return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Gigi D'agostino...
View this Thread in Original format
Energy
Ik zag net een reclame op TV van een of andere stomme trance CD met exclusief de nieuwe GIGI D'AGOSTINO. En natuurlijk moet dat weer een nummer zijn dat 3 jaar geleden al in Duitsland is uitgebracht en ook al eerder in Nederland is gereleased, namelijk BLA BLA BLA :nervous: In plaats dat ze nou iets nieuws uitbrengen van TECHNO FES 2 ofzo *zucht* :(
total woot
Worden er serieus nu al threads geopend voor gigi d'agoustino???

waar gaat het heen, waar gaat het heen.....:confused:
New Wave
ROT OP MET DIE TERINGLIJER!

(hierbij wil ik mijn waardig excuses aanbieden voor de keuze van mijn woorden)
total woot
ik denk: ik zeg het subtiel, maareeeh
quote:
ROT OP MET DIE TERINGLIJER!


t komt op hetzelfde neer :D:D:D
Donna
Naja eerder : Rot op met dit soort useless threads:rolleyes: :rolleyes:

En dan een thread closuh van iemand die wat gasten probeert te helpen hey,ik zie t verband niet zo erg meer......
junis
Ik mag hem ook absoluut niet!!!

Een paar vrienden van me hadden een akoustische versie van L'amour Toujours op hun gitaar gespeeld.... :crazy: Als je dat hoort kom je totaal niet meer bij!!! HAHAHAHAHA!! :haha:

Greeeeets

JUNIS
Cosmic Guy
quote:


Een paar vrienden van me hadden een akoustische versie van L'amour Toujours op hun gitaar gespeeld.... :crazy: Als je dat hoort kom je totaal niet meer bij!!! HAHAHAHAHA!! :haha:

Greeeeets


Heb je die toevallig ook mp3??:eyes:
DJ Bazz
*zucht*, ach ja n00bs, ze zullen het hopelijk vanzelf wel afleren
junis
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Heb je die toevallig ook mp3??:eyes:


Zal 1 dezer dagen een thread openen met de orginele opnamens!

Greeets

JUNIS
Kamaya
quote:
Originally posted by junis


Zal 1 dezer dagen een thread openen met de orginele opnamens!

Greeets

JUNIS



Lijkt me lachuh man!!!!

junis
Cosmic, dit gaat nog ong. 2 weken duren... Dan pas zie ik die jongens weer.

Nog ff wachten, maar ik zal hem ZEKER posten!

Greeets

JUNIS

:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless
junis
quote:
Originally posted by Kamaya



Lijkt me lachuh man!!!!


Dit gaat *DE* thread worden van 2002!! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement