return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Den Haag begint te bruisen
View this Thread in Original format
MaGiK54
Dit onderstaande bericht is gepost door iemand op de « O » site. Ik heb er nog niks op het net over kunnen vinden, maar hoop van harte dat het waar is :D

Onbevestigt bericht:
T is nog even wachten maar op 9 november geeft Capital een feest in de Statenhal met niemand minder dan Sander Kleinenberg, Tiesto en Paul van Dijk. Heb persoonlijk de grootte feesten al lang geleden afgezworen maar hier maak ik graag n uitzondering voor.


Den Haag begint steeds meer een partystad te worden. Volverwachting wacht ik de officiële berichten af van dit feessie, want Kleinenberg, Tiesto en Paul van Dijk op één feessie in mijn eiguh dorpie wooooooow.
Optimus
ik hoop t:)

klinkt goed!
AlFerox
mooi,


kan ik eindelijk mn ADO-shirtje weer eens aan.



;)
Optimus
WAT!

ben jij zo'n vieze vuile ADO fan???!:whip:


oprotten jij!

:D:D:D
-=WVG=-
ADO stinkt...

(tot volgend jaar...) :eyespop:
kolkiewolkie
hoe zit dat nou met dat vermeende contract van PvD met club eau dan? of zitten die hierachter en is er daardoor nix aan de hand :conf:

en WEER geen punten en kommas he :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
hoe zit dat nou met dat vermeende contract van PvD met club eau dan? of zitten die hierachter en is er daardoor nix aan de hand :conf:

en WEER geen punten en kommas he :p


Heeft de Eau een contract met PvD dan ?? Wist ik niet, wat zou daar in moeten staan dan ??
Maar Capitol is degene die het feessie op 06.07.02 organiseert in de Eau waar PvD ook draait.
junis
Den Haag is klote om uit te gaan! (Ja oke, vroeger met de asta + de marathon maar toen zat ik nog op de basisschool...!)
Meestal als ik uitga kies ik dan ook voor Rotterdam i.p.v Den Haag. Gewoon veel meer te beleven!! (Op de "O" na dan!!!!!!)

Ik hoop dat het waar is! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by MaGiK54


Heeft de Eau een contract met PvD dan ?? Wist ik niet, wat zou daar in moeten staan dan ??
Maar Capitol is degene die het feessie op 06.07.02 organiseert in de Eau waar PvD ook draait.


ow..ik meen dat miss proximus dat eens zei dat paul van dyk een contract had dat ie in nederland alleen in de eau mag draaien... maar zo'n contract kan ie natuurlijk ook met zo'n organisatie hebben...

ik heb het ook maar van horen zeggen trouwes!
magrec
WTF


hier wil ik voor kaartjes wel 's nachts voor de deuren liggen..


SANDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR en paul van dyk ook nog niete slecht!!!!

tiesto die laten we maar in een klein zaaltje draaien dan ((wc ofzo)...

Optimus
quote:
Originally posted by magrec

tiesto die laten we maar in een klein zaaltje draaien dan ((wc ofzo)...


hij mag wel in mijn kamer draaien hoor:D:D:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


ow..ik meen dat miss proximus dat eens zei dat paul van dyk een contract had dat ie in nederland alleen in de eau mag draaien... maar zo'n contract kan ie natuurlijk ook met zo'n organisatie hebben...

ik heb het ook maar van horen zeggen trouwes!


Volgens degene die dit meldde op de eau-site, stond dit in het programmaboekje van juni van de Eau. Ik heb hemmes nog niet gezien, dus kan niet zeggen dat het waar is. Dus de Eau heeft waarschijnlijk flink wat te maken met de organisatie van dit feessie.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement