return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
eigen hollands trancEaddict forum! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
partypics post je toch wel hier
livesets worden toch niet op een forum neergepleurd
van de dj's onder ons, die worden ook op dit forum neergezet
DJ_Massive
quote:
Originally posted by //j o o s t
En terwijl in de andere topic je niet had gereageerd dat je het niets leek en hier wel.



boeiend!

:tongue3 :tongue3 :tongue3
//j o o s t
Hmm...op dat andere forum maken we ten minste geen ruzie he! :P

Hehe, waar maken jullie je druk om zeg...:haha: :crazy:
SnuggLe
quote:
Originally posted by //j o o s t
Hmm...op dat andere forum maken we ten minste geen ruzie he! :P

Hehe, waar maken jullie je druk om zeg...:haha: :crazy:


Sjezus..... kom op zeg, doe anders even niet zo triest. Laat iedereen gewoon zeggen wat hij / zij ervan vindt. Mensen vinden het blijkbaar geen goed idee, laat ze.

Greetz,
SnuggLe
jploveparade
wat een gezeik hehe
total woot
sorry hoor joost, maar ik mis het totale idee achter deze actie.

Wat is nou precies het verschil tussen deze site en de jouwe?
ik zie het nl. niet.
Donna
Joost,zoals er in die andere thread werd besproken zou er een site komen met idd party reviews en andere meuk,maar waarom in godsnaam een forum??
En waarom denk jij dat er daar geen *ruzie* ontstaat?? Heb je een paar gasten van t leger des heils in dienst die gezamelijk cumbaja my lord zingen met een vette beat erin orso?:rolleyes: :rolleyes:

Die so called ruzies hiero zijn gewoon pittige discussies en zijn nodig om een forum boeiend te laten blijven.
Dacht jij nou echt dat een forum zonder ophef beter zou zijn?,njaah NOT...

Jij wilt gewoon het trance addict forum onder jouw id laten lopen,just copy-catten,how lame....

Magoed,we gaan ons idd niet druk lopen maken om iemand die net komt kijken en de boel over wilt nemen voor eigen credits,doen ze in t eggie op de werkvloer al vaak genoeg,ellebogen werruk noemt men dat.

Misschien kun je op een ander forum je best nog eens doen en zo nog alsnog je fake-credits incasseren,goodluck:o
Tall21
quote:
Originally posted by Donna
Jij wilt gewoon het trance addict forum onder jouw id laten lopen,just copy-catten,how lame....

Magoed,we gaan ons idd niet druk lopen maken om iemand die net komt kijken en de boel over wilt nemen voor eigen credits,doen ze in t eggie op de werkvloer al vaak genoeg,ellebogen werruk noemt men dat.

Misschien kun je op een ander forum je best nog eens doen en zo nog alsnog je fake-credits incasseren,goodluck:o


Nou nou dat is wel erg hard hoor meteen. Ik ben het met de opzet ook niet helemaal eens, maar om iemand nou zo de grond in te boren omdat ie wat initiatief toont vind ik wel erg ver gaan!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Tall21


Nou nou dat is wel erg hard hoor meteen. Ik ben het met de opzet ook niet helemaal eens, maar om iemand nou zo de grond in te boren omdat ie wat initiatief toont vind ik wel erg ver gaan!!


klopt, ben ik t mee eens!

die jongen toont gewoon wat goede wil, en daar wordt gelijk een kudde wilde stieren op losgelaten...is toch nergens voor nodig!
raoel
Ik snap gewoon niet wat joost er me wil bereiken.
We hebben hier ons eigen forum. Daarin discussiėren we over van alles en nog wat.
Dus waarom zouden we dan een forum over een forum moeten hebben :p
LOL ten top.

Wat wel leuk zou zijn is een site over alle NL ta's. Dat voegt iets toe, maar dat forum van jou niet.

Tall21
quote:
Originally posted by raoel
Wat wel leuk zou zijn is een site over alle NL ta's. Dat voegt iets toe, maar dat forum van jou niet.


Dat vind ik idd ook ja. Kan die NL TA woonplaatsenkaart er ook op enzo. Das leuk. En de Sigs ofzo. Is vast wat leuks van te maken!
Miss Proximus
dat ideetje van een sticky voor info over feesten, hotels/hostels, treinen en dergelijke vind ik nog steeds een goed idee! ik heb zelf nu alleen geen tijd om zoiets te gaan verzinnen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement