|
DJ Boozywoozy - Jumpin` Around (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Die Party Affair was nog wel geinig, weer eens iets vernieuwends :)
|
whahaha.....mag ik hier ff een flinke bout op laten?!?!?!!? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
WOW DIKKE FETTE PLAAT MAN!!!!!ECHT MEGA BRUUT!
Ik vind hem echt goed, jullie kunnen wel zeuren maar dit is gewoon echt kunst!!!! |
waarom heb je m danniet op plaat gekocht?:D:D:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
waarom heb je m danniet op plaat gekocht?:D:D:D |
man ik draai hem elke dag op plaat!!! |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik zag vandaag deze clip en dacht gelijk laten we maar eens een thread beginnen over de klubheads/boozywoozy. Is mantisnl me voor :D
|
ik heb me direct ingelogd om dit zielige geval te posten :stongue:
idd.. die "nieuwe" plaat van madhouse hebk ook gehoord.. toch nog net niet zo zielig als die van boeziej.. maar ook idd errug triest..:whip:
ik kan d`r nix aan doen.. maar dit maakt mij gewoon pissed..
als je ziet hoe erg sommigen op dit forum hun best doen om goeie platen te maken.. en dan zie je zo`n zielig figuur (zijn d`r meerdere overigens) die een fluthitje maakt wat zelfs m`n kleine broertje kan.. en die is gewoon getekend door een label..
IMO een beetjuh errug oneerlijk.. maja..
grtz,
DJ Mantis |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
man ik draai hem elke dag op plaat!!! |
nietes! je draait altijd die maffe techno van je!:D:D:D |
|
|
| Pjotr G |
ik hoef dit vast niemand te vertellen maar for the record, jullie weten toch wie de producer achter mad house is he? juiiiiiist boozywoozy
Ik weet wel dat het geen trance is. Maar als mensen die electronische muziek verafschuwen dit horen dan krijgen ze van de klubbheads gewoon kanonskogels aangereikt om ff lekker onze lievelingsmuziek af te zeiken. Waar luister je heen? ohhh ja ik ken wel dat plaatje van boozywoozy zoiets dus? simpele onzinmuziek hoor dat electronisch gedoe
*snik* en melancholisch kijk ik uit het raam terugverlangend naar de tijd dat de klubbheads vet waren (nou ja terugverlangend.....ze zijn langs de point of no return) |
|
|
| eieregooie |
Er is slechts 1 nummer van de Klubbheads dat ik altijd wel geinig vond, en dat is hun remix van Boys 'r' Us - Singin' In My Mind Toen deden ze nog echt een beetje hun eigen ding...
En die remix van Department 1 - Together ken er ook nog wel mee door... Die heb ik ook, maarja die heb ik gekocht voor 't origineel wat natuurlijk meesterlijk is, en daarbij vergeleken is die klubbheads mix ronduit ZAAD!
Verder heb ik geen goed woord over voor die lui... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
nietes! je draait altijd die maffe techno van je!:D:D:D |
/me kijkt in zijn platenkoffer...........
STIK..hoer, je hebt gelijk :conf: ik dach toch echt dat ik die plaat had... |
|
|
| DJ_Siesta |
jah, ik weetet zeker
ik ben tog meer van de TMF Techno |
|
|
| //j o o s t |
Tering, sorry dat ik het zeg hoor, maar als je mijn neefje van 4 ofzo vraagt van welke muziek hij houdt....TRANCE. Iedereen vind het mooi, en ze vinden het stoer om leuk te vinden, terwijl ze niet eens weten dat er wat moois in moet zitten. Een vette build-up of mooie/geile vocals.....WAT ZIJN DAT zeggen ze dan :whip: :whip: :whip: :whip:
Trance is voor hun hetzelfde als Captain Jack ofzo, en @Unlimited, van dat schijt gejengen met een boom erdoor i.p.v. een vette drooge beat die tot ver in je maag te voelen is. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by //j o o s t
Captain Jack |
ha! aangezien gekhous er nooit meer is:(, neem ik de honneurs voor hem waar
EYO CAPTAIN GEK
THERES A MONKEY ON UR BACK
IF THAT MONKEY GOES AWAY
U WILL BE ALONE ALL DAY
ghehehe:D:D:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by //j o o s t
Tering, sorry dat ik het zeg hoor, maar als je mijn neefje van 4 ofzo vraagt van welke muziek hij houdt....TRANCE. Iedereen vind het mooi, en ze vinden het stoer om leuk te vinden, terwijl ze niet eens weten dat er wat moois in moet zitten. Een vette build-up of mooie/geile vocals.....WAT ZIJN DAT zeggen ze dan :whip: :whip: :whip: :whip:
Trance is voor hun hetzelfde als Captain Jack ofzo, en @Unlimited, van dat schijt gejengen met een boom erdoor i.p.v. een vette drooge beat die tot ver in je maag te voelen is. |
Don't :whip: with Ray en Anita van 2 Unlimited. Dit was vroeger dope man. Twilight zone oa, was toen echt een bizare plaat man. Toen was niet echt met de situatie van nu te vergelijken. Hooguit als je gaat kijken hoe gabber is doodgebloed. Eerst underground, toen werd het echt populair en toen kwam de kindergabber dat de messteek was voor deze muziekstroming.
Denk zelf niet dat dit doom-scenario gaat plaatsvinden bij trance. Zoals jullie allemaal opmerken komt er nu ook kindertrance, waaraan wij ons aan doodergeren, maar daardoor zullen wij niet minder gaan genieten van de kwaliteittrance die gelukkig nog gemaakt wordt.
Verder geef je duidelijk weer wat de trance-wanabees denken wat trance is :D |
|
|
|
|