return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Rank1 Video... Trance Energy (ska det va hehe inte sensation) 2002 =) (pg. 3)
View this Thread in Original format
MiB
quote:
Originally posted by Vizay
tillhör du nån speciell grupp MiB?

edit:grupp nää?? hehe köpt rank1 cdn med dvdn som tillbehör o gör en backup på den ;)

men men... nu e snart filmen klar håller på med sista finishen...
måste få filerna o ligga rätt på skivan när man bränner den sen bara =))
Dj_ExOn
Kul om farbror blåläder kollar in här:)
hehe lär bli rätt glada isåfall.. nojjigt! :nervous:
wildspiller
VIDEO IS ING SOOOOOOO COOOOOOOOOOOOOOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MiB
quote:
Originally posted by wildspiller
VIDEO IS ING SOOOOOOO COOOOOOOOOOOOOOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha my american icq pal =) u cant be in this forum du fattar inte ett skit va vi pratar om =))
MiB
ok nu har jag släppt den =)

måste bara hitta nån som kan "hosta" den som har snabb lina...

code:
² Release : Rank 1 Symsonic ²Û Û Û Û ² Format : SVCD (bin/cue) ²ÛÛÛ ÛÛÛ ² DVD : 2002 ²Û Û Û Û ² Sub : N/A ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ ² RLS GRP : ²Û Û Û Û ² Gender : Trance Videos ²ÛÛÛ ÛÛÛ ² SVCD date : 2002.06.05 ²Û Û Û Û ² CD1 : wh1-bb.RAR-R54 ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ ² Compression mode : MPEG-2 ²Û Û Û Û * TV system : 625/50 (PAL) ²ÛÛÛ ÛÛÛ * Aspect Ratio : 4:3 ²Û Û Û Û * Display Mode : reserved ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ * Source resolution : 352x576 (625/50) ²Û Û Û Û * Frame Rate : 25.00 ²ÛÛÛ ÛÛÛ * Average Bitrate : 2000 ²Û Û Û Û ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²Û Û******Û Û * SPECIAL THNX to the ripper in N/A that let me * * convert their divx internal to svcd and rls as a * * INTERNAL svcd in our grp =).So many who wants it * * that we know with dvd players. * * * * Enoy this great live set from the top leading dutch * * trance group Rank 1 and 4 other videos that were on * * the dvd...... * ******************************************************** Contents: --------- 01-Rank 1 - Airwave 02:57 02-Rank 1 - Such Is Life 03:34 03-Rank 1 - Awakening 03:11 04-Rank 1 - Such Is Life Live At Sensation 2001 03:43 05-Rank 1 - Live At Trance Energy 2002 30:21 MiB

;) ;)
Dj_Activated
quote:
Originally posted by MiB

Om man kollar lite snabbt så ser det ut som om han till höger inte har några byxor på sig :stongue: :stongue:
reveal
LOL
MiB
quote:
Originally posted by Dj_Activated

Om man kollar lite snabbt så ser det ut som om han till höger inte har några byxor på sig :stongue: :stongue:

hahahahha

inte för jag fatta hur du såg det men men...

kanske bara du som ser sånt heheh =)
Dj_Activated
ääh kom igen nu, jag vet att du också ser det :D han har ju supertajta hudfärgade byxor på sig ju! :stongue:
reveal
lägg er på en seriös nivå :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

MiB
quote:
Originally posted by reveal
lägg er på en seriös nivå :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

nivå ?? va e det =)) ska sova nu...ha det bra mannen...

:) :( :o :D ;) :p :cool: :rolleyes: :mad: :eek: :confused: :eyes: :conf: :whip: :clown: :toothless :sadgreen: :stongue: :thepirate :disbelief :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :nervous: :toocool: :tongue2 :tongue3 :eyespop:
Vizay
MiB jag kommer befinna mig på dreamhack från tors - sön (sön 12.00 stängs det ner)

de har 1gbit lina så jag kan hosta den under dom dagarna, blir kanske en bra start på spridningen iaf =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement