|
Gigi D'agostino...
|
View this Thread in Original format
| Energy |
| Ik zag net een reclame op TV van een of andere stomme trance CD met exclusief de nieuwe GIGI D'AGOSTINO. En natuurlijk moet dat weer een nummer zijn dat 3 jaar geleden al in Duitsland is uitgebracht en ook al eerder in Nederland is gereleased, namelijk BLA BLA BLA :nervous: In plaats dat ze nou iets nieuws uitbrengen van TECHNO FES 2 ofzo *zucht* :( |
|
|
| total woot |
Worden er serieus nu al threads geopend voor gigi d'agoustino???
waar gaat het heen, waar gaat het heen.....:confused: |
|
|
| New Wave |
ROT OP MET DIE TERINGLIJER!
(hierbij wil ik mijn waardig excuses aanbieden voor de keuze van mijn woorden) |
|
|
| total woot |
ik denk: ik zeg het subtiel, maareeeh
| quote: | | ROT OP MET DIE TERINGLIJER! |
t komt op hetzelfde neer :D:D:D |
|
|
| Donna |
Naja eerder : Rot op met dit soort useless threads:rolleyes: :rolleyes:
En dan een thread closuh van iemand die wat gasten probeert te helpen hey,ik zie t verband niet zo erg meer...... |
|
|
| junis |
Ik mag hem ook absoluut niet!!!
Een paar vrienden van me hadden een akoustische versie van L'amour Toujours op hun gitaar gespeeld.... :crazy: Als je dat hoort kom je totaal niet meer bij!!! HAHAHAHAHA!! :haha:
Greeeeets
JUNIS |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: |
Een paar vrienden van me hadden een akoustische versie van L'amour Toujours op hun gitaar gespeeld.... :crazy: Als je dat hoort kom je totaal niet meer bij!!! HAHAHAHAHA!! :haha:
Greeeeets
|
Heb je die toevallig ook mp3??:eyes: |
|
|
| DJ Bazz |
| *zucht*, ach ja n00bs, ze zullen het hopelijk vanzelf wel afleren |
|
|
| junis |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Heb je die toevallig ook mp3??:eyes: |
Zal 1 dezer dagen een thread openen met de orginele opnamens!
Greeets
JUNIS |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by junis
Zal 1 dezer dagen een thread openen met de orginele opnamens!
Greeets
JUNIS |
Lijkt me lachuh man!!!! |
|
|
| junis |
Cosmic, dit gaat nog ong. 2 weken duren... Dan pas zie ik die jongens weer.
Nog ff wachten, maar ik zal hem ZEKER posten!
Greeets
JUNIS
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless |
|
|
| junis |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Lijkt me lachuh man!!!! |
Dit gaat *DE* thread worden van 2002!! :p |
|
|
|
|