|
שאלה בקשר ל-012 ?!?!?! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
שמע
חיבור
10mbit
מגיע לבערך
1024k/s
שזה המהירות מקסימום שלו
אני לא חשוב שבזק יאפשרו מהירות הורדה של
750k/s
באיי דיי אס אל
ממש לא נשמע הגיוני.. לפחות לא בארץ |
|
|
| MoSH_MaN |
10mbit=1250 kbps
תבין זה
KBIT!!!
יעני
500KBIT
0.5MBIT! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחים שלי אני הבנתי טוב מאוד מה אתם אומרים
אבל הם אמרו שזאת חבילה של עד חצי מגה בגלל
אני ממש לא מבין מה הולך פה
ונשר כתב פה
"012
הכי טובים
יש לי חבילה של
0.5 mbit
ואני מוריד ב 250 קיי ומעלה ב16 "
אני מנחש שהם מתכוונים לחבילה הזאת |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
יש לי חבילה של
0.5 mbit
ואני מוריד ב 250 קיי ומעלה ב16 "
אני מנחש שהם מתכוונים לחבילה הזאת |
אתה סגור על זה? |
|
|
| MoSH_MaN |
אנשים או שלא יודעים שהם על 2.5
הוא שהם פשוט מנייאקים ובזק טועים!!!
וזה לא הראשון!!~ |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| אחים שלי אני לא סגור על כלום אבל נראה מה קורה |
|
|
| MoSH_MaN |
TRUST ME
הם עשו מסלולים ב
ADSL
כמו המסלולים של ערוצי זהב בכבלים |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב אז התקשרתי אל 012 בשביל לסגור את הענין הזה אחת ולתמיד ומסתבר שהחבילה הזאת היא ל-
500k/s
כמו שאמרו לי בהתחלה עד 500 קילובייט לשניה
חצי מגה!! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
התקשרתי לזונות האלה שוב לראות אם אני מקבל את אותה התשובה ונפלתי על מישהו שמבין מהחיים שלו ומסתבר שצדקתם והכוונה פה היא ל-
M bit
שזה אכן עד 64 לשניה
תודה חברים
אם אני משלם היום 25$ לחבילה של 1.5
Mbit
אז לא שווה לי לעבור אליהם
תודה על העזרה |
|
|
| eXeTik |
| אמרתי לך... זה לא היה נשמע לי הגיוני! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
גם לי זה לא היה נדמע הגיוני וטוב שנפלתי על מישהו שמבין על מה הוא מדבר
[=
ומה שמצחיק פה הוא שהוא היה רוסי
[=
הרוסים האלה בכל מקום ... בסופרים... בחברות האינטרנט...
:tongue2
סתתתתתתתתתם
בצחוק |
|
|
| MoSH_MaN |
רק מילה אחת:תקשיבו לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מבין כאן
בלי זייוני שכל
ברגע שראיתי את הפרסומת הבנתי
trust me ! |
|
|
|
|