return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ראב ראבאק ערס!
View this Thread in Original format
eXeTik
עברתי את ה-1000 פוסטים בלי לשים לב
1003 (3.30 posts per day)
מזל טוב לי :clown:
NeMeSiS1234
מזל טוב אחי
Hell_Copter
מזל טוב אחי!!!!!!!

ps: חשבתי שבשביל דברים כאלה יש את השכונה ט'רד... לא? :conf:
eXeTik
כל הפורום הזה שכונה :tongue3
NeMeSiS1234
רונן זה שהפורום הזה הוא שכונה זה לא אומר שאתה צריך להפוך אותו ליותר שכונתי
:crazy: :haha: :tongue3 :toocool: :tongue2
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
כל הפורום הזה שכונה :tongue3


חחחחחחחחחחח מה שנכון נכון
MoSH_MaN
חחח
עדיין במיוחד נפתח

SPAM THREAD

בלי להעליב

מזלט
eXeTik
בואנ'ה מה הפכתם אותי
כל אחד שמגיע פה ל-1000
פותח טרד
MoSH_MaN
אחי בלי להעליב
אני חשבתי ממזמן לפתוח
SPAM THREAD

שבמקום כל האלה שרבים שם נשי את כל הזבל הזה...

שאני מגיע ל3000 אני ישם שם
eXeTik
מה הרעיון לפתוח
spam thread?!
נגיד שיש לך הערה בטופיק שלא כלכך קשור
אתה רוצה להגיד לי שתלך לטופיק ההוא ותשים שם
"רונן... לגביי מה שאמרת בהמלצות טראקים עמוד 303- הצחיק אותי רצח"?!
הרי כל ה"חחחחחחחחחחחחחחחחח" וכל זה זה ספאם

MoSH_MaN
אפשר לדבר שם על שערות בתחת

חחח לא יודע
eXeTik
אתה רואה, זה לא יעזור בגרוש
רק יעודד ספאם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement