|
לואיס Vs. טייסון
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
יום ראשון
06:00
בבוקר, בערוץ
ספורט5+
אחד הקרבות הכי חשובים בהיסטורית האגרוף
אני אישית מהמר על טייסון... יש הימורים? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
וואי וואי איזה קרב זה הולך להיות !!!
הקרב הכי טוב בחיים !!!!
אני אישית גם מהמר על טייסון
אבל יש בעיה אחת... יש בגרות באזרחות באותו יום ואם נקום לראות את הקרב ב- 6 בבוקר אז בטח נהייה סחוטים מעייפות... אז נראה מה אני אעשה |
|
|
| MoSH_MaN |
יש!
מחר יש שמים לי דיגיטלי ואני בעיניינים!
יאללה טייסון מנצח |
|
|
| yahel222 |
זה לא מעניין אותי כל-כך.....
אבל אני מהמר על טייסון
הבן אדם כזה משוגע חבל על הזמן
הוא לא היה לאחרונה בכלא שוב.??? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
זה לא מעניין אותי כל-כך.....
אבל אני מהמר על טייסון
הבן אדם כזה משוגע חבל על הזמן
הוא לא היה לאחרונה בכלא שוב.??? |
כל שני וחמישי |
|
|
| NeMeSiS1234 |
מוש אני הייתי הולך על זה שהוא משתחרר רק בימי שני וחמישי
:D |
|
|
| DjChook |
| ררר בגרות באזרחות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
וואי וואי איזה קרב זה הולך להיות !!!
הקרב הכי טוב בחיים !!!!
אני אישית גם מהמר על טייסון
אבל יש בעיה אחת... יש בגרות באזרחות באותו יום ואם נקום לראות את הקרב ב- 6 בבוקר אז בטח נהייה סחוטים מעייפות... אז נראה מה אני אעשה |
אני גם באותה בעיה...
זה או לקום ב 6 לראות את הקרב או להשאר לישון עד איזה 10 כמו בנאדם ואז ללמוד...
הבגרות ב 14:30 למי שלא יודע
אני לא יודע מי ינצח אבל אל תזלזלו בלואיס...הוא לא פראייר... |
|
|
| Scorchio |
הממממ
הבגרות היא ב
14:30
ככה שזה לא מפריע
ואללה איזה קרבבבב
אני בליינד קם לראות
ומי מזלזל בלואיס
לואיס לוקח את הקרב על בטוח
טייסון בכלל לא מחושב
הוא ילך לפי עצבים
לואיס יותר חכם ממנו והוא יגמור אותו
הוא גם הרבה הרבה הרבה יותר חזק מטייסון |
|
|
| Dj Moriano |
| לואיס יקח..... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by yahel222
הבן אדם כזה משוגע חבל על הזמן
הוא לא היה לאחרונה בכלא שוב.??? |
!!!! נו ?! כן אז הייתי בכלא... אז מה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!!! נו ?! כן אז הייתי בכלא... אז מה |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה מלך!!!!! :haha: |
|
|
|
|