return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Rank1 Video... Trance Energy (ska det va hehe inte sensation) 2002 =)
View this Thread in Original format
MiB
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

tänkte sätta in lite screens från den...måste göra om den så man kan kolla i dvdn asså... hatar divx =((((

















hmm lite depprimerande att man inte va där asså......grr...:whip:
reveal
sugen på att dela med dig? den verkar ju trevlig :D
MiB
absolut ska bara snacka med han som rippa den o be han o göra den så att det går o convertera den till vcd eller svcd för nu har dom gjort nåt med ljudet så det inte går... =)
x-dream
FETT

Denna skulle vara trevlig att se allså.......
Dj_ExOn
Jajamen instämmer!
AC.
Jag föredrar DiVX efter som jag inte har några avsikter att kolla på den med en dvdspelare
reveal
quote:
Originally posted by AC.
Jag föredrar DiVX efter som jag inte har några avsikter att kolla på den med en dvdspelare


problem med divx är förutom dvd-spelare även att det är ett jävla meck att veta vilka codecs man ska ha installerat, vem har inte haft problem med en divx som visar bild men inget ljud eller tvärt om? dessutom så kräver det ju mkt mer cpu, men det har väl de flesta idag iofs
lonne
Ser FETT med mäktigt ut..skulle va kul & se..
SWE_TRANCE
*gimme* :D
AC.
quote:
Originally posted by reveal


problem med divx är förutom dvd-spelare även att det är ett jävla meck att veta vilka codecs man ska ha installerat, vem har inte haft problem med en divx som visar bild men inget ljud eller tvärt om? dessutom så kräver det ju mkt mer cpu, men det har väl de flesta idag iofs



ja cpu är ett problem (som jag får leva med då jag sitter på en sketen 450mzh PII 128sdram) men så länge folk håller sig till standaren ska det räcka med 3.11:an och lägg till ogg codec också för säkerhets skulll fast om du vill gardera dig med div glada amatörer så lika bra att tanka hemd en senaste från www.divx.com

Trancefella
*dreggel*

snälla! får abstinens! ARGH!
ps. Sensation? e inte det TE???? :conf:
doter
Fyyy faaan!!!
har inte fått tag på albumet ännu!

Får inte lajt dåliga minnen iaf!!!

Fan ja ryser när ja tänker tillbaka!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement