|
eigen gemaakte mix!! mening aub! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| junis |
Superbedankt voor jullie reacties!!!! Ik voel me al steeds meer een echte TA'er worden! haha!
Oke, ik hoor het al, er is wat fout aan mijn trackkeuze! :rolleyes:
Volgende keer zal ik er nog een posten, deze mix was niet van te voren ingepland. Heb gewoon nummers gebruikt waarvan ik dacht dat het wel in de mix zou passen.
Goeie tip met 2 geluidskaarten! Ik kan nu niet terwijl er een track aan het spelen is luisteren naar het andere nummer die erin gemixt moet worden. (Atomix mp3 heeft een hele mooie knop waarmee vol automatisch de beats gelijk lopen! Het is dus voor mij een kwestie van goede timing..)
| quote: | | Nou moet ik toch vragen.....je hebt nog nooit met platen gedraaid ofzo, gebruik je dan bij deze set auto-beatmatch, of doe je het allemaal uit de losse pols? Daar ben ik toch wel benieuwd naar. |
Uit de losse pols!!!!! (heeej, niet slecht he?! haha)
| quote: | | je moet de Timestretch functie uitzetten dat is onrealistisch en het klinkt kut op langzamere PC's |
Deze stond uit! I know, klinkt errug fake!
| quote: | | voor de rest probeer nog beter te beatmatchen. |
Dit kan ik zeker het beste wanneer ik 2 geluidskaarten gebruik?
Nogmaals BEDANKT!!! Ik zal er nog eens een maken!! (Maar dan beter heheh!)
Groeten
JUNIS |
|
|
| junis |
| quote: | | hoe heet die track 3? |
essential dj team - Ong Diggi Dong (Essential Hardhouse Remix):eyespop: |
|
|
| junis |
PS:
Als ik probeer te quoten, hoe kan ik dan "originally posted by" erbij invoegen?
Thanks!!
JUNIS |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by junis
Goeie tip met 2 geluidskaarten! Ik kan nu niet terwijl er een track aan het spelen is luisteren naar het andere nummer die erin gemixt moet worden. (Atomix mp3 heeft een hele mooie knop waarmee vol automatisch de beats gelijk lopen! Het is dus voor mij een kwestie van goede timing..)
Nou moet ik toch vragen.....je hebt nog nooit met platen gedraaid ofzo, gebruik je dan bij deze set auto-beatmatch, of doe je het allemaal uit de losse pols? Daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Uit de losse pols!!!!! (heeej, niet slecht he?! haha)
|
:conf: :conf:
nu snap ik het even niet meer.. doe je het nou op gehoor (de losse pols) of dmv 'die hele mooie knop waarmee vol automatisch de beats gelijk lopen'? |
|
|
| junis |
| quote: | | Nou moet ik toch vragen.....je hebt nog nooit met platen gedraaid ofzo, gebruik je dan bij deze set auto-beatmatch, of doe je het allemaal uit de losse pols? Daar ben ik toch wel benieuwd naar |
Ik dacht dat hier werd gesproken over de automatische mixfunctie in atomixmp3..!
Excusez moi! Niet uit de losse pols dus, gewoon via die almachtige knop!
JUNIS |
|
|
| AlFerox |
quoten met Originally posted by blabla erboven doe je trouwens door gewoon op de quote te drukken, rechtsonderin van iemands post. (naast de edit/delete knop)
heel simpel!
;) |
|
|
| junis |
| quote: | Originally posted by AlFerox
quoten met Originally posted by blabla erboven doe je trouwens door gewoon op de quote te drukken, rechtsonderin van iemands post. (naast de edit/delete knop)
heel simpel!
;) |
Thanks!
JUNIS |
|
|
| Donna |
| Nouh,dat heb je pjoeter mooi gemaakt dan,en nou niet meer jokkebrokke dat je t zelf gedaan hebt he!:thepirate |
|
|
| ScuL |
ik heb sterk de neiging om mijn atomix mixxen eens te uploaden maar die krengen zijn zo groot (>100MB) :(
weet iemand geen host waar ik dergelijke grote bestanden neer kan zetten? :conf: |
|
|
| junis |
| Kan je de kwaliteit van het mp3'tje niet wat omlaag halen dan? Ik heb 96kb/s gebruikt waardoor de grootte van het bestand sterk afneemt! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwhoe, hoor de master praten!!!:p |
hahahahhaa, LOL :p |
|
|
| junis |
| quote: | Originally posted by Donna
Nouh,dat heb je pjoeter mooi gemaakt dan,en nou niet meer jokkebrokke dat je t zelf gedaan hebt he!:thepirate |
Nee,nee dacht ECHT dat over de automix functie ging!!! :sadgreen:
JUNIS |
|
|
|
|