|
[17-01-2008] Intuition Winter Event @ Westerunie, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |

Georganiseerd door Intuition Recordings
Datum: zaterdag 17 januari 2009
Tijd: 22:00 - 05:00
Venue: Westerunie
Stad: Amsterdam
Muziekstijlen: trance
Prijzen
Voorverkoop: € 12,50
Deurverkoop: € 15,-
Kaarten
Verkrijgbaar via Paylogic, Alda Events, Intuition Events.
Minimumleeftijd: 18
Line-up
Arnej
Jon O'Bir
Menno de Jong |
|
|
| Loraine |
Hmmm, best een mooie (persoonlijke) feestdoorstart voor 2009.
Toch maar ff noteren in agenda ;) |
|
|
| Unique2701 |
| Wat een kleine line-up, niet gewend van Intuition. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Wat een kleine line-up, niet gewend van Intuition. |
Arnej draait 2 uur lang en Jon en Menno draaien beiden 2,5 uur lang.
dus lekkere lange sets
Arnej opent de avond, dan vervolgens Jon en Menno die afsluit uiteraard. |
|
|
| Chryz707 |
| I will be there! |
|
|
| eieregooie |
Eens kijken of m'n werk het toelaat :)
Hmm... Als jullie beloven dat jullie er zijn kom ik direct uit m'n werk ook gezellig buurten :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Eens kijken of m'n werk het toelaat :)
Hmm... Als jullie beloven dat jullie er zijn kom ik direct uit m'n werk ook gezellig buurten :D |
Ik beloof het hierbij: Kaarten al in de pocket, dus ik ben er bij :)
dus kom maar gezellig buurten :toothless |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Sied van Riel is aan de line-up toegevoegd :eyespop: :crazy:
de time tabel:
22:00-23:45 Sied van Riel
23:45-01:30 Arnej
01:30-03:15 Menno de Jong
03:15-05:00 Jon O'Bir |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Eens kijken of m'n werk het toelaat :)
Hmm... Als jullie beloven dat jullie er zijn kom ik direct uit m'n werk ook gezellig buurten :D |
Zag je SMS pas laat, maar ja: Als jij gaat, gaat ik uiteraard ook.
Regel jij het ff met die Arbeit, jah? :D
Kzie net pas dat Siedje ook gaat draaien! Heel sjiek! :D |
|
|
| eieregooie |
| Gaan we doen :) |
|
|
| Pedro Sombra |
| Dit wordt ook weer een leuke.... Kaartjes zijn sinds vandaag ook in the pocket! :D |
|
|
|
|