return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
???עוד מישהו פה ער ב3.30 בבוקר ובא לו לדסקס שיטות להריגת יתושים (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אז כל מה שאמרתם פה זה נכון אבל זה ממש לא מספיק אז בואו ואני אלמד אותכם את הדבר הכי טוב לעשות נגד היתושים:
אז ככה לפני שאתם הולכים לישון תיכנסו מתחת לשמיכה ותתקעו כמה נודים
חכו כמה שניות עד שהריח יתעצם ואז תרימו את השמיכה במכה אחת וכל הריח יתפשט בחדר תוך שניה וחצי
בקיצור ברגע שהריח מגיע לכל הפינות של החדר אתם רואים את היתושים לא משנה זכר או נקבה או באיזה גודל ... אתם פשוט רואים אותם נופלים לרצפה, וכל מי שלא נופל יברח תוך שניה מהחדר שלכם ויכריז עליו כאל איזור צבאי סגור!!! :D
מבטיח לכם שהם לא יחזרו שבוע לחדר!!!!!
וזה עובד !!!!
:stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אבל לא להפליץ על השמיכה?
כי אם זה תחת אז זה על הסדין...
NeMeSiS1234
טעות שלי מוש
[=
סליחה
[=
אתה צודק
Ariels
!!! אתם חושבים שלכם היה רע אין לכם מושג איך זה במעצר

יושנים עם אור פתוח ואין רשתות על החלונות ויש מליון יתושים שאוכלים אותך למוות ומחייבים אותך לישון זה כאילו עונש מוות בטוח

לילה אחרון שלי במעצר איבדתי שפיות ולקחתי עיתון מגולגל וכל יתוש שהרגתי עשיתי איקס על העיתון כמו שעושים איקס על הקת של הנשק אחרי שהורגים ערבי
Scorchio
עזבו יתושים זה קטנות
ג'וקים אני אוהב לצוד
אתמול אני משתין להנאתי באמבטיה פתאום אני רואה ג'וק ענננננק!!!!
איזה 8 סנטים!
בקיצור
מהר מהר הוצאתי את הספריי נגד חרקים והפצצתי את כל הבית בניחוח מלבב
:)
המניאק ברח לחדר של אח שלי
הייתי צריך להרים את כל המיטה שלו בשביל למצוא אותו
ואחרי זה הפכתי אותו לבן מרוב ריסוס
והבנזונה עוד המשיך ללכת
עד שתפסתי וואחד קריז
לקחתי נייר
ומחצתי לו את האימא.

אגב
אתם יודעים שעל כל בנאדם בעולם יש איזה מיליון ג'וקים...
Scorchio
quote:
Originally posted by Flotser
הדבר שאותי הכי מטריף, זה שאני חצי יושן ופתאום אני האוזן שלי מתחילה לרעוד, (אחושילינג לרעוד זה כבר טראומה עמוק בפנים אצלי) וזה כי אני שומע איזה זמזום לא משנה מה בחדר, פתאום תוך שניה ככה זה

"וווווווווווווזזזזזזזז"
עובר לי על האוזן

ואני קופץ מהמקום כמו איזה מטורף, עולה לי כל הדם לעיניים ואני מתחיל להזיע כמו חמור, ואומר לעצמי: "עזוב, לך לישון, עוד שניה הוא הולך", ואז שוב,
"וווווווזזזז"

:eyespop: :eyespop:
ואני דופק לעצמי כפה על הראש, למרות שאני יודע שהוא לא שם כבר, ואז עם הדם בעינייים, אני קם מדליק ת'אור ומתחיל לחפש את הבן-זונה שמפריע לי עד שכל החדר נקי, ואז אני הולך להשטין בעצבים מזיע וחצי ישן, ואז חוזר לישון ונרדם תוך דקה :wtf:

רק לכתוב את זה יש לי עוות באוזן :eyespop: :eyespop:



וואי כמה שזה נכון
הדרך היחידה להפסיק זה להפעיל מאוורר
ואז הוא עף מהרוח ולא בא לך ליד הראש
eran
סעמק היום איזה אחד עקץ אותי
והמשיך לעוף לידי.. הצלחתי למעוך אותו והוא היה מלא דם.. .:rolleyes:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj Moriano


ריח של רומנים מה רע בריח של רומנים?!!!! :conf:


אני רומני גאה, אני גאה בריח שלי


כנ"ל
למישהוא יש בעייה עם רומנים ????
:whip:

יש עוד שיטה - פשוט להדליק את המזגן או מאוורר והם נעלמים...

