|
Lowlands
|
View this Thread in Original format
| DjSuez |
Jo, gaan der nog mensen naar Lowlands deze zomer?
Er komen onder andere Tiesto, Underworld, Timo Maas, Royksopp, Dj Shadow...
(en voor de rockfans: Nickelback, Within Temptation, Dandy Warhols, Incubus, etc)
Ik heb al een kaartje:D
nadeeltje, ik ga met bijna alleen maar rockfans...:(
dusseeehh, gaan er nog meer TA'ers? misschien voor een eventuele meeting...:p
Steeph |
|
|
| T.H.C. |
Ja ik ga zeker ook nog, moet nog wel kaartje halen.
Maar ik wil Underwold alleen al echt niet missen.
word wel een mini meeting denk ik, magoed dat komt tegen die tijd wel. |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | word wel een mini meeting denk ik |
dat denk ik ook wel:( :( :conf: :nervous: ..al 1 reply!!!!:D :D :crazy: :eyespop: :wtf: :stongue: :eyes: |
|
|
| T.H.C. |
hmzzz heej wat kosten de kaarten dit jaar eigenlijk? en ik ga er dit jaar op donderdag heen denk ik, vorrige keer echt belachelijk lang in de rij gestaan.
En als je iets echt graag wilt zien zorg dan dat je er een uur van te voren al bent ofzo....anders sta je echt helemaal achteraan te kijken dat schiet niet op... |
|
|
| Little Theseus |
Ik ga voor de derde keer naar Lowlands alweer, kaartje is natuurlijk allang al binnen.
Kost iets van 103 euro ofzo, t was 99 euro exclusief servicekosten :whip:
Ben de afgelopen jaren inderdaad op donderdag al gekomen, tis sowieso meer waar voor je geld omdat je een avond extra pakt (de 24-uurs tent is gewoon open die avond namelijk) en meer sfeer. Het is echt heerlijk ook om op een goeie camping te staan zodat je niet bekaf bent voordat je op het festivalterrein bent. Camping 3 roelt!!!!!
Mijn tentenkamp is te herkennen aan de telescoopvishengel die ik in de grond ga steken met m'n Marihuanavlag en als t goed is een "ouderen postzegels"vlag. Steekt iets van 6 meter boven de tenten uit, is wel lekker; kun je namelijk met je dronken harses je tent nog vinden in die zee van kampeergenot :D
Ikzelf ben erg blij met de komst van de Australische band Silverchair, maar het schijnt nu ineens dat dat optreden niet doorgaat ofzo... ben erg benieuwd. |
|
|
| New Wave |
En die hele teringzooi van Theesaus staat binnen 3 uur in de fik :D
Ik ga niet, neukfestival :p |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by New Wave
En die hele teringzooi van Theesaus staat binnen 3 uur in de fik :D
Ik ga niet, neukfestival :p |
Yup dat kan wel kloppen, want ik ga theasus meteen opzoeken met m'n turbogigawaterpijp;) , neukfestifal is het ja...hoe vaak ben je geweest wave? er is daar echt een supersfeertje en (muziek of wat anders) voor iedereen, ik ga dit jaar voor de 4de keer en het is me altijd nog goed bevallen.
Het is nu net zo duur als vorrige keer d8 ik, magoed het blijft aardig wat, mijn tent kun je herkennen aan een heleboel lekkere wijven die er continu rondhangen:p
magoed ik ben er ook al donderdag avond, en het kaartje moet ik ook binnenkort maar eens gaan halen. |
|
|
| Little Theseus |
Lol, gaan we zeker doen THC!
Wel jammer dat ik dit jaar op zondag naar huis moet. Is wel de laatste dag ja maar tis altijd wel lekker om zondagnacht helemaal tot het aller allerlaatste gaatje door te gaan omdat het einde nabij is. Ik moet dit keer echter maandagochtend mentor zijn op de student-introductieweek van m'n school; een beetje zuiples geven dus terwijl ik brak ben (ik mag trouwens misschien draaien daar in de tent 's nachts! 800 man w00t!)
O en New Wave, je wil niet weten hoeveel goeie techno ik op lowlands heb gehoord vorig jaar! |
|
|
| SnuggLe |
Ik meet wel mee, ik moet er werken. Waarschijnlijk 3 dagen in de foxtrot-tent, dus moet je daar maar een keer naartoe komen.
Hopen dat ik alleen betere tijden heb dan vorig jaar (van 15:00 tot 03:00). Nu wil ik wel van 8 tot 8, heb ik nog wat te zien na de tijd... Tiesto bv. en Underworld ofzo.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| arjoderoon |
| haha kaartje kopen?? k woon in dronten dus k kan vanuit de achtertuin gewoon luisteren... :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
neukfestifal is het ja...hoe vaak ben je geweest wave?
|
Ik ben er zelf semi-live bij :p
Nooi zelf op het terrein......vorig jaar zat ik met 3 mensen in de klas....27 andere waren naar Lowlands..ik zit al 4 jaar bij hun in de klas...2 jaar geleden en vorig jaar heb ik ruwe video materiaal gezien van Lowlands...in combinatie met de beelden en gesprekken van vrienden/collega's/klasgenoten is het voor mij een kutfestival.... |
|
|
| Miss Proximus |
103 EURO!!:eyes: :eyes:
Volgens mij was t ongeveer 100-125 GULDEN toen ik ging!! :cool:
en Tim......Lowlands ROELEERT :) Alleen jammer dat er elk jaar steeds meer houseliefhebbers komen. t Is leuk als dat tolerante mensen zijn, maar ik heb ook ex-gabbertijd vrienden (of gabbertijd ex-vrienden?) die er gewoon heen gaan om vervelend te doen...nou vraag ik je! :whip:
Ik ben naar redelijk veel "rock-concerten" geweest e.d. maar ik heb er nog nooit rellen gezien! En dat is nou zo leuk aan die community :)
Maar ja.....allemaal veel plezier!! Ik zal aan jullie denken als ik met 25 graden aan de Zuid Afrikaanse oostkuststranden lig :p |
|
|
|
|