return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
לללללללללללללללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
View this Thread in Original format
eXeTik
אני לא מאמין... נגמר לחיי האהבה!
יוווווווווווווווו, עכשיו תקעו את הטלנובלה הארגנטינאית\ ברזילאית\ ספרדית- מה שזה לא יהיה.

איזה סוף... סמדר קיבלה בתחת!
וימותו כל אלה שהפיצו שמועות לגביי הסוף
Dj Moriano
איזה כיף סוף סוף נגמר החרא