return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
שאלה בקשר ל-012 ?!?!?! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
שמע
חיבור
10mbit
מגיע לבערך
1024k/s

שזה המהירות מקסימום שלו
אני לא חשוב שבזק יאפשרו מהירות הורדה של
750k/s
באיי דיי אס אל
ממש לא נשמע הגיוני.. לפחות לא בארץ
MoSH_MaN
10mbit=1250 kbps


תבין זה
KBIT!!!
יעני
500KBIT

0.5MBIT!
NeMeSiS1234
אחים שלי אני הבנתי טוב מאוד מה אתם אומרים
אבל הם אמרו שזאת חבילה של עד חצי מגה בגלל
אני ממש לא מבין מה הולך פה

ונשר כתב פה
"012
הכי טובים
יש לי חבילה של
0.5 mbit
ואני מוריד ב 250 קיי ומעלה ב16 "
אני מנחש שהם מתכוונים לחבילה הזאת
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

יש לי חבילה של
0.5 mbit
ואני מוריד ב 250 קיי ומעלה ב16 "
אני מנחש שהם מתכוונים לחבילה הזאת


אתה סגור על זה?
MoSH_MaN
אנשים או שלא יודעים שהם על 2.5

הוא שהם פשוט מנייאקים ובזק טועים!!!
וזה לא הראשון!!~
NeMeSiS1234
אחים שלי אני לא סגור על כלום אבל נראה מה קורה
MoSH_MaN
TRUST ME

הם עשו מסלולים ב
ADSL
כמו המסלולים של ערוצי זהב בכבלים
NeMeSiS1234
טוב אז התקשרתי אל 012 בשביל לסגור את הענין הזה אחת ולתמיד ומסתבר שהחבילה הזאת היא ל-
500k/s
כמו שאמרו לי בהתחלה עד 500 קילובייט לשניה
חצי מגה!!
NeMeSiS1234
התקשרתי לזונות האלה שוב לראות אם אני מקבל את אותה התשובה ונפלתי על מישהו שמבין מהחיים שלו ומסתבר שצדקתם והכוונה פה היא ל-
M bit
שזה אכן עד 64 לשניה
תודה חברים
אם אני משלם היום 25$ לחבילה של 1.5
Mbit
אז לא שווה לי לעבור אליהם
תודה על העזרה
eXeTik
אמרתי לך... זה לא היה נשמע לי הגיוני!

NeMeSiS1234
גם לי זה לא היה נדמע הגיוני וטוב שנפלתי על מישהו שמבין על מה הוא מדבר
[=
ומה שמצחיק פה הוא שהוא היה רוסי
[=
הרוסים האלה בכל מקום ... בסופרים... בחברות האינטרנט...
:tongue2
סתתתתתתתתתם
בצחוק
MoSH_MaN
רק מילה אחת:תקשיבו לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני מבין כאן
בלי זייוני שכל
ברגע שראיתי את הפרסומת הבנתי

trust me !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement