|
In Search Of Sunrise 3
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
WOW!!!!!!
אני פשוט חסר מילים
איזה טראקליסט מדהים
למי שהוריד ורוצה קיו פייל
PERFORMER "DJ Tiesto"
TITLE "In Search Of Sunrise 3"
FILE "C:\ISOS3\isos3.wav" WAVE
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Into The Fire"
PERFORMER "Noa Assembly"
INDEX 00 00:00:00
INDEX 01 00:00:39
TRACK 02 AUDIO
TITLE "Hear You Now (Grand Chillas Mix)"
PERFORMER "DJ Hooligan"
INDEX 01 02:31:04
TRACK 03 AUDIO
TITLE "Faith (Loafer Mix)"
PERFORMER "Starecase"
INDEX 01 05:53:61
TRACK 04 AUDIO
TITLE "Summer Calling (Josh Gabriel Mix)"
PERFORMER "Andain"
INDEX 01 09:31:10
TRACK 05 AUDIO
TITLE "Solar Coaster"
PERFORMER "Solar Stone"
INDEX 01 15:04:07
TRACK 06 AUDIO
TITLE "Meia Lua (Steve Gibbs Mix)"
PERFORMER "Tremor"
INDEX 01 19:38:12
TRACK 07 AUDIO
TITLE "In My Memory (Gabriel And Dresden Elephant Memory Vocal Mix)"
PERFORMER "DJ Tiesto"
INDEX 01 24:11:61
TRACK 08 AUDIO
TITLE "Your Body Is A Temple"
PERFORMER "Argonaut"
INDEX 01 30:18:24
TRACK 09 AUDIO
TITLE "Dont Do It"
PERFORMER "World Clique"
INDEX 01 35:05:32
TRACK 10 AUDIO
TITLE "Stringz Ultd (Shelley Mix)"
PERFORMER "Chiller Twist"
INDEX 01 40:33:29
TRACK 11 AUDIO
TITLE "Southern Sun (DJ Tiesto Mix)"
PERFORMER "Paul Oakenfold"
INDEX 01 46:31:48
TRACK 12 AUDIO
TITLE "Activate"
PERFORMER "Accessive Rhythm"
INDEX 01 55:35:24
TRACK 13 AUDIO
TITLE "Mindcircus (Gabriel And Dresden Mix)"
PERFORMER "Way Out West"
INDEX 01 60:49:40
TRACK 14 AUDIO
TITLE "Open Your Eyes"
PERFORMER "Nalin And Kane"
INDEX 01 68:29:47
TRACK 15 AUDIO
TITLE "Personal Reflexion"
PERFORMER "Jericho"
INDEX 01 74:08:14 |
|
|
| Hell_Copter |
באמת אחלה טראקליסט
המקסוס קצת על הפנים אבל בסך הכל אם לא מתאמצים ומחפשים טעויות אפשר להנות מאוד מהדיסק הזה
זה מרדים אחושילינג...
:disbelief |
|
|
| Scorchio |
כן אני שומע דאבלים
כבר פעם שלישית... |
|
|
| eXeTik |
שיהיה קצת יותר מאורגן, טראקליסט:
01. Noa Assembly - Into The Fire
02. Dj Hooligan - Hear You Now (Grand Chillas Mix)
03. Starecase - Faith (Loafer Mix)
04. Andain - Summer Calling (Josh Gabriel Mix)
05. Solar Stone - Solar Coaster
06. Tremor - Meia Lua (Steve Gibbs Remix)
07. Dj Tiכsto - In My Memory (Gabriel & Dresden Elephant Memory Vocal Mix)
08. Argonaut - Your Body Is A Temple
09. World Clique - Don't Do It
10. Chiller Twist - Strings Ultd. (Shelley Mix)
11. Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiכsto Remix)
12. Accessive Rhythm - Activate
13. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
14. Nalin & Kane - Open Your Eyes
15. Jericho - Personal Reflexion
אחוש נגנבתי מהשילוב של
Summer calling & solarcoaster
שבאים אחד אחרי השני, לדעתי... מהטראקים הטובים ביותר (אם לא הטובים ביותר) שיצאו השנה... והשילוב שלהם פשוט מהמם.
חוצמזה יש גם את
Southern Sun, Mindcircus & Open Your Eyes
שהם גם אחוש טובים... בקיצר, הטראקליסט פשוט מדהים! |
|
|
| DJ-Energy |
אני בכלל לא תפסתי מהדיסק הזה משהו מיוחד
שמעתי אותו
הדיסק איטי
הוא מרדים כזה
מתאים לשעות הלילהההה המאוחרות, המיקסוס עצמו של הדיסק גרוע
שמעתי לפחות איזה 4 דאבלים
טיסטו מתחיל להיות חאפר רציני, וזה מעצבן |
|
|
| MoSH_MaN |
הסיבה היחידה שאני לא מתלהב זה בגלל שזה דיסק של הומואים!
של אירופיים!!!!
סעמק תשמעו קצת דברים חזקים תיהיו גברים
ברור שיש כמה שירים יפים
אבל עדיין
טיאסטו שם כאלה דברים במסיבה וזה מעצבן! |
|
|
| eXeTik |
נגיד את זה ככה, הייתה דופק בו נעל לראש אם הוא היה מנגן סט כזה במועדון
אבל כל הפואנטה של[
ISOS
זה שזה סט רגוע כזה לשמוע בבית\באוטו
יום שישי האחרון הזמנו חשפנית- מה אתה חושב שמתי לה ברקע שתרקוד?????
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| eXeTik |
קח את הסט האחרון שלו לדוגמא
dj_tiesto_-_essential_mix_from_homelands_2002(01-06-02)
הוא שם דברים די רגועים אבל עם קצב, זה הסגנון של טייסטו
אבל אל תשכח גם שתרבות הטראנס באירופה שונה מבישראל, זוכר שפתחתי ט'רד על זה?
הם לא באים להתחרפן כמונו... בגלל זה בישראל יותר מקובל סגנונות עצבניים כמו
Hardtrance |
|
|
| MoSH_MaN |
נו נכון!!!
בגלל זה אני חושב שהם הומואים
כל הזמן הם מסוממים אז הם שומעים את הפרוגרסיב המסריח הזה
בשבילי פרוגרסיב זה אך וארק לאווירה של שינה או שיעורים |
|
|
| arik |
אני אישית מעריץ את טיסטו אבל למה השבדי תימני הזה בלי לעליב מישהו פה
לא עושה דברים כמו
ISOS1
מה יש לו בזמן האחרון
ואיפ ההופעות כמו
DANDE VALLY 2001
TRANCE ENERGY 2000
או שזה 1999
בכל מקרה דיסק חמוד אבל לא יותר מזה
ודרך אגב ליפני יומיים קנינו כלב קטן חמוד
אבל ממש מפגר |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by arik
אני אישית מעריץ את טיסטו אבל למה השבדי תימני הזה בלי לעליב מישהו פה
לא עושה דברים כמו
ISOS1
מה יש לו בזמן האחרון
ואיפ ההופעות כמו
DANDE VALLY 2001
TRANCE ENERGY 2000
או שזה 1999
בכל מקרה דיסק חמוד אבל לא יותר מזה
ודרך אגב ליפני יומיים קנינו כלב קטן חמוד
אבל ממש מפגר |
זה
2000
ויש גם את מג'יק 6...
הוא באמת שינה סגנון בזמן האחרון, נהיה יותר שקט
אבל אנשים תמיד יאהבו אותו, רק בגלל ההתמסחרות שלו |
|
|
| DJ-Energy |
מוש
אם אתה חושב שאלה שלא שומעים הארד טראנס הם הומואים
אני חייב להגיד לך שאתה אידיוט מושלם
תסביר לי מה הקשר!?!!?
יש מוסיקת פרוגרסיב שהיא יפה מאוד
אבל פשוט לא יודע זה משעמם אותי....
אם הוא היה מנגן סט כזה באומן או בכלל בארץ הוא היה חוטף עגבניות על הטכניקס
:) |
|
|
|
|