return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[17-01-2008] Intuition Winter Event @ Westerunie, Amsterdam
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas


Georganiseerd door Intuition Recordings

Datum: zaterdag 17 januari 2009
Tijd: 22:00 - 05:00
Venue: Westerunie
Stad: Amsterdam

Muziekstijlen: trance

Prijzen
Voorverkoop: € 12,50
Deurverkoop: € 15,-

Kaarten
Verkrijgbaar via Paylogic, Alda Events, Intuition Events.

Minimumleeftijd: 18

Line-up
Arnej
Jon O'Bir
Menno de Jong
copahc
cool flyer
Loraine
Hmmm, best een mooie (persoonlijke) feestdoorstart voor 2009.
Toch maar ff noteren in agenda ;)
Unique2701
Wat een kleine line-up, niet gewend van Intuition.
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Unique2701
Wat een kleine line-up, niet gewend van Intuition.


Arnej draait 2 uur lang en Jon en Menno draaien beiden 2,5 uur lang.
dus lekkere lange sets

Arnej opent de avond, dan vervolgens Jon en Menno die afsluit uiteraard.
Chryz707
I will be there!
eieregooie
Eens kijken of m'n werk het toelaat :)

Hmm... Als jullie beloven dat jullie er zijn kom ik direct uit m'n werk ook gezellig buurten :D
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by eieregooie
Eens kijken of m'n werk het toelaat :)

Hmm... Als jullie beloven dat jullie er zijn kom ik direct uit m'n werk ook gezellig buurten :D


Ik beloof het hierbij: Kaarten al in de pocket, dus ik ben er bij :)
dus kom maar gezellig buurten :toothless
Ouwe Dwaas
Sied van Riel is aan de line-up toegevoegd :eyespop: :crazy:

de time tabel:

22:00-23:45 Sied van Riel
23:45-01:30 Arnej
01:30-03:15 Menno de Jong
03:15-05:00 Jon O'Bir
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
Eens kijken of m'n werk het toelaat :)

Hmm... Als jullie beloven dat jullie er zijn kom ik direct uit m'n werk ook gezellig buurten :D


Zag je SMS pas laat, maar ja: Als jij gaat, gaat ik uiteraard ook.
Regel jij het ff met die Arbeit, jah? :D

Kzie net pas dat Siedje ook gaat draaien! Heel sjiek! :D

eieregooie
Gaan we doen :)
Pedro Sombra
Dit wordt ook weer een leuke.... Kaartjes zijn sinds vandaag ook in the pocket! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement