return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Richie Hawtin på Berns 10:e Oktober
View this Thread in Original format
Johan (DJ Irish)
Ok, vem ska dit? Bekänn färg nu! :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Ok, vem ska dit? Bekänn färg nu! :)


Det här missar jag inte. Ska du dit Johan?
Johan (DJ Irish)
quote:
Originally posted by Laszlo
Det här missar jag inte. Ska du dit Johan?


Självklart! En av de få stora som jag lyckats missa under alla år. :)

Och som ny i Stockholm har jag aldrig varit på Berns heller. Kommer förköp vara ett måste för ett sånt här gig?
Laszlo
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Självklart! En av de få stora som jag lyckats missa under alla år. :)

Och som ny i Stockholm har jag aldrig varit på Berns heller. Kommer förköp vara ett måste för ett sånt här gig?


Svårt att säga. När Digweed körde på Berns i våras var det inte på långa vägar fullt, och han känns på något vis ändå som ett större dragplåster än Hawtin. På festens eventsida på Facebook står knappa 1000 pers som Attending. Hur bra riktvärde det är är svårt att säga, men jag köper min biljett idag. Jag tror också att insläppet är smidigare för de med förköpt biljett - kan ha fel dock.
Johan (DJ Irish)
Ok, låter rimligt. Ska nog oxå köpa idag. Inte värt att missa för att man inte pallar trilla in på nån hemsida och klicka fram en biljett :p
Christian Ö.
Jag har också planer på att dra dit en sväng :)
lacksesepsotygh
fan. har missat detta helt. ska försöka komma iväg på det.
Johan (DJ Irish)
Schysst med lite fler folk :)

Kanske kan vi mötas upp nånstans på stället? Tror inte jag lyckats träffa nån av er förut. Skulle vara kul att säga hej
Laszlo
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Schysst med lite fler folk :)

Kanske kan vi mötas upp nånstans på stället? Tror inte jag lyckats träffa nån av er förut. Skulle vara kul att säga hej


Av alla gånger vi enats om SWETA meetups så har typ 0,2 st inträffat :) Om någon ser mig så ryck tag i mig och säg hej! Vet inte om vi träffats Johan, men jag har sett dig spela någon gång så jag lär känna igen dig om jag ser dig, i så fall lovar jag att snubbla in i dig och spilla en öl :)
Johan (DJ Irish)
quote:
Originally posted by Laszlo
Av alla gånger vi enats om SWETA meetups så har typ 0,2 st inträffat :) Om någon ser mig så ryck tag i mig och säg hej! Vet inte om vi träffats Johan, men jag har sett dig spela någon gång så jag lär känna igen dig om jag ser dig, i så fall lovar jag att snubbla in i dig och spilla en öl :)


Hehe låter som en plan. Då är jag oxå i snubbel-mode ifall jag tror jag känner igen nån :)

Laszlo
Jääääääääääääääävla piss.

Alla mina fyra medpassagerare har bangat. Mindre kul att punga ut 2000 spänn på bensin helt ensam. Ingen nerifrån Skåne/småland som ska upp och vill dela bil? Tåg är cpdyrt.
Olov
Jävligt tråkigt att höra Laszlo...
Själv har jag precis hämtat ut biljetter och ser fram emot en minimalnatt med bärs å sprit så man ä i rätt kondis för det där barnkalaset som man e bjuden på imorgon :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement