|
is het al 24 juni geweest???
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Ik zat ff op audio galaxy en ik vond het nummer, andain - summer calling (josh gabriel mix), wat overigens de original mix is!!!.
maar het nummer wat ik op het laatst er in gemixd hoor is......, Solar Stone - Solar Coaster!!!!:eyes:
ISOS 3 is toch nog niet uit of wel, toch pas 24 juni???:( |
|
|
| Chicane |
| Zowel de Solar Coaster vinyl als ISOS3 CD zijn al een paar dagen aan het circuleren :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Chicane
Zowel de Solar Coaster vinyl als ISOS3 CD zijn al een paar dagen aan het circuleren :D |
Ik denk bestel ik ff die cd op bol.com, ben ik de eerste (om het zo maar te zeggen), kan ik hem nu al downloaden:whip: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
ISOS 3 is al uit op Promo CD. Dus hij is al in omloop ;)
Ik luister m nu ook dus...
[13:39] ! @ProFeeTruS plays - 01-dj tiesto-in search of sunrise 3-promo cd- - (44KHz/192Kbps/109MB)
[13:42] ! @ProFeeTruS plays - 01-solar stone-solarcoaster-promo vinyl - (44KHz/192Kbps/11.9MB)
(nee, ik heb m nie ;) dus geen PM graag LOL) |
|
|
| Menno |
| Je kan ISOS3 hier downloaden. Scheelt Petrus weer een paar pmm'etjes :) |
|
|
| Miss Proximus |
jullie zijn echt 3733t :rolleyes:
lol |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jullie zijn echt 3733t :rolleyes:
lol |
Tnx babe, jij ook hè. Dat weet je ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Tnx babe, jij ook hè. Dat weet je ;) |
nee ik ben publiek bezit :) |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jullie zijn echt 3733t :rolleyes:
lol |
bijna goed missp t moet 31337 zijn....:crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Menno
Je kan ISOS3 hier downloaden. Scheelt Petrus weer een paar pmm'etjes :) |
:whip: :whip: :whip: Ik wil hem hebben en wel nu :whip: :whip: :whip:
Hij staat in de que bij AG en op deze site sta ik ook in de wacht en ik wacht maar en wacht maar.:D |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jullie zijn echt 3733t :rolleyes:
lol |
ik wil ook 3l33t zijn!! :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Menno
Je kan ISOS3 hier downloaden. Scheelt Petrus weer een paar pmm'etjes :) |
Thnks voor de tip, trouwens gave site, met een paar leuke downloads :D |
|
|
|
|