|
ID&T Magazine: Sounds, Lifestyle and More (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| ik vind het ook wel mooi blad, er stond zelf positief stukje over Dance valley in. de interviews waren ook interressant om te lezen |
|
|
| Chicane |
Inmiddels ligt de 3e editie al enige tijd op de schappen, hoe zijn de meningen nu verdeeld?
Naar mijn mening vind ik het blad best wel verbeterd, maar nog lang niet goed. Zo werd bv in de 2e editie een prijsvraag gehouden waarbij je een door alle Sensation White DJ's gesigneerde platentas kon winnen, waarbij de winnaar bekend gemaakt werd in de 3e editie. Dus ik rennen naar de winkel kijken of ik met me j0dengeluk iets gewonnen had..... staat heel de uitslag niet eens vermeld, weer genaait zeg :mad:
Nogsteeds vind ik het blad niet echt leuk, al die fototjes van partygangers en hun kleding enzo... blech, allemaal ruk en is bovendien dik gejat van de engelse MOS bladen.
Wat zijn jullie meningen? |
|
|
| Ding Chavez |
Ik kreeg augustus en september nummer tegelijk in de bus, ook al had ik mijn (toenmalig) Slam abo allang opgezegd. Een belletje leerde mij dat omdat Slam nogal eens een editie oversloeg oude leden nu 9 maal het ID&T magazine gratis krijgen ter compensatie. (Y)
Deze twee laatste edities zagen er zeer goed uit, veel informatiever en beter dan de eerste die ik kreeg. Interessante stukken/interviews over/met underworld, sasha etc.
Heb even geen zin om de bladen erbij te pakken en er uitvoerig op in te gaan, maar het ziet er iig een heel stuk beter uit :)
GreetZ, DC |
|
|
| eieregooie |
| Ik hou ut wel gewoon op BG... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik hou ut wel gewoon op BG... |
Of gewoon allebei...
Ik vind beide bladen zeker wel de moeite waard om te lezen |
|
|
| Chicane |
Ik hou ut wel gewoon op BG... |
BG? Is dat een soort van Donald Duck ofzo?
Whehe, ken hem niet.. de moeite waard? |
|
|
| AlFerox |
Basic Groove!!
interessant en informatief blad als je het mij vraagt.. er wordt in ieder geval geen aandacht besteed aan 'goedkope' muziek' in dat blad. |
|
|
| Chicane |
| Serieus? Lijkt me het betere blad dan... komt dat maandelijks? Heb het nog nooit eerder op de schappen hier gezien eigenlijk.. |
|
|
| eieregooie |
| Ja, 1 keer per maand... ik graai um elke maand mee van me werk :D "SVP lezen, niet meenemen!" Yeah right... :p Dat bepaal ik toch zelf wel ff whehehe... |
|
|
| Cosmic Guy |
Ja, 1 keer per maand... ik graai um elke maand mee van me werk :D "SVP lezen, niet meenemen!" Yeah right... :p Dat bepaal ik toch zelf wel ff whehehe... |
En dat noemt zichzelf de moraalridder......:conf: :disbelief:eyes: |
|
|
| eieregooie |
Hahaha!!!
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ja, 1 keer per maand... ik graai um elke maand mee van me werk |
wanneer die man de nieuwe tijdschriften komt brengen en die van 2 weken eerder wegpleurt... of wanneer we 'm dubbel hebben :)
[EDIT]Of kan ik er nu niet meer onder uit? :p [/EDIT] |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Idd ... en z'n aardige collega's maar afvrage waar die BG blaadjes blijve, want die wille ook wel es wat anders leze dan de Men's Health, One of Preview :p :p
Volges mij ben je toch eerder 't soort ridder waar Zip 't over had :D :D |
|
|
|
|