet (23-02-01?). Corretje kan ook wel knallen...vooral dat nummer in het begin met die hoge piepjes is echt cool!
Greetz,
SnuggLe |
Ja die set van Tiesto & Energy 2000 is ZEEEEEEER goed... allemaal toppers.
Ook die set van Cor is goed... (met Barthezz natuurlijk!!!) ;) |
|
|
| tijs08 |
nummer 9
V-Three - Zuluu
alweer een waanzinnige productie van L-Vee |
|
|
|
|