|
שאלה בקשר ל-012 ?!?!?! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
ברור שחבילה כזאת גדולה לא יכולה להגיע באמצע החיים ככה סתם...
בזק עדיין לא מוכנים...
בכלל לא הבנתי על מה דיברתם כאן כל כך הרבה... |
|
|
| MoSH_MaN |
בשביל כאלה מהירויות שיהיו יציבות ואפילו יותר גבוהות
בזק חייבים להחליף את החוטים במרכזיות לחוטים אופטים
העלות הזאת מגיעה לכמה מיליארדי שקלים!!!
ככה שלא שווה להם
ובכלל אים הרבה בארץ על אינטרנט מהיר... |
|
|
| DjChook |
הבעיה היא שהרבה מאיתנו ורוב ישראל
קפצו על החבילות של האיידייאסאל של בזק
בלי בכלל לחשוב איך זה נראה כמו בעולם הגדול
ולדעתי... ישראל לא הייתה מוכנה לזה
אבל המונופול הנחמד בזק, צפצף על כולם
ולדעתי בטווח הרחוק אנחנו נשלם ומשלמים על זה
כי לא נקבל באמת אינטרנט מהיר
(תסלחו לי אבל כל עוד אני לא שולח במעל 10 קיי אני לא מרגיש באינטרנט מהיר) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני איתך Chook
לא אכפת לי בכמה אני מוריד
נכון שאני מוריד מהר
(200-250 k/s)
אבל בכל זאת אני לא נהנה מזה כמו שנהנים בזה בכל העולם ועוד במחירים של בזק שזה משהו מטורף
012 רוצים 47$ לחבילה של 1.5 !!!
זה מטורף לגמרי
אני אומר לפתוח עצומה נגדם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני אומר לפתוח עצומה נגדם |
חחחחח זה הצחיק אותי
למה נראה לך שאפשר לעשות משהו נגד מונופול ?
ועוד במיוחד חבורה של ילדים
בכלל עוד עזוב את האינטרנט המהיר, אני כועס על בזק על שהעלו את המחירים של השיחות בארץ
למי אכפת שכל הארץ זה איזור חיוג אחד, אז אולי הפרסומות יפות
אבל זה מייקר בעשרות אחוזים את המחיר החודשי
כי באמת, מי מאיתנו מתקשר כבר מחוץ לעיר ולא לפלאפון של מישהו ?! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחח זה הצחיק אותי
למה נראה לך שאפשר לעשות משהו נגד מונופול ?
ועוד במיוחד חבורה של ילדים
בכלל עוד עזוב את האינטרנט המהיר, אני כועס על בזק על שהעלו את המחירים של השיחות בארץ
למי אכפת שכל הארץ זה איזור חיוג אחד, אז אולי הפרסומות יפות
אבל זה מייקר בעשרות אחוזים את המחיר החודשי
כי באמת, מי מאיתנו מתקשר כבר מחוץ לעיר ולא לפלאפון של מישהו ?! |
אשכרה...
בני זונות |
|
|
| DjChook |
שימו לב לזה:
חבר שלי התחבר פיראטית לבזק
והוא מוריד ב 690 קיי
ואפילו יותר, הוא פשוט אומר שלהארד דיסק אחד הוא לא מצליח ביותר
אבל יעני הוא על רשת
אז אפשר להמשיך להוריד במחשב השני
אז יעני זה יותר מ 700 קיי
והוא שולח נגיד לאנשים עם איידיאסאל ב 60-70
שזה כמו המגבלה של הדאוונלואד...
והוא שלח באודואיוגלאקסי לאנשים ביותר מ 200
עכשיו תבינו על איזה רוחב פס אנחנו יושבים !!!!!
זה משגע אותי |
|
|
| NyKoN |
אמממ
זה חלקי 8 אם אני לא טועה
קיצר
למרות מה שהם אומרים על החבילה של ה500 זה בעצם מקסימום 250...
מוזר אבל נכון
חבר שלי בעצם כמה חברים שלי על החבילה הזאת והם מורידים עד 250 קיי לשניה..
ולהפתעתנו, הם מורידים עד 250 קיי לשניה ב012...
כדאי בהחלט |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
שימו לב לזה:
חבר שלי התחבר פיראטית לבזק
והוא מוריד ב 690 קיי
|
יש מצב הוא יעשה לנו איזה
tutorial? ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יש מצב הוא יעשה לנו איזה
tutorial? ;) |
|
|
|
| DjChook |
לא
אין מצב
זה אבא שלו עושה ואבא שלו לא אומר איך הוא עשה את זה
אבל זה עם מודם אחר ממה שלנו יש |
|
|
| eXeTik |
מה זה לא עושה?!
תאיים שתלשין עליו
תראה איך הוא כותב לך את הכל :haha: |
|
|
|
|