|
Starmaker... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
p.s. Je moet ook nooit zeggen dat je een ander meisje mooi vind.. "mwoah ze ziet er wel aardig uit" is het standaard antwoord :D..
|
Weet ik, maar als zij zegt dat Bart een leuke uitstraling heeft (?@#%&*(@!???)
Kan ik toch ook wel zeggen dat sita een lief koppie heb of niet?
Trouwens: Starmaker is nog altijd 10 x beter dan Big Brother, Big Diet en al die andere troep. Dit gaat tenminste ergens over. Ik ben er niet zo'n fan van dat ze mensen leren commercieel te zijn, maar van de andere kant: Zolang pop pop blijft (commercieel dus) blijft trance underground...
Vrede |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Jukx
die een of andere turk waar je het over hebt is anders best wel lekker, dus ik weet niet wat je nou slap loopt te ouwehoeren. |
Ja maar het is en blijft een of andere arabier... de arabische gemeenschap vond het niet goed dat ze zich zo vertoonde op tv... Man man.. stelletje losers..
Zijn dat niet dezelfde lui waar je nog steeds bestenigingen hebt??
En Big diet suckt helemaal :D |
|
|
| TranceFool |
Hmmmmm, laten we het inderdaad maar niet over Big Diet hebben, over doelloos gesproken, zodra die mensen weer thuis zitten vreten ze zichzelf toch weer helemaal vol.
Trouwens als je een foto van een van die blubberbeesten hier in de forum wil plaatsen heb je echt nieuwe webspace nodig, dus het lijkt me maar beter om het niet over Big Diet te hebben, hehe.
Latuurrzz..... |
|
|
| Gekhous |
| big diet ken je tenminste nog beetje lachen, als die ruzies de hele tijd & die ene dikke gozer (DAH) overal op zeiken de hele tijd, GEWELDIG!!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Gekhous
big diet ken je tenminste nog beetje lachen, als die ruzies de hele tijd & die ene dikke gozer (DAH) overal op zeiken de hele tijd, GEWELDIG!!!! |
Word
Die ene dikke gozer ja.. ze zijn bijna allemaal ULTIEM DIK MAN!! HAHA.. echt goor maarja.. Ze zijn idd best lachen
Maar toch kijk ik liever naar die meidjes van starmaker dan naar die cellulitus van die mensen |
|
|
| Dwingo |
Lol @ trancefool
:D
Niet alleen nieuwe webspace. Je hebt verder nog een enorm beeldscherm en een sterk hart nodig. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Lol @ trancefool
:D
Niet alleen nieuwe webspace. Je hebt verder nog een enorm beeldscherm en een sterk hart nodig. |
Als je een sterk hart nodig hebt moet je in ieder geval niet die van die blubberbeesten gebruiken, want dan hou je het denk ik niet lang vol.
Ja, inderdaad een groter beeldscherm kan ook geen kwaad, hehehe....
Latuurrzz.... |
|
|
| SpeakerfreaK |
nah die "arabieren vonden het geen leuke vertoning", en een string dragen mag wel in de arabische wereld ?
niet dat IK er problemen mee heb hoor :D |
|
|
| -=WVG=- |
| Ik heb Starmaker 1x gezien...en ik vind het eigenlijk te triest om er woorden over vuil te maken...DUS doe ik dat ook niet :) |
|
|
| TranceFool |
haha, kheb het gister toevallig gezien, die walrus en die nicht zijn eruit.
Die walrus was wel heel erg blij, zeker blij dat ze weer vrij kan rondbewegen.
En die nicht was uit zn humeur, volgens mij dacht ie van zichzelf dat de man is. Voor de rest uiteraard en zeer doelloos programma...... |
|
|
| M5 |
Met een betrokken gezichtje kijkt ze naar de clip. Zodra ze in beeld komt, duikt ze weg achter de kussens op de bank. "Oh, ik vind dit echt niet leuk", zegt ze. Anna doelt op haar truitje. Tijdens het rennen schuift de ritssluiting van haar shirt omlaag, waardoor er iets meer van haar boezem te zien is dan ze zou willen. "Ik vind dit echt niet leuk. Al die mensen die dat zien... En die kijken sowieso altijd al", zucht ze.
:) :) |
|
|
| Henkie_henk |
Ja iedereen vind het doelloos etc.. LoL maar stiekem toch kijken.. Ach ik neem t je niet kwalijk.. ik leer me tentamens niet om het te kijken. :D
En die anna moet nie zo janken (ik heb t ook gezien ;-) Dat er truitje wat te ver schuift want op elk deuntje springt ze op en begint met haar kontje te draaien.. Niet erg natuurlijk.. LoL dat deed ze zelfs op die ode voor die doodgerede blof gitarist..
Blij dat die fagget eruit is..
En die walrus ook weer.. met er zembanden
Nu lieke nog.. en martijn.. |
|
|
|
|