return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
היייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
View this Thread in Original format
princess cc
שלום שלום אנשים יקרים...


ראשית, אילן קבל התנצלותי על פתיחת הת'רד, סורייייי הייתי חייבת
תרגיש חופשי למחוק אותו אח"כ

שנית, מה קורה אנשים??????????

לונג טיים (-:

מה איתכם? ספרו ספרו

לא הייתי פה יםםםם זמן אבל באמת באמת שהתגעגעתי המון
וחזרתי להתעדכן קצת

יאללה דברו איתי מווואהה
Viber
אילן באמת כדאי שתמחק את הט'רד הזה, יש יותר מידי ט'רדים חדשים כול יום ונעשה כבר קשה לעקוב אחרי כל ההתרחשויות.

אחר כך המון חברים חדשים מתבלבלים וקשה להם להבין בכלל מה הולך פה!
:mad: :mad:













על מי אני עובד, בטח גם הוא עזב את הפורום
Vortex_SA
התחדש? לא הרבה היו כמה מסיבות וזהו תכלס :) אנשים כבר לא אוהבים טראנס כמו שאהבו פעם כנראה...
Elior
כולם עוד נשארים ומציצים בפורום מידי פעם...

ברוכה השבה בכל מקרה :]
princess cc
quote:
Originally posted by Vortex_SA
התחדש? לא הרבה היו כמה מסיבות וזהו תכלס :) אנשים כבר לא אוהבים טראנס כמו שאהבו פעם כנראה...



I C... האמת שגם אני הפסקתי ללכת למסיבות
אבל אף פעם לא הפסקתי לאהוב טראנס...
עדיין שומעת, למרות שהרבה פחות מבעבר ...

חוץ מזה לא התחדש כלום איתכםם?\
בטח כל מי שהכרתי כבר משוחרר מהצבא, אולי כבר התחתן או יש ילדים
ממממ בטוח יש משהו חדש
princess cc
quote:
Originally posted by Viber
אילן באמת כדאי שתמחק את הט'רד הזה, יש יותר מידי ט'רדים חדשים כול יום ונעשה כבר קשה לעקוב אחרי כל ההתרחשויות.

אחר כך המון חברים חדשים מתבלבלים וקשה להם להבין בכלל מה הולך פה!
:mad: :mad:



?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
קצת ריספקט חצוף!!!!









על מי אני עובד, בטח גם הוא עזב את הפורום
sh33p
וואלה צריך להחזיר גם את שחר
...
אני מתגעגע לויכוחים של שניכם.
Viber
quote:
Originally posted by princess cc



כבוד או לא - אי אפשר שהפורום הזה כל יום יתמלא בללא סוף הודעות חדשות המציפות את הפורום וגורמות לבילבול רב.
Glenn-Holmes
טוב לראותך נסיכה...
הפעם האחרונה שסגרתי פה טופיק....אני צריך לאמץ את הזכרון בשביל זה
Vortex_SA
quote:
Originally posted by sh33p
וואלה צריך להחזיר גם את שחר
...
אני מתגעגע לויכוחים של שניכם.


תכלס היו כמה ויכוחים טובים... אני לא זוכר על מה... אבל היה משהו...

קיצר לא יודע אני כבר השתחררתי ומתחיל ללמוד בנובמבר הזה הנדסת חומרים בטכניון אז אם מישהו פה גם ילמד שם שיגיד נעשה חאפלות אנאערף... וזהו אני עדיין עובד על המוזיקה שלי מדי פעם מפרסם פה עוד סט שאני עושה לכיף וזהו בעקרון..

Glenn-Holmes
מה התחדש אצלי...
אז ככה כשנקסט סיימו את דרכם רשמית (מבחינתי התאריך שייחקק כזה בו נקסט חדלו מלהתקיים רשמית הוא שבועות 2005 - 12.6 - המסיבה השניה עם מרקוס שולץ בארץ) זה היה פחות או יותר כשגם אני התחלתי לשמוע יותר ויותר דברים שונים מטראנס וכך מצאתי את עצמי יוצא ליותר מסיבות של טק האוס,סולפול האוס דיפ האוס טקנו וכו' - ז'אנרים שיש לי אליהם חיבה לא מועטה.
כדי ג'יי לא עשיתי או הספקתי יותר מדי
כמה תקלוטים פה ושם - לא משהו לספר עליו לדורות הבאים
לימודים - התחלתי ללמוד סטטיסטיקה ופילוסופיה באונ' תל אביב
בקרוב אתחיל שנה שניה.

זה הרוב אני חושב
uzi
quote:
Originally posted by Viber
אילן באמת כדאי שתמחק את הט'רד הזה, יש יותר מידי ט'רדים חדשים כול יום ונעשה כבר קשה לעקוב אחרי כל ההתרחשויות.

אחר כך המון חברים חדשים מתבלבלים וקשה להם להבין בכלל מה הולך פה!
:mad: :mad:

על מי אני עובד, בטח גם הוא עזב את הפורום

:D הרגת אותי עכשיו עם היציאה הזו :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement