|
Hoe oud zijn jullie ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| D?eame? |
Ben inmiddels alweer 20.
't gaat hard! |
|
|
| Remy D |
| Ik ben ook al weer 20 en ben al veels te veel hersencellen kwijt. :) |
|
|
| arno |
| alweer een jonkie, ik ben 16 |
|
|
| Bellie |
21!!!!
Damn ik ben 1 van de weinigen volgens mij hier die 21 is samen met Petrus.ik weet dat Cold 22 is (vriend van mij) dus tot nu toe ben ik gelukkig niet de oudste BOK hier :D
GREETZ!! |
|
|
| Sandman |
| ik ben 20.... middenmoot |
|
|
| -=WVG=- |
| Ik ben 16 jaruuh jong.... |
|
|
| eXos |
| Verrassend, weer een 'hoe oud zijn jullie thread' OK, ik ben 21... |
|
|
| visitor |
....
ben de oudste tot nu toe
31 jaar JONG !!
maar wel uit de parkzicht tijd,
en still going ;)
"als iets binnen in je gevoel nu zegt dat
je moet reageren dan heb ik het goed gedaan" |
|
|
| esoterist |
Pfoe he ben ik toch niet de oudste
en ik voelde me al zo oud hehehe. |
|
|
| visitor |
zal toch nog wel een oudere zijn ????
of durft niemand die deze topic leest en ouder is te reageren
"als iets binnen in je gevoel nu zegt dat
je moet reageren dan heb ik het goed gedaan" |
|
|
| magrec |
| 17 en over 4 maandjes bijna 18 |
|
|
|
|