|
Hoe oud zijn jullie ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| 18 lentes jong,ma de negetien komt gevaarlijk dichtbij!aaaaaaaahhhh :) |
|
|
| djiwan |
| Tel er nog maar een jonkie bij op dan, ben nl. ook 16 |
|
|
| Nastra Azzurro |
michiel ben je 18. Wis ik niet LOL
Ik ben zelf 26
tering wat oud alweer. |
|
|
| Nastra Azzurro |
grapje
kben 18 en michiel is eigenlijk maar 15 maar voelt zich wat ouder TOG
HAHHAHAHAHAHAHAHAH |
|
|
| michiel |
ummmm........oeps.
ok nastra azzurooo, ik ben inderdaad gewoon onwijs volwassen lololol :D:D:D
ok jij je zin, ik ben 18-1 maand dus 18 yesssss
narretje, ga jij je demo-tape nou maar lekker maken of die set van je ff op mp3 cd gooien dan doe je tenminste wat nuttigs.
goed
later
michiel |
|
|
| SnuggLe |
| Ik ben 20...dus zit ik hier in de middenmoot :) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by michiel
ummmm........oeps.
ok nastra azzurooo, ik ben inderdaad gewoon onwijs volwassen lololol :D:D:D
ok jij je zin, ik ben 18-1 maand dus 18 yesssss
narretje, ga jij je demo-tape nou maar lekker maken of die set van je ff op mp3 cd gooien dan doe je tenminste wat nuttigs.
goed
later
michiel |
Dus Michiel je lulde gewoon, en je bent dus net zoals ik 17! :D:D |
|
|
| Sandman |
ook een middenmoot
20 jaar... (damn das al oud)
Ik moet er nog aan wennen (ben het pas) |
|
|
| eXos |
| Ben zelf 21. Duurt nog een half jaar voor dat ik weer een 1 er bij op mag tellen |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Zoals ik al eerder had opgemerkt ben ik hier volgens mij een van de weinige Nederlandse jonkies, ben namelijk 16!
Maar ja....maakt nie uit toch?? |
Inderdaad. Ik ben net 17 geworden
Mzzl |
|
|
|
|