|
ID&T Magazine: Sounds, Lifestyle and More (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| wat was t eerste dan...? |
|
|
| New Wave |
| manmanmanman.ID$T heeft altijd al gezogen.....die stukje pruts papier bevestigt dit no gmaar weer eens...en dan hebben we het niet een sover het stukkie wc-papier wat ze in de spits hebben afgekocht.......sukkeltjes zijn het. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat was t eerste dan...? |
qontact, maar ik kan natuurlijk een of meerdere feesten vergeten zijn :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TimeportE
qontact, maar ik kan natuurlijk een of meerdere feesten vergeten zijn :D |
Ik wil net zeggen. Qontact was maar een feestje voor 6000 man. Denk wel dat ie al voor grotere feesten heeft gestaan. |
|
|
| Chicane |
Amsterdam Dance Event (16-11-2001)
Dance Valley 2000 (05-08-2000)
Massive (30-04-2001)
Hier heeft hij ook mogen draaien al.. |
|
|
| pivot |
armin heb ook al keer op impulz gedraaid(01-04-2000)
draaide die in progressive zaaltje van 21.00 tot 22.30 ofzo
toen was die nog niet zo bekend dus, al sje t vergelijkt met nu
ow ja trouwens kewl verslaggie chicane (Y) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by pivot
ow ja trouwens kewl verslaggie chicane (Y) |
Thnx :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Errug typisch van ID&, dat ze Tieske niet noemen. Na het Innercity debacel in 2000, toen Tijs pissed de zaal verliet doordat IT& hem in hele slechte condities liet draaien, heerst er een vijandelijke sfeer richting Tijs. Laatst had ik zo'n gratis magazine van ID& mee naar huisgenomen en daar stond een test in waarin je kon meten of je een partypeop was. Er stond een vraag in wat je zou doen als de platendrager van Tiesto aan jouw zou vragen of je een dagje voor hem in de plaats mee wilde gaan, omdat Tiesto te lui was en te groot voelde om zijn eigen platen te dragen.
|
ik heb t ff opgezocht
dit had Obi in oktober 2001 erover te zeggen:
| quote: |
Nou, een tijdje geleden deed op internet het gerucht de ronde dat Tiësto 'ruzie' zou hebben met ID&T. Dat is NIET het geval.
Het gerucht is volgens mij uit twee dingen voortgekomen:
- Het feit dat Tiësto in de (relatief kleine) Progressive zaal draaide op Innercity vorig jaar:
Tiësto heeft daar op EIGEN VERZOEK gestaan. Hij wílde niet op de mainstage, maar heeft verzocht in de progressive-zaal op te treden. En zo geschiedde.
- Het feit dat Tiësto de laatste tijd niet op onze feesten staat:
De reden dat Tiësto maar op één feest van ons heeft gestaan dit jaar (Dutch Dimension) is omdat tiësto op dit moment de Tiësto Solo-tour houdt. Omwille van de exclusiviteit heeft hij het aantal boekingen enorm beperkt dit jaar. Ook heeft hij veel optredens in het buitenland.
Nogmaals wil ik benadrukken: Tiësto heeft geen ruzie met ID&T, dit is slechts een gerucht wat z'n eigen leven is gaan leiden. |
btw. DD = ID&T = Tiesto wél op ID&T |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik heb t ff opgezocht
dit had Obi in oktober 2001 erover te zeggen:
btw. DD = ID&T = Tiesto wél op ID&T |
nooit geweete dat DD = id-t |
|
|
| Partyhardy! |
ten eerste wil ik zeggen dat ik het een leuk & informatief stukje vind wat Chicane allemaal geschreven heeft. :) Ook ik heb het blad gekocht maar deel de mening van Chicane absoluut niet ;)
Met in mijn achterhoofd het slappe blad SLAM (tegenwoordig slap, want ik heb er mijn eerste SLAM maar eens bijgepakt datum; september 1999 en die waren echt super informatief en cool! vette revieuws over dj's,cd's,party's,drugs en goede columns :cool: . later zijn ze zich steeds meer op "fashion" gaan focussen en dat was ook de rede voor mij om mijn abo op te zeggen :) ) kocht ik het nieuwe ID&T magazine.
Om te beginnen wat je schrijft over de cover is allemaal leuk en aardig maar mij persoonlijk boeit het geen ruk hoe de cover eruit ziet.
Wat voor mij persoonlijk belangrijk is in een muziek blad zijn de intervieuws,ik begon dus ook met het lezen van het interview met Chris Liebing. Vervolgens de stukjes over Luke Slater,Jazzanova (waar ik nog vrij weining over wist), X-press 2 en Paul Oakenfold. Al met al was ik dus nog geen 10 minuten aan het lezen en had ik al zeer leuke interviews gelezen in een goed vormgegeven blad. :) Dan die Dj-leerpagina met tips die ik ook goed vond, er wordt hier tenminste lekker gelult over dingen die mij bezig houden=> platen draaien. Er staat ook "LEER-pagina"dus verwacht niet meteen technische praat.
Dan de radio-jocks gezichten, ook super cool! die Koen van Tijs! haha lache gast! :p die had ik me heel anders voorgesteld!
Intussen doorbladerend een stukje over de Amsterdam-street parade en inderdaad wat nutteloze info over kleding maar 4 pagina's verder zit ik alweer in een interresant interview met grootheid Mauro Picotto! :cool: :gsmile:
Dan wat interesante info over buiten festivals en dan komt het hoogtepunt van het blad voor mij=>
Jaap Jamin
hoewel jij er snel over heen praat en dit een "lok-middel" noemt (i.v.m. de titel "Er is geen bewijs dat matig XTC gebruik schadelijk is") is dit interview ten eerste, door dat ik het interassant vind om over XTC te lezen en de geschiedenis daarvan, ten tweede omdat het zeer informatief is door info over verantwoordelijk gebruik (laat je pillen testen, het adres staat erbij :) eenmaal per week, iedere donderdag van 15.30-19.30 in het sousterrain (1ste Weteringplantsoen 8, Amsterdam) en tot slot omdat deze man een zeer goede & volwassen mening heeft (die ik met hem deel :) ) over legaliseren van XTC, Lees hierover ook eens het boekje "uit je bol" :cool: :D , een super leuk interview! :stongue: :)
Verder staan er nog interviews in met Marco V & Armin & Speedy J,Rank1,Laidback Luke.
"De grote liefdes van" achtereen volgens 100% Isis,Ronald Molendijk, Joost van Bellen,Miss Bunty.
Wat grappige (maar meer voor het vermaak) te lezen stukjes over Ibiza.
Cd-reviews die inderdaad niet erg worden afgezeken maar het zijn ook gewoon goede albums. Ze hebben er gewoon voor gekozen om goede albums te reviewen en de één is gewoon nog beter als de ander ;) :p :cool:
Dan nog even op stap met judge jules en een Q-base story( hoe de opzet nu is in de Hemkade) en nog een agenda met party's voor de komende 2 maanden en dan is het blad uit! :)
als ik mijn verhaal zo terug lees dan heb ik met het id&t-magazine dus een zeer leuk, informatief en degelijk blad in mijn handen waar ik een 8/10 voor geef! de volgend ekoop ik zeker weer ;) :p
tot slot nog wat quote's=>
| quote: | Originally posted by Chicane
Interviews, reportages en recensies:
Eindelijk een item wat de plank eens niet mis slaat. Eindelijk iets wat echt leuk is om te lezen! Allereerst zijn er de DJ recensies hun aankomende producten. De spits wordt afgebeten door Luke Slater, Jazzanova, X-Press 2 en last but certainly not the least Paul Oakenfold. Mauro Picotto verteld zijn lifestory in een 3 pagina's lange verhaal, wat interessant was om te lezen. Verder kunnen we de meningen en verhalen lezen van Marco V, Armin van Buuren, Speedy J, Rank1, Laidback Luke, 100% Isis, Ronald Molendijk, Joost van Bellen en Miss Bunty (vocalist).
|
wat wil je nog meer?
De echte ID&T fanaat (dus degene die weten dat New Dance Radio = SLAM FM = ID&T Radio) valt meteen op dat bijna al deze mensen regelmatig over de vloeren van ID&T lopen, hetzij voor hun periodieke radiosessie, hetzij dat ze gecontracteerd zijn, hetzij dat ze hun muziek een keer op een ID&T label uitgebracht hebben.
|
das logisch het heet immers id&t magazine.
het is dat de interviews leuk zijn om te lezen, .........
|
dat vind ik persoonlijk toch het belangrijkste in een muziek blad. Boeiend als er tussen door wat reclames staan. :)
Maar goed verschillende meningen zijn goed en ik blijf dit magazine lekker lezen! ;) :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ten eerste wil ik zeggen dat ik het een leuk & informatief stukje vind wat Chicane allemaal geschreven heeft. :) Ook ik heb het blad gekocht maar deel de mening van Chicane absoluut niet ;) |
Eindelijk iemand die in discussie gaat, thnx Partyhardy! Tof dat je het blad ook van de andere kant belicht, want inmiddels denkt iedereen dat het waardeloos WC papier is :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Chicane
Eindelijk iemand die in discussie gaat, thnx Partyhardy! Tof dat je het blad ook van de andere kant belicht, want inmiddels denkt iedereen dat het waardeloos WC papier is :D |
WC papier heeft ook z'n waarde hoor:D:D:D |
|
|
|
|