|
teh wannabe
|
View this Thread in Original format
| XLA |
mors...
e värsta wannabe DJ:n, sitter å deppar föratt jag inte har råd att köpa kitt än... har iaf riktat in mig på ett par Technics SL1200 efter sommaren när man har knegat ihop lite cash... nån som råkar veta var man kan köpa såna begagnade... vill ju skona plånboken lite... sen brukar det stå på de flesta ställen att om man har ett par technics så behöver man ingen bra mixer... vad har alla DJ's här för erfarenheter från när ni började? dela med er lite :toocool: |
|
|
| Vizay |
Jag personligen kommer börja med CD men de e ju upp till var och en :)
ett tips på en bra mixer å börja med e ju en Pioneer djm-300..
beg. prylar kan du hitta på blocket.se ... t.ex. ere en kille som säljer sina technics som e nästan i nyskaicka för 8000, låter som ett ganska rimligt pris :)
men kolla runt lite på blocket.se, gulatidningen.se å liknannde siter så hittar du nog något ganska snabbt :) |
|
|
| mindshooter |
| Vu har haft diskussionen 3 ggr förut :) Alla vill ha billiga Technichs.....testa att söka på "Utrustning" på forumet eller nåt så får vi se vad du hittar :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Vu har haft diskussionen 3 ggr förut :) Alla vill ha billiga Technichs.....testa att söka på "Utrustning" på forumet eller nåt så får vi se vad du hittar :) |
hehe...varför inte söka påtechnics....göra det svårt för sig lixom...tss ;) :p |
|
|
| XLA |
DJ utrustning, en technics 1200 och en 1210 samt en mixer vestax pmc 17A säljes. Priset kan diskuteras vid snabb affär. 7.000:-
bra eller????!!! kan det finnas någon nackdel med att det är två "olika" skivspelare... vad jag vet är det bara färgen som skiljer dem åt...
Description
2 st Technics SL-1210MK2 med 2 st oanvända Stanton 500 AL-II pickupper säljes omg... Pris 6000:-
en annan... verkar oxå intressant... vägled mig ni visa :) |
|
|
| Beamish |
bara det e samma pickup, nål osv tror jag det e lugnt...
personligen ska jag köpa mig ett par nya i holland, rätt mkt billigare där |
|
|
| Jre |
| quote: | Originally posted by XLA
DJ utrustning, en technics 1200 och en 1210 samt en mixer vestax pmc 17A säljes. Priset kan diskuteras vid snabb affär. 7.000:-
bra eller????!!! kan det finnas någon nackdel med att det är två "olika" skivspelare... vad jag vet är det bara färgen som skiljer dem åt...
Description
2 st Technics SL-1210MK2 med 2 st oanvända Stanton 500 AL-II pickupper säljes omg... Pris 6000:-
en annan... verkar oxå intressant... vägled mig ni visa :) |
Detta är jävligt bra priser .Köp..Köp..köp!!
/ Jre |
|
|
| Vizay |
var hittade du dessa gudomliga priserna?!?!?! :D
blocket.se...gulatidningen...var var?! :D |
|
|
| XLA |
Blå Börsen :happy2:
köper du dem före mig så ska hin ta dig :whip:
;)
hmm... tycker Vizay verka smått bekant... hänger du i #leveldesign på Quakenet? :D
ska med skolan till Liseberg imorrn :rolleyes: bäst å sova :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by XLA
hänger du i #leveldesign på Quakenet? :D
ska med skolan till Liseberg imorrn :rolleyes: bäst å sova :) |
Det gör min polare iaf ;) Vi kunde spendera nätter med att skapa CS banor ibland :p Då behövde man hjälp från proffsen |
|
|
| XLA |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Det gör min polare iaf ;) Vi kunde spendera nätter med att skapa CS banor ibland :p Då behövde man hjälp från proffsen |
hehe, har hört det... brander var det va?? har träffat honom IRL en gång :):rolleyes: cs... brrr:rolleyes: |
|
|
| Vizay |
svar ja ...jag hänger i leveldesign :D
å svar nej....jag ska inte ta dem före dig...har redan bestämt mig för att jag ska lira cd i början så du kan va lugn ;) |
|
|
|
|