|
* Tips om van een kater af te komen
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Ik heb eigenlijk zelf zelden een kater, maar als ik er 1 heb is het meestal wel een goeie ook !
Iemand tips om ervan af te komen ??
Ik heb alles al geprobeert volgens mij...
Bij mij werkt kwark het beste :p :p :p ff een half litertje opeten en weg kater !! werkt perfect. |
|
|
| mantisnl |
soep!
hehe.. raar maar waar:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Gewoon niet ZUIPEN!!!
Maar anders veel drinken en gewoon actief gaan doen. Dan is ie ook zo weg. |
|
|
| mantisnl |
| haha.. actief doen met `n kater?:stongue: |
|
|
| @ddicted |
| Volgens mij slaap ik altijd door men kater heen ofzo, keb er namelijk nooit last van. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Volgens mij slaap ik altijd door men kater heen ofzo, keb er namelijk nooit last van. |
Gewoon een keer 3 soorten bier op 1 avond zuipen. Dan lukt t wel. |
|
|
| hamburgerboefje |
| Voordat je gaat slapen een paar liter water naar binnen gooien helpt goed. |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Gewoon een keer 3 soorten bier op 1 avond zuipen. Dan lukt t wel. |
of ik wordt niet meer wakker ;) .
Maakt bij mij allemaal niet uit, als ik eenmaal wakker wordt voel ik me weer :toocool: |
|
|
| rellivisit |
| Gewoon opstaan, weer een pilsje pakken en je bent weer fit. Werkt ook altijd met ons jaarlijkse voetbalweekend. Nog 2 weken en dan is het weer volle gas. :stongue: |
|
|
| Cosmic Guy |
| Een banaaan eten voor je uit gaat schijnt ook te helpen.... |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
Voordat je gaat slapen een paar liter water naar binnen gooien helpt goed. |
ik heb nooit in de gaten dat ik ga slapen :D
| quote: | Gewoon niet ZUIPEN!!!
Maar anders veel drinken en gewoon actief gaan doen. Dan is ie ook zo weg. |
Actief ? pfff.... ik moet steeds kleien *lol*
| quote: | | Gewoon een keer 3 soorten bier op 1 avond zuipen. Dan lukt t wel. |
K'drink weinig bier
| quote: | soep!
hehe.. raar maar waar |
hmmm nog nooit geprobeerd, wat voor soep ?? |
|
|
| arjoderoon |
| gewoon geen alcohol zuipen.. met spa blauw red ik me ook wel hoor tijdens een avond feesten :) |
|
|
|
|