|
אנשים חזרתי !!! - מלא זמן שלא ביקרתי פה ואתם המשכתם בשלכם - מצויין !!!
|
View this Thread in Original format
| dj-tooli |
| אנשים חזרתי !!! - מלא זמן שלא ביקרתי פה ואתם המשכתם בשלכם - מצויין !!! |
|
|
| Hell_Copter |
איזה כבוד :D
מה קורה גבר??
כמה זמן עבר?? בטח שנים |
|
|
| nesher |
וואלה אני לא זוכר בכלל
בטח היית עוד לפני שנרשמתי בכלל |
|
|
| DJ-Energy |
טוב.......
אני פה אחד הוותיקים ולא אני לא מכיר אותך
?!?!?! |
|
|
| oDrori |
ברוך השב אני מניח :D
אני עודד |
|
|
| Hell_Copter |
אוקיי כנראה אני היחיד שמכיר אותך :disbelief
יכול להיות שאם לא היית באיי סי קיו שלי אז גם אני לא הייתי זוכר... אבל חפיף |
|
|
| arik |
HELLO MISTER
אני פה גם לא מעט זמן
ואני לא מכירה!
אבל ברוך שובך |
|
|
| NeMeSiS1234 |
same here man ... dont know ya but welcome aboard!!!
אני גיא |
|
|
| MoSH_MaN |
חח ברוך שובך אחי
לא זוכר שהיית כאן הרבה
אבל אכן יש לי אותך ברשימה אי סי קיו שלי :) |
|
|
| Djsamorai |
| לא מכיר אני פה איזה שבוע פחות או יותר אבל ברוך שובך ! |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
טוב.......
אני פה אחד הוותיקים ולא אני לא מכיר אותך
?!?!?! |
כנ"ל...
:) |
|
|
|
|