return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
In Search of Sunrise 3 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Zijn er mensen het met me eens dat de CD niet helemaal top gemixed is??? Ja ik weet, ik ben nu gevaarlijk bezig :)

[ZEIK MODE]
Luister naar de overgang van nmr 2 naar 3, minuut 5:50 ongeveer, das toch gewoon een fade fout waar de vocalen van hooligan nog net te horen zijn. beetje jammer :)

Dan de mix van Meia Lua naar In My Memory (track 6 naar 7). Ik hoor volgens mij toch echt een lichtelijk dubbel bassje vanaf minuut 22:45...

De mix van Chiller Twist naar Southern Sun (10 naar 11) is ook nie helemaal fantastisch gekozen. Die twee melodiën door elkaar produceren toch een aantal valse nootjes...
[/ZEIK MODE]

Maar!!!! Voor ik aangevallen wordt :p :p, ondanks deze kleine dingetjes, want dat zijn het toch :), maakt de platen keuze en het verdere mix werk het meeeeer dan goed. Ik wilde het alleen ff kwijt :)
Het blijft gewoon DE zomer CD van dit jaar...

GreetZ, DC
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zijn er mensen het met me eens dat de CD niet helemaal top gemixed is??? Ja ik weet, ik ben nu gevaarlijk bezig :)

[ZEIK MODE]
Luister naar de overgang van nmr 2 naar 3, minuut 5:50 ongeveer, das toch gewoon een fade fout waar de vocalen van hooligan nog net te horen zijn. beetje jammer :)

Dan de mix van Meia Lua naar In My Memory (track 6 naar 7). Ik hoor volgens mij toch echt een lichtelijk dubbel bassje vanaf minuut 22:45...

De mix van Chiller Twist naar Southern Sun (10 naar 11) is ook nie helemaal fantastisch gekozen. Die twee melodiën door elkaar produceren toch een aantal valse nootjes...
[/ZEIK MODE]

Maar!!!! Voor ik aangevallen wordt :p :p, ondanks deze kleine dingetjes, want dat zijn het toch :), maakt de platen keuze en het verdere mix werk het meeeeer dan goed. Ik wilde het alleen ff kwijt :)
Het blijft gewoon DE zomer CD van dit jaar...

GreetZ, DC


Ah, tis ook nog maar een promo. Misschien met de proper release zijn de kinderziektes er wel uit. Wie weet...
DJ_Siesta
voormij blijft 004 toch NOG beter, zijn beide goed
tijs08
quote:
Originally posted by Donna

k vind eigenlijk dat jij dat zeker wel verdiend 2 be honest...
Als ik r 1 had draaien zou je van mij leech krijgen,komop manne doe s lief voor tijs,geef m de isos3:whip: :)


thanxx for the support!! :D en ik vind zelf ook wel dat ik hem verdien :rolleyes:

maar....


quote:
Originally posted by Raymond

Wordt wel geregeld denk ik....... :D
Als je hem voor donderdag nog niet ergens geleeched heb, krijg je van mij een cadeautje!!!!


nog steeds niet dus.... wel een site gekregen (thanxx A) maar die doet het niet!
haha hoop dat ik hem voor donderdag toch zeker wel binnen heb... thanxx anyway

......
Donna
k vind dat je idd gelijk hebt,er is zelfs een overgang,weet ff niet meer welke waar ik zelfs een *slingertje cq duwtje* in hoor,aan de andere kant hoor ik dat dus liever dan de perfecte cd,dunno waarom maar maakt t meer menselijk ofzo denk ik....
TranceFool
Tijs check je pm ;)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Ah, tis ook nog maar een promo. Misschien met de proper release zijn de kinderziektes er wel uit. Wie weet...

Een promo is geen beta... tis gewoon een vroege kopie van de ECHTE retail
Dus wat je nu hebt kun je binnenkort ook gewoon in de winkel kopen
Zou ook beetje dreug zijn als ze nou nog foutjes eruit konden halen... dan zou ie de hele mix opnieuw moeten doen
Niet dat Tiesto um gemixed heeft ofzo, maar toch


Greetz,
Glaniskanis
Donna
En das ook weer zo iets,waarom ben jij zo zelfverzekerd dat tiesto deze cd niet heeft gemixed??

Like t voor hem zo'n prob is een paar plaatjes aan elkaar te plakke:rolleyes:
Ding Chavez
Wat Tijs zelluf gezegd heeft, kweet even niet meer waar, is dat alleen de mix van de intro (gemaakt door god Geert Huinink :D) naar nummer 2 gedaan is door de computer. Dat hij dus gewoon zijn set met hooligan is begonnen en zo verder heeft gemixed en dat de computer later track 1 ervoor geplakt heeft.
Maarja, hij gaat natuurlijk als het zo is ook nie toegeven dat ie em niet gemixed heeft :)

GreetZ, DC
total woot
Moet eerlijk zeggen dat het me echt geen reet interesseert wie of wat m gemixed heeft.

of wil je zeggen dat, wanneer blijkt dat het een computermix is, het ineens een slechte cd is?
(het blijft gewoon een heerlijke mix, ongeacht wie of wat m maakte)


Ltr
WooT

Glaniskanis
quote:
Originally posted by total woot
Moet eerlijk zeggen dat het me echt geen reet interesseert wie of wat m gemixed heeft.

of wil je zeggen dat, wanneer blijkt dat het een computermix is, het ineens een slechte cd is?
(het blijft gewoon een heerlijke mix, ongeacht wie of wat m maakte)


Ltr
WooT

Ik wil idd zeggen als het een computermix is dat het een slechte CD is want met een computer kun je VEEEEEEL beter mixen dan dit
beatmatch op de 100e seconde gelijk enzo
maarruh ik zeg niet dattie slecht is vinnut echt een lekkere CD hoor


Greetz,
Glaniskanis
kreischer2000
de meeste mix cd's worden volgens mij met de comp gemaakt, maarja who cares, ze klinken toch vet???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement