return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
Starmaker... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dwingo
Lieke inderdaad. Met die shaggerijnige rotkop van der, wat is dat een greppeldel. Vervolgens mag Stefan vertrekken. Die relnicht past meer in een band als Westlife ofzo. Dramatisch figuur.

Ach, ik kan nog steeds wel lachen met dat starmaker. Nu maar hopen dat ze grandioos gaan floppen zodra ze met hun opleiding klaar zijn. Een beetje leedvermaak is nooit weg
moogwai
Tja Starmaker... de naam zegt al genoeg :D
eXos

dat wordt echt een Nr.1 HIT

:) :) :)
tango
Ik hoop dat ze dalijk gaan stoeien met die gasten van Follow That Dream, dat zijn ook van die ongelooflijke kneuzen.

Ik heb ze ooit gezien in een plaatselijke boeren discotheek, sjezus zeg, na het eerste nummer vlogen de glazen bier het podium op. En als ze hier in brabant bier na je toe gooien ben je ECHT HEEL SLECHT, als je slecht bent legen glazen bier, Alleen de echte slechte krijgen ook het bier erbij. (FTD dus ;) )
M5
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

dat wordt echt een Nr.1 HIT

:) :) :)


ik heb er lekker al een stukje van 30 sec van !!!!!! YES YES !! :)
Jukx
Ik vind Martijn onwijs grappig juist! Het is echt zo'n klungel maar dat vind ik wel geinig! Lieke, Stefan en Sita moeten der juist in blijven joh!! Zij zijn tenminste nog een beetje gewoon blijven doen en hebben niet gelijk van die ster-allures krijgen!
Ja, ik ben er een beetje verslaafd aan... kijk het elke dag!

Ohja die nummers van hun vind ik ook wel goed eigenlijk!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Jukx
Ik vind Martijn onwijs grappig juist! Het is echt zo'n klungel maar dat vind ik wel geinig! Lieke, Stefan en Sita moeten der juist in blijven joh!! Zij zijn tenminste nog een beetje gewoon blijven doen en hebben niet gelijk van die ster-allures krijgen!
Ja, ik ben er een beetje verslaafd aan... kijk het elke dag!

Ohja die nummers van hun vind ik ook wel goed eigenlijk!


Yes mee eens.. op die lieke na dan.. :D

En ik kijk het bijna ook elke dag lol!! Yeah Real TA!! :D

Ik hoop trouwens niet dat je sarcastich was lol ;)

Nou ik gaat ff searchen naar de goeie kwaliteit single.. :D

L@T@Zzz
Dwingo
quote:
Originally posted by tango
En als ze hier in brabant bier na je toe gooien ben je ECHT HEEL SLECHT, als je slecht bent legen glazen bier, Alleen de echte slechte krijgen ook het bier erbij. (FTD dus ;) )


Hier in Limburg ben je een volksheld als er met bier gegooid wordt (ik doel op Rowwen Heze optredens). Uiteraard wordt het bier dan niet richting het podium gesmeten... dat zal het grote verschil wel zijn. Bovendien is het bier hier nog altijd net iets goedkoper dan in Brabant.
moogwai
quote:
Originally posted by Dwingo


Hier in Limburg ben je een volksheld als er met bier gegooid wordt (ik doel op Rowwen Heze optredens). Uiteraard wordt het bier dan niet richting het podium gesmeten... dat zal het grote verschil wel zijn. Bovendien is het bier hier nog altijd net iets goedkoper dan in Brabant.


Ja.. en T-shirts sneuvelen net zo snel als bier naar binnen gaat...

En is dat bier in Limburg inderdaad goedkoper ??? Bij ons in de buurt is het in Disco's 3 piek.
M5
quote:
Originally posted by moogwai


Ja.. en T-shirts sneuvelen net zo snel als bier naar binnen gaat...

En is dat bier in Limburg inderdaad goedkoper ??? Bij ons in de buurt is het in Disco's 3 piek.


3.75 hier......:(

Dwingo
Mja.. bij ons is het inmiddels ook 3 gulden. Hoewel we nog altijd zoiets hebben als happy-hours (12 halen 6 betalen :D ) en pitcher avonden (iedere donderdag). In de dorpjes rond Venlo betaal je veel minder, daar krijg je nog wel een goed glas voor 2 gulden ofzo.
Bellie
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Die bouchra of whatever is gewoon een of andere turk
En Mandy is mwoah.. ziet er wat oud uit.. is wel aardig met genoeg make-up (zelfde voor rachel)
En dan nog Sitta.. dies echt lelijk zeg.. praat zo plat als ik weet niet wat (ik ook wel een beetje ;-) en heeft een neus in haar voorhoofd gedrukt ofzow
Over lieke heb ik het nieteens, het verbaasd me steeds weer dat sommige gasten met de lelijkste meisjes gaan.. weird hoor..

Maar voor de rest kijk ik het niet ofzow :D



HAHAHAHA ROFLMAO!!!!:D :D
Hmmz moet ik ook maar es gaan kijken dan.hahaha neus in haar voorhoofd gedrukt.OMG LOOOL!!!


GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement