|
DJ Boozywoozy - Jumpin` Around (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
EN AlFerox, jij moet gewoon ff je meul houden! ;) |
ik heb helemaal geen meul ja!!! :mad: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
trance is muziek waarop JIJ weg kan dromen of in je eigen wereldje beland. Of dat nou zgn progressive, dance, | techno (ok maybe slecht voorbeeld :)), house, noem het maar op. [/QUOTE]
ENOF je daar in kan wegdromen!! nerd!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Hou t fijn Tim!! Plz  |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Hou t fijn Tim!! Plz |
ik was smiley vergeten neer te zetten :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by New Wave
techno (ok maybe slecht voorbeeld :)), house, noem het maar op.
ENOF je daar in kan wegdromen!! nerd!! |
lol, misschien had ik er deze :p achetr moeten zetten :D |
|
|
| mantisnl |
sinds er `n beetje probbies zijn rondom de top40-kutmuziek-zooi.. en er threads worden geclosed omdat er steeds overnieuw over gepost wordt:
waarom maken we niet gewoon een sticky `post ongelofelijke kut-top40-platen hier` :rolleyes:
dan zijn we direct van al het gezeur af.. en kan iedereen daar z`n zegje/mening geven over de commerciele boozywoozy-muziek.. (die eigenlijk niet muziek mag worden genoemd:p ) |
|
|
| MaGiK54 |
We hebben het ook over like a prayer gehad van Mad'house. Nu komt het mooie dit nummer is nu al gecovered whoaaa :D. Door Limelight of zo iets, zag net een stuk van de clip voorbij komen. De house of god tune is er iets anders onder gemixd en ze hebben een andere zangeres en zo is er weer een nieuw wanprodukt geboren, die nog slechter is als de mad'houseversie.
Ps een stickythreead lijkt mij ook wel een leuk idee, want af en toe een beetje schelden op de top40-meuk is leuk :D :D |
|
|
| Joost008 |
| Jezus man iedereen wil in 1 keer overal sticky threads van make damn straks moet je nog naar pagina 2 om net geplaatste threads te leze:p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Joost008
Jezus man iedereen wil in 1 keer overal sticky threads van make damn straks moet je nog naar pagina 2 om net geplaatste threads te leze:p |
Ja en daar heb je ook weer gelijk in :D |
|
|
| SnuggLe |
Mensen, laat iedereen toch lekker VRIJ op dit forum!
Zeur niet zo over muziek, en laat iedereen zijn of haar platen gewoon lekker posten! Ook al is het top40 oke???
Nu aub weer even on topic, anders wordt deze thread wel gesloten...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Smirnoff |
Iemand "Ducktoy" al gezien op tmf.....
how low can you go... |
|
|
| mantisnl |
idd.. die kun je ook tot het hokje `nep-trance-muziek` rekenen..
maar toch vinnik um wel lache als bv een apreski nr.. vooral die badeendjes zijn zo lache :D
mjaa.. niet als trance:mad: |
|
|
|
|