return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
eigen gemaakte mix!! mening aub!
View this Thread in Original format
junis
Hey ppl!!

Moet even zeggen dat ik nu alweer een poosje op dit forum rondwandel maar dat ik zelf tot nu toe amper heb gepost. Sinds dat ik de TA site heb ontdekt merk ik dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ik hier een kijkje heb genomen! De TA site, en vooral de forum, is geweldig!!!:tongue3 Zal vaker proberen deel te nemen aan dit forum! (Hoewel ik lang nog niet zoveel verstand heb van trance als jullie...):mad:

Ik zat vanmiddag wat te kloten met atomixmp3 tot ik het idee kreeg om een mix van me te posten!! Zouden jullie mij kunnen vertellen of er enig kwaliteit in deze mix zit?? (Ik heb totaal geen ervaring met mixen, puur en alleen van atomixmp3!) Hoop eigenlijk dat ik al een beetje de feeling te pakken heb.....

Ben benieuwd!! :toothless

Groeten: JUNIS

DOWNLOAD
Cosmic Guy
Ik zal hem downloaden. Je hoort nog van me:tongue3

Wat voor stijl is het trouwens?
junis
Denk dat het in de categorie hardtrance in te delen is. Ik zou het om eerlijk te zijn niet zeker weten, beetje van alles wat! :crazy:

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden! :nervous:
Cosmic Guy
Ben hem nu aan het luisteren.

Ik maak ook mixen met Atomixmp3, dus das wel grappig. Ik vind het een erg handig programma (en goedkoop!).

1-->2 goede overgang (alleen een beetje oud liedje...)
2-->3 prima (hoe heet dat liedje eigenlijk? wel cool)
3-->4 oke
4-->5 oke (vind het alleen een slechte track)
5-->6 op naar de hardtsyle
6-->7 de minste tot nu toe (en: 'hard for me to say im sorry':whip: )
7-->8 wel lekker, classic
8-->9 goed.

Over het algemeen wel een goede mix, maar er zitten weinig nieuwe nummers in.

CU
junis
Hey thanks voor de mening!!

haha, ja niet alle tracks zijn van vandaag... Heb gewoon nummertjes uitgezocht waarvan ik dacht dat ze wel in de mix paste! (En die ik goed vind uiteraard!)

Beschouw het dan ook niet als een professionele mix ofzo, want dat is het niet!! Gewoon 4 fun!

Atomixmp3 rules! Er is geen ander proggie die zo gemakkelijk is als deze! (Heb in deze mix geen hoofdtelefoon gebruikt.. puur op de tast!)

Ja, oke.... hard to say i'm sorry.... mee eens dat dat commerciele troep is, maar het paste wel in de mix! (Of niet?)

Zal weleens wat meer tijd eraan besteden!!

Meer meningen zijn welkom!

JUNIS
ScuL
gege
ik zal 'm zo ook eens downloaden.

ikzelf mix ook regelmatig met atomix..
wel alleen 2 dingen:

1: je moet de Timestretch functie uitzetten dat is onrealistisch en het klinkt kut op langzamere PC's (hakkel hakkel stotter stotter af en toe)...... -> bovendien als jij op een platenspeler de pitch omhoog gooit dan gaat je plaat sneller draaien en hoor je de muziek dus ook op een hogere frequentie. als timestretch aan staat dan blijft de plaat op dezelfde toonhoogte maar gaan de beats wel sneller, vet vaag en onreeël.

2: ik probeer de auto-mix-functies zo veel mogelijk te vermijden..
ik werk met 2 geluidskaarten (1 onboard en een Terratec X-Fire 1024), dat betekent dus dat ik op 1tje kan monitoren en op de andere de main output heb......

verder heb ik een flinke collectie Trance en Hardstyle MP3's dus ik kan uren lang mixxen :D hehe .. kan ooit wel eens een webstream bouwen , dat kan namelijk ook nog met versie 2.1 :p
Kamaya
Ik moet zeggen dat het best lekker gemixed is, alleen de nrs vind ik niet echt relaxt om (nu nog) naar teluistere. Wat dat betreft mag er nog een hoop verbeteren (wat waarschijnlijk geen probleem is).

Nou moet ik toch vragen.....je hebt nog nooit met platen gedraaid ofzo, gebruik je dan bij deze set auto-beatmatch, of doe je het allemaal uit de losse pols? Daar ben ik toch wel benieuwd naar.

iig, ik gebruik altijd Traktor om te mixen. En wat die 2e geluidskaart betreft, ik heb 4 point surround, vanuit m'n subwoofer aangestuurd zeg maar. Dus daar zitten 4 aansluitingen. Dan zet ik de monitor op rear (achter) en het main geluid op front (voor). Dan haal ik beide rear speakers eruit, steek m'n koptelefoon in een v/d gaten en zo kan ik toch nog een aparte main en monitor hebben.

maar goed.....

De groeten,

Kamaya.
ScuL
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
2-->3 prima (hoe heet dat liedje eigenlijk? wel cool)

ayla - kosmonova

hoe heet die track 3?

ik moet zeggen.. je trackkeuze is niet echt eenduidig.. veel soorten door elkaar. ten 2e: mixtechnisch kan het vast nog wel beter, blijf oefenen en 't komt vast goed ;)
DJ_Siesta
kben nu downloaden, je hoort nog vame
New Wave
Ik val der bij in slaap...maar dan moet ik wel zeggen dat ik al 26,5 urr niet geslapen hreb :D

DJ_Siesta
leuke mix, leuke nummers ook, maar ik zou meer een opbouw kweken.

voor de rest probeer nog beter te beatmatchen. Tis iig leuk speelgoed voor het echte werk (TT;s)

Groeten
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
leuke mix, leuke nummers ook, maar ik zou meer een opbouw kweken.

voor de rest probeer nog beter te beatmatchen. Tis iig leuk speelgoed voor het echte werk (TT;s)

Groeten

mwhoe, hoor de master praten!!!:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement