|
In Search of Sunrise 3 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
ik heb em nu en dit is echt een heerlijke chill cd.. die gaat zeker mee naar spanje.. :)
ben nu bij in my memory.. :cool: |
|
|
| Batistuta |
| Ff uit nieuwsgierigheid, maarre ik probeer met de cuesheet ISOS3 op cd te zetten (met cdrwin). Resultaat: alleen maar ruis! Wat gaat er verkeerd, moet ik bv apart eerst de mp3 naar wav converteren??!!:eyes: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Batistuta
Ff uit nieuwsgierigheid, maarre ik probeer met de cuesheet ISOS3 op cd te zetten (met cdrwin). Resultaat: alleen maar ruis! Wat gaat er verkeerd, moet ik bv apart eerst de mp3 naar wav converteren??!!:eyes: |
| quote: | PERFORMER "DJ Tiesto"
TITLE "In Search Of Sunrise 3"
FILE "C:\ISOS3\isos3.wav" WAVE |
ja dus..
(dis trouwens mijn cuesheet check de jouwe zelf maar eens) |
|
|
| Yarnie |
mwah je hoeft nie perse eerst naar WAV te decoden maar tis wel makelijker. Ik had gewoon de cuesheet geladen in nero maar als die file dan een mp3 is duurt het wel fokkin lang dat ie eindelijk begint met branden
dit was me cue dan:
PERFORMER "DJ Tiesto"
TITLE "In Search Of Sunrise 3"
FILE "01-dj_tiesto-in_search_of_sunrise_3-promo_cd-???.mp3" MP3
maar als je zo brand moet de cue file wel in dezelfde dir staan als de mp3 en ook hetzelfde heten alleen de extentie moet verschillende zijn
dus je mp3 heet dan:
01-dj_tiesto-in_search_of_sunrise_3-promo_cd-???.mp3
en je cue:
01-dj_tiesto-in_search_of_sunrise_3-promo_cd-???.cue
Ik gebruik trouwens nero versie 5.5.6.4 |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by magrec
nou zitten toch een paar dingen in die mix waarvan ik zeg AUW!!!!! dat doet pijn aan me oortjes :D |
Daarmee bedoelde ik dan ook niet de écht valse dingen :D
Dat ie misschien net maar dan ook net niet gelijk loopt is niet zo erg, maar dat het vals klinkt kan natuurlijk niet. Ach ja de nrs zijn lekker...
greetz |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
de meeste mix cd's worden volgens mij met de comp gemaakt, maarja who cares, ze klinken toch vet??? |
Die gemixte cd's zoals ID&T Trance, Club Delicious, The Year of Trance... etc dat zijn computer mixen... gemixt met programma's waar Cooledit en Mixmeister U tegen zeggen.
Maar die cd's van Tiesto, Ferry Corsten, Gielen.. etc zijn gewoon Turntable mixen... die wel bij het masteren ge-edit kunnen worden... kleine foutjes eruit te halen.. knippen en plakken (check Johan Gielen - Recorded 2.0 maar eens.. die Scot Project remix is in het begin een stuk uit geknipt :D )
Ik heb ISOS3 nog niet.. 4,5 uur downen is echt te veel van het goede :p dus over Tijs z'm mix kwalitieten kan ik nog niet oordelen :) |
|
|
| Donna |
| psies,dus nouh nie meer zaniken dat ie t niet zelf gedaan zou hebbe! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by moogwai
Die gemixte cd's zoals ID&T Trance, Club Delicious, The Year of Trance... etc dat zijn computer mixen... gemixt met programma's waar Cooledit en Mixmeister U tegen zeggen.
|
genaamd protools,waarmee ook veel van de global underground meuk word gedaan...:D |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by DjRV
genaamd protools,waarmee ook veel van de global underground meuk word gedaan...:D |
Meen je dat serieus???
Is dat ook ergens terug te vinden? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Leander
Meen je dat serieus???
Is dat ook ergens terug te vinden? |
hehe luister maar ééns goed naar de cd van deepdish die is net ietsje te perfect terwijl die nieuwe cd van dave seaman wel een paar kleine foutjes heeft...(die is dus niet gemixed met protools) |
|
|
|
|