return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Hoe oud zijn jullie ? (pg. 3)
View this Thread in Original format
D?eame?
Ben inmiddels alweer 20.
't gaat hard!
Remy D
Ik ben ook al weer 20 en ben al veels te veel hersencellen kwijt. :)
arno
alweer een jonkie, ik ben 16
Bellie
21!!!!

Damn ik ben 1 van de weinigen volgens mij hier die 21 is samen met Petrus.ik weet dat Cold 22 is (vriend van mij) dus tot nu toe ben ik gelukkig niet de oudste BOK hier :D

GREETZ!!
Sandman
ik ben 20.... middenmoot
Akira
nog altijd 20...
-=WVG=-
Ik ben 16 jaruuh jong....
eXos
Verrassend, weer een 'hoe oud zijn jullie thread' OK, ik ben 21...
visitor
....
ben de oudste tot nu toe
31 jaar JONG !!
maar wel uit de parkzicht tijd,
en still going ;)





"als iets binnen in je gevoel nu zegt dat
je moet reageren dan heb ik het goed gedaan"
esoterist
Pfoe he ben ik toch niet de oudste
en ik voelde me al zo oud hehehe.

visitor
zal toch nog wel een oudere zijn ????
of durft niemand die deze topic leest en ouder is te reageren





"als iets binnen in je gevoel nu zegt dat
je moet reageren dan heb ik het goed gedaan"
magrec
17 en over 4 maandjes bijna 18
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement