return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
שאלה בקשר ל-012 ?!?!?! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Agent-Fire
ברור שחבילה כזאת גדולה לא יכולה להגיע באמצע החיים ככה סתם...
בזק עדיין לא מוכנים...
בכלל לא הבנתי על מה דיברתם כאן כל כך הרבה...
MoSH_MaN
בשביל כאלה מהירויות שיהיו יציבות ואפילו יותר גבוהות

בזק חייבים להחליף את החוטים במרכזיות לחוטים אופטים

העלות הזאת מגיעה לכמה מיליארדי שקלים!!!

ככה שלא שווה להם

ובכלל אים הרבה בארץ על אינטרנט מהיר...
DjChook
הבעיה היא שהרבה מאיתנו ורוב ישראל
קפצו על החבילות של האיידייאסאל של בזק
בלי בכלל לחשוב איך זה נראה כמו בעולם הגדול

ולדעתי... ישראל לא הייתה מוכנה לזה

אבל המונופול הנחמד בזק, צפצף על כולם
ולדעתי בטווח הרחוק אנחנו נשלם ומשלמים על זה
כי לא נקבל באמת אינטרנט מהיר

(תסלחו לי אבל כל עוד אני לא שולח במעל 10 קיי אני לא מרגיש באינטרנט מהיר)
NeMeSiS1234
אני איתך Chook
לא אכפת לי בכמה אני מוריד
נכון שאני מוריד מהר
(200-250 k/s)
אבל בכל זאת אני לא נהנה מזה כמו שנהנים בזה בכל העולם ועוד במחירים של בזק שזה משהו מטורף
012 רוצים 47$ לחבילה של 1.5 !!!
זה מטורף לגמרי

אני אומר לפתוח עצומה נגדם
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אני אומר לפתוח עצומה נגדם


חחחחח זה הצחיק אותי

למה נראה לך שאפשר לעשות משהו נגד מונופול ?

ועוד במיוחד חבורה של ילדים

בכלל עוד עזוב את האינטרנט המהיר, אני כועס על בזק על שהעלו את המחירים של השיחות בארץ

למי אכפת שכל הארץ זה איזור חיוג אחד, אז אולי הפרסומות יפות

אבל זה מייקר בעשרות אחוזים את המחיר החודשי

כי באמת, מי מאיתנו מתקשר כבר מחוץ לעיר ולא לפלאפון של מישהו ?!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook


חחחחח זה הצחיק אותי

למה נראה לך שאפשר לעשות משהו נגד מונופול ?

ועוד במיוחד חבורה של ילדים

בכלל עוד עזוב את האינטרנט המהיר, אני כועס על בזק על שהעלו את המחירים של השיחות בארץ

למי אכפת שכל הארץ זה איזור חיוג אחד, אז אולי הפרסומות יפות

אבל זה מייקר בעשרות אחוזים את המחיר החודשי

כי באמת, מי מאיתנו מתקשר כבר מחוץ לעיר ולא לפלאפון של מישהו ?!



אשכרה...
בני זונות
DjChook
שימו לב לזה:

חבר שלי התחבר פיראטית לבזק
והוא מוריד ב 690 קיי

ואפילו יותר, הוא פשוט אומר שלהארד דיסק אחד הוא לא מצליח ביותר
אבל יעני הוא על רשת
אז אפשר להמשיך להוריד במחשב השני
אז יעני זה יותר מ 700 קיי

והוא שולח נגיד לאנשים עם איידיאסאל ב 60-70
שזה כמו המגבלה של הדאוונלואד...

והוא שלח באודואיוגלאקסי לאנשים ביותר מ 200

עכשיו תבינו על איזה רוחב פס אנחנו יושבים !!!!!

זה משגע אותי
NyKoN
אמממ
זה חלקי 8 אם אני לא טועה
קיצר

למרות מה שהם אומרים על החבילה של ה500 זה בעצם מקסימום 250...
מוזר אבל נכון
חבר שלי בעצם כמה חברים שלי על החבילה הזאת והם מורידים עד 250 קיי לשניה..
ולהפתעתנו, הם מורידים עד 250 קיי לשניה ב012...

כדאי בהחלט
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
שימו לב לזה:

חבר שלי התחבר פיראטית לבזק
והוא מוריד ב 690 קיי


יש מצב הוא יעשה לנו איזה
tutorial? ;)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik


יש מצב הוא יעשה לנו איזה
tutorial? ;)

DjChook
לא
אין מצב
זה אבא שלו עושה ואבא שלו לא אומר איך הוא עשה את זה

אבל זה עם מודם אחר ממה שלנו יש
eXeTik
מה זה לא עושה?!
תאיים שתלשין עליו
תראה איך הוא כותב לך את הכל :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement