return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אנשים חזרתי !!! - מלא זמן שלא ביקרתי פה ואתם המשכתם בשלכם - מצויין !!!
View this Thread in Original format
dj-tooli
אנשים חזרתי !!! - מלא זמן שלא ביקרתי פה ואתם המשכתם בשלכם - מצויין !!!
Hell_Copter
איזה כבוד :D
מה קורה גבר??
כמה זמן עבר?? בטח שנים
nesher
וואלה אני לא זוכר בכלל
בטח היית עוד לפני שנרשמתי בכלל
DjChook
QUI CES'T ?
DJ-Energy
טוב.......
אני פה אחד הוותיקים ולא אני לא מכיר אותך
?!?!?!
oDrori
ברוך השב אני מניח :D

אני עודד
Hell_Copter
אוקיי כנראה אני היחיד שמכיר אותך :disbelief
יכול להיות שאם לא היית באיי סי קיו שלי אז גם אני לא הייתי זוכר... אבל חפיף
arik
HELLO MISTER
אני פה גם לא מעט זמן
ואני לא מכירה!
אבל ברוך שובך
NeMeSiS1234
same here man ... dont know ya but welcome aboard!!!
אני גיא
MoSH_MaN
חח ברוך שובך אחי

לא זוכר שהיית כאן הרבה
אבל אכן יש לי אותך ברשימה אי סי קיו שלי :)

Djsamorai
לא מכיר אני פה איזה שבוע פחות או יותר אבל ברוך שובך !
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב.......
אני פה אחד הוותיקים ולא אני לא מכיר אותך
?!?!?!


כנ"ל...
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement