|
???עוד מישהו פה ער ב3.30 בבוקר ובא לו לדסקס שיטות להריגת יתושים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אז כל מה שאמרתם פה זה נכון אבל זה ממש לא מספיק אז בואו ואני אלמד אותכם את הדבר הכי טוב לעשות נגד היתושים:
אז ככה לפני שאתם הולכים לישון תיכנסו מתחת לשמיכה ותתקעו כמה נודים
חכו כמה שניות עד שהריח יתעצם ואז תרימו את השמיכה במכה אחת וכל הריח יתפשט בחדר תוך שניה וחצי
בקיצור ברגע שהריח מגיע לכל הפינות של החדר אתם רואים את היתושים לא משנה זכר או נקבה או באיזה גודל ... אתם פשוט רואים אותם נופלים לרצפה, וכל מי שלא נופל יברח תוך שניה מהחדר שלכם ויכריז עליו כאל איזור צבאי סגור!!! :D
מבטיח לכם שהם לא יחזרו שבוע לחדר!!!!!
וזה עובד !!!!
:stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אבל לא להפליץ על השמיכה?
כי אם זה תחת אז זה על הסדין... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טעות שלי מוש
[=
סליחה
[=
אתה צודק |
|
|
| Ariels |
!!! אתם חושבים שלכם היה רע אין לכם מושג איך זה במעצר
יושנים עם אור פתוח ואין רשתות על החלונות ויש מליון יתושים שאוכלים אותך למוות ומחייבים אותך לישון זה כאילו עונש מוות בטוח
לילה אחרון שלי במעצר איבדתי שפיות ולקחתי עיתון מגולגל וכל יתוש שהרגתי עשיתי איקס על העיתון כמו שעושים איקס על הקת של הנשק אחרי שהורגים ערבי |
|
|
| Scorchio |
עזבו יתושים זה קטנות
ג'וקים אני אוהב לצוד
אתמול אני משתין להנאתי באמבטיה פתאום אני רואה ג'וק ענננננק!!!!
איזה 8 סנטים!
בקיצור
מהר מהר הוצאתי את הספריי נגד חרקים והפצצתי את כל הבית בניחוח מלבב
:)
המניאק ברח לחדר של אח שלי
הייתי צריך להרים את כל המיטה שלו בשביל למצוא אותו
ואחרי זה הפכתי אותו לבן מרוב ריסוס
והבנזונה עוד המשיך ללכת
עד שתפסתי וואחד קריז
לקחתי נייר
ומחצתי לו את האימא.
אגב
אתם יודעים שעל כל בנאדם בעולם יש איזה מיליון ג'וקים... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Flotser
הדבר שאותי הכי מטריף, זה שאני חצי יושן ופתאום אני האוזן שלי מתחילה לרעוד, (אחושילינג לרעוד זה כבר טראומה עמוק בפנים אצלי) וזה כי אני שומע איזה זמזום לא משנה מה בחדר, פתאום תוך שניה ככה זה
"וווווווווווווזזזזזזזז"
עובר לי על האוזן
ואני קופץ מהמקום כמו איזה מטורף, עולה לי כל הדם לעיניים ואני מתחיל להזיע כמו חמור, ואומר לעצמי: "עזוב, לך לישון, עוד שניה הוא הולך", ואז שוב,
"וווווווזזזז"
:eyespop: :eyespop:
ואני דופק לעצמי כפה על הראש, למרות שאני יודע שהוא לא שם כבר, ואז עם הדם בעינייים, אני קם מדליק ת'אור ומתחיל לחפש את הבן-זונה שמפריע לי עד שכל החדר נקי, ואז אני הולך להשטין בעצבים מזיע וחצי ישן, ואז חוזר לישון ונרדם תוך דקה :wtf:
רק לכתוב את זה יש לי עוות באוזן :eyespop: :eyespop: |
וואי כמה שזה נכון
הדרך היחידה להפסיק זה להפעיל מאוורר
ואז הוא עף מהרוח ולא בא לך ליד הראש |
|
|
| eran |
סעמק היום איזה אחד עקץ אותי
והמשיך לעוף לידי.. הצלחתי למעוך אותו והוא היה מלא דם.. .:rolleyes:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ריח של רומנים מה רע בריח של רומנים?!!!! :conf:
אני רומני גאה, אני גאה בריח שלי
|
כנ"ל
למישהוא יש בעייה עם רומנים ????
:whip:
יש עוד שיטה - פשוט להדליק את המזגן או מאוורר והם נעלמים...
ובקשר לג'וקים אני ג'וקופוב - זה הדבר הכי דפוק בעולם
פשוט יצור לא חיוני
אין לו תפקיד בשרשרת המזון (או מה שזה לא יהיה) והוא אוכל
את הסמוכתות הכדוריות שאנחנו מוציאים מהאף
(ככה לפחות חזבתי שהייתי קטן)
אני שונא ג'וקים - אתמול היה אחד ענק בחדר שלי שהצליח לברוח
פשוט ריססתי לכל הכיוונים והחדר הסריח בטרוף ... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כנ"ל
למישהוא יש בעייה עם רומנים ????
:whip:
יש עוד שיטה - פשוט להדליק את המזגן או מאוורר והם נעלמים...
ובקשר לג'וקים אני ג'וקופוב - זה הדבר הכי דפוק בעולם
פשוט יצור לא חיוני
אין לו תפקיד בשרשרת המזון (או מה שזה לא יהיה) והוא אוכל
את הסמוכתות הכדוריות שאנחנו מוציאים מהאף
(ככה לפחות חזבתי שהייתי קטן)
אני שונא ג'וקים - אתמול היה אחד ענק בחדר שלי שהצליח לברוח
פשוט ריססתי לכל הכיוונים והחדר הסריח בטרוף ... |
חחחחחחחחחחחחחחחח
עוד אחד מצטרף למשפחת השרוטים
:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ובקשר לג'וקים אני ג'וקופוב - זה הדבר הכי דפוק בעולם
פשוט יצור לא חיוני
אין לו תפקיד בשרשרת המזון (או מה שזה לא יהיה) והוא אוכל
את הסמוכתות הכדוריות שאנחנו מוציאים מהאף
(ככה לפחות חזבתי שהייתי קטן)
אני שונא ג'וקים - אתמול היה אחד ענק בחדר שלי שהצליח לברוח
פשוט ריססתי לכל הכיוונים והחדר הסריח בטרוף ... |
כנ"ל עכבישים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כנ"ל עכבישים |
לעכביש היה איזה תפקיד בתנ"ך לא ?
לג'וקים אין ! |
|
|
| MoSH_MaN |
אני הורג את הג'וקים!
וכמה שזה מגעיל
וכמה שאני שונא את למוך אותם |
|
|
| Hell_Copter |
זה מזכיר לי שפעם היינו אצל חבר שלי וראינו שם עכבישה כזאת שמנה עם שסוחבת כזה שק שמחובר אליו
קיצר איזה אחד בא והרג אותה... מעך אותה והיא הייתה ענקית!!
ברגע שהוא דרך עליה מאות עכבשים קטנים התחילו לרוץ בכל הבית ואין לכם מושג כמה קטנים הם... אבא של חבר שלי בדיוק הגיע התחיל לרסס את כל הבית... יווו איזה מוזר זה היה...
מסקנה 1: להעיף החוצה עכבישים עם שק מחובר אליהם אבל מאוד בזהירות
ויש לי עוד סיפור שידידה שלי סיפרה לי
היא ועוד חברה שלה היו בבית של החברה ופתאום הם ראו עכבישה עם שק בדיוק כמוני... והן לא הורגות עכבישים כי זה מביא מזל רע או אנערף... אז הם לקחו יעה והרימו את העכבישה כדי להעיף אותו החוצה...
קיצר הן הפילו אותה בטעות לרצפה והשק התפוצץ וכל העכבישים הקטנים התחילו לרוץ בכל הבית...
מסקנה 2: לא לתת לאישה להעיף את העכבישים מהבית |
|
|
|
|