ובקשר לג'וקים אני ג'וקופוב - זה הדבר הכי דפוק בעולם
פשוט יצור לא חיוני
אין לו תפקיד בשרשרת המזון (או מה שזה לא יהיה) והוא אוכל
את הסמוכתות הכדוריות שאנחנו מוציאים מהאף
(ככה לפחות חזבתי שהייתי קטן)
אני שונא ג'וקים - אתמול היה אחד ענק בחדר שלי שהצליח לברוח
פשוט ריססתי לכל הכיוונים והחדר הסריח בטרוף ...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike


כנ"ל
למישהוא יש בעייה עם רומנים ????
:whip:

יש עוד שיטה - פשוט להדליק את המזגן או מאוורר והם נעלמים...

ובקשר לג'וקים אני ג'וקופוב - זה הדבר הכי דפוק בעולם
פשוט יצור לא חיוני
אין לו תפקיד בשרשרת המזון (או מה שזה לא יהיה) והוא אוכל
את הסמוכתות הכדוריות שאנחנו מוציאים מהאף
(ככה לפחות חזבתי שהייתי קטן)
אני שונא ג'וקים - אתמול היה אחד ענק בחדר שלי שהצליח לברוח
פשוט ריססתי לכל הכיוונים והחדר הסריח בטרוף ...


חחחחחחחחחחחחחחחח
עוד אחד מצטרף למשפחת השרוטים
:)
eXeTik
quote:
Originally posted by luckystrike
ובקשר לג'וקים אני ג'וקופוב - זה הדבר הכי דפוק בעולם
פשוט יצור לא חיוני
אין לו תפקיד בשרשרת המזון (או מה שזה לא יהיה) והוא אוכל
את הסמוכתות הכדוריות שאנחנו מוציאים מהאף
(ככה לפחות חזבתי שהייתי קטן)
אני שונא ג'וקים - אתמול היה אחד ענק בחדר שלי שהצליח לברוח
פשוט ריססתי לכל הכיוונים והחדר הסריח בטרוף ...


כנ"ל עכבישים
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik


כנ"ל עכבישים


לעכביש היה איזה תפקיד בתנ"ך לא ?
לג'וקים אין !

MoSH_MaN
אני הורג את הג'וקים!
וכמה שזה מגעיל
וכמה שאני שונא את למוך אותם
Hell_Copter
זה מזכיר לי שפעם היינו אצל חבר שלי וראינו שם עכבישה כזאת שמנה עם שסוחבת כזה שק שמחובר אליו
קיצר איזה אחד בא והרג אותה... מעך אותה והיא הייתה ענקית!!
ברגע שהוא דרך עליה מאות עכבשים קטנים התחילו לרוץ בכל הבית ואין לכם מושג כמה קטנים הם... אבא של חבר שלי בדיוק הגיע התחיל לרסס את כל הבית... יווו איזה מוזר זה היה...
מסקנה 1: להעיף החוצה עכבישים עם שק מחובר אליהם אבל מאוד בזהירות

ויש לי עוד סיפור שידידה שלי סיפרה לי
היא ועוד חברה שלה היו בבית של החברה ופתאום הם ראו עכבישה עם שק בדיוק כמוני... והן לא הורגות עכבישים כי זה מביא מזל רע או אנערף... אז הם לקחו יעה והרימו את העכבישה כדי להעיף אותו החוצה...
קיצר הן הפילו אותה בטעות לרצפה והשק התפוצץ וכל העכבישים הקטנים התחילו לרוץ בכל הבית...
מסקנה 2: לא לתת לאישה להעיף את העכבישים מהבית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement