|
???עוד מישהו פה ער ב3.30 בבוקר ובא לו לדסקס שיטות להריגת יתושים (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
לכולם הדבר חן סיפר הוא נכון לאללה המורה שלי לביולוגיה סיפרה לנו על זה....
ולי יש שיטה אדירה להרוג ג'וקים....
BB GUN
זה אדיר אם אתה פוגע בהם ממש טוב אז הם מתפוצצים כזה ויוצא חומר לבן
ואם אתה קצת מפספס אז הם מתהפכים ואפשר לשרוף אותם אבל זה ממש ממש ממש מסריח.....
וגם לי הייתה כזאת עכבישה עם שק והיא הוציאה מלא קטנים אז ריססנו אותם והם מתו....
עכשיו אני לא צריך לדאוג מחרקים גם כי עשינו ריסוס וגם כי אני מעשן בחדר והחרקים שונאים עשן..... |
|
|
| yahel222 |
טוב קבלו סיפור מפחיד
חבר של חבר שלי היה בדרום אמריקה
הבריח משם 2 טרנטולות ארסיות
זתומרת עכבישים בגודל של טרנטולה ענקיים !! וארסיים (אלה שבארץ בד"כ לא ארסי)
קיצר גידל אותם....יום אחד פתח את האקווריום לנקות או משהו כזה
הטרנטולות ברחו
עכשיו שתבינו זה משהו מדרום אמריקה עקיצה של זה יכולה להרוג אפילו !!
ישר נעלו תחדר אטמו אותו
הביאו לוכד מומחה....אחרי כמה שעות הוא מצא אותן
זה מפחיד !!!! לחשוב שהן מסתובבות חופשיות |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב קבלו סיפור מפחיד
חבר של חבר שלי היה בדרום אמריקה
הבריח משם 2 טרנטולות ארסיות
זתומרת עכבישים בגודל של טרנטולה ענקיים !! וארסיים (אלה שבארץ בד"כ לא ארסי)
קיצר גידל אותם....יום אחד פתח את האקווריום לנקות או משהו כזה
הטרנטולות ברחו
עכשיו שתבינו זה משהו מדרום אמריקה עקיצה של זה יכולה להרוג אפילו !!
ישר נעלו תחדר אטמו אותו
הביאו לוכד מומחה....אחרי כמה שעות הוא מצא אותן
זה מפחיד !!!! לחשוב שהן מסתובבות חופשיות |
זה חולני לשהוא הבריח אותן בכלל
אתה יודע שאם הן היו בורחות והורגות מישהו והיו עולים על החבר הזה שלך
היו יכולים להאשים אותו ברצח? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב קבלו סיפור מפחיד
חבר של חבר שלי היה בדרום אמריקה
הבריח משם 2 טרנטולות ארסיות
זתומרת עכבישים בגודל של טרנטולה ענקיים !! וארסיים (אלה שבארץ בד"כ לא ארסי)
קיצר גידל אותם....יום אחד פתח את האקווריום לנקות או משהו כזה
הטרנטולות ברחו
עכשיו שתבינו זה משהו מדרום אמריקה עקיצה של זה יכולה להרוג אפילו !!
ישר נעלו תחדר אטמו אותו
הביאו לוכד מומחה....אחרי כמה שעות הוא מצא אותן
זה מפחיד !!!! לחשוב שהן מסתובבות חופשיות |
אמאלה:nervous: :nervous: :nervous:
אני שונא דברים ערסיים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
אמאלה:nervous: :nervous: :nervous:
אני שונא דברים ערסיים |
חחחחחחחחחחח גם אני שונא דברים
ערסיים
ולפעמים גם ארסיים |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחח גם אני שונא דברים
ערסיים
ולפעמים גם ארסיים |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול!! |
|
|
| Djsamorai |
אמאאאאאאאאאאאאאא
איזה פחדדד |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
לעכביש היה איזה תפקיד בתנ"ך לא ?
לג'וקים אין ! |
איפה פה הקשר לתנ"ך?!?!
עכבישים הם ה-דבר!!!
דוגרי כל עוד הם לא מתעסקים איתי אין לי בעיה איתם...
הם אלה שהורגים יתושים זבובים ועוד...
העכבישים הם חברים שלנו
וגם לי היה מקרה דומההייתה איזה עכבישה עסיסית כזו, אז דרכתי עליה ובום פווווווול עכבישי-בייבי ברחו מהשק
ריססתי וקטלתי דור שלם!!!
ואפרופו אנשים שחזרו מאפריקה עם דברים מגעילים
אבא של חבר שלי סיפר על איזה אחד אחד שנסע וחזר ואז בא וגירד כזה בעין ופתאום הוא הוציא תולעת...
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
זה אחוש הלחיץ אותי אז תמיד שאני עייף העין שלי זזה, ואני פחדתי בהתחלה שיש איזה תולעת שם בפנים שמזיזה אותה, אז אני כזה מגרד בעין ומוצי צהוב כזה שהציק לי!!!
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by eXeTik
זה חולני לשהוא הבריח אותן בכלל
אתה יודע שאם הן היו בורחות והורגות מישהו והיו עולים על החבר הזה שלך
היו יכולים להאשים אותו ברצח? |
הריגה ברשלנות |
|
|
| luckystrike |
יש גם בצבא שמיכות צבאיות שזה הדבר בערך הכי מגעיל בצה"ל
קוראים להם
שמיכות סקביאס
השם שלהם זה על שם תולעים מסוימות שאיכשהוא אוהבות
את החומר שממנו עשויה השמיכה והם יכולות אשכרה לחיות בתוכה
בקיצור בצבא זה השמיכות שאתה מקבל אבל אף אחד לא באמת מתכסה איתם
כי יענו זה מסוכן (גם המפקדים שהם מביאים
את השמיכות אמרו לנו לא להתכסות בהם) וזה מסוכן כי
איכשהוא התולעים האלה חודרים מתחת לעור ויכולות לחיות ולהתרבות
מתחת לעור שלנו
והם עושות מחילות בתוך הגוף - משהוא מטורף סוף הדרך
(למדנו על זה הרבה בקורס חובשים)
בקיצור - היה אצלנו קורס פארמדיקים שנדבקו בזה
ויותר מחצי קורס היה לו סימנים מוזרים על כל העור
של כאילו שריטות ענקיות רק שראו את זה מתחת לעור
משהוא מגעיל בטרוף !!!!!! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by רועי
חחחחחחחחחחח גם אני שונא דברים
ערסיים
ולפעמים גם ארסיים |
פחחחחחחחחחחחחחח רועי הרגת אותי....
ומורן אם זה מסוכן השמיכות האלה אז למה צה"ל משתמש בהם???
שיביא את השמיכות לפלסטינאים ואז גם לצה"ל לא יהיה את השמיכות האלה וגם מדינות העולם יחשבו שאנחנו נחמדים כלפי הפלסטינאים וגם הפלסטינאים יחלו ואולי ימותו.....:toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחח גם אני שונא דברים
ערסיים
ולפעמים גם ארסיים |
:tongue2
חחחחח, קורה מה לעשות |
|
|
|
|