|
ראב ראבאק ערס!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
עברתי את ה-1000 פוסטים בלי לשים לב
1003 (3.30 posts per day)
מזל טוב לי :clown: |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אחי!!!!!!!
ps: חשבתי שבשביל דברים כאלה יש את השכונה ט'רד... לא? :conf: |
|
|
| eXeTik |
| כל הפורום הזה שכונה :tongue3 |
|
|
| NeMeSiS1234 |
רונן זה שהפורום הזה הוא שכונה זה לא אומר שאתה צריך להפוך אותו ליותר שכונתי
:crazy: :haha: :tongue3 :toocool: :tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כל הפורום הזה שכונה :tongue3 |
חחחחחחחחחחח מה שנכון נכון |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח
עדיין במיוחד נפתח
SPAM THREAD
בלי להעליב
מזלט |
|
|
| eXeTik |
בואנ'ה מה הפכתם אותי
כל אחד שמגיע פה ל-1000
פותח טרד |
|
|
| MoSH_MaN |
אחי בלי להעליב
אני חשבתי ממזמן לפתוח
SPAM THREAD
שבמקום כל האלה שרבים שם נשי את כל הזבל הזה...
שאני מגיע ל3000 אני ישם שם |
|
|
| eXeTik |
מה הרעיון לפתוח
spam thread?!
נגיד שיש לך הערה בטופיק שלא כלכך קשור
אתה רוצה להגיד לי שתלך לטופיק ההוא ותשים שם
"רונן... לגביי מה שאמרת בהמלצות טראקים עמוד 303- הצחיק אותי רצח"?!
הרי כל ה"חחחחחחחחחחחחחחחחח" וכל זה זה ספאם |
|
|
| MoSH_MaN |
אפשר לדבר שם על שערות בתחת
חחח לא יודע |
|
|
| eXeTik |
אתה רואה, זה לא יעזור בגרוש
רק יעודד ספאם |
|
|
|
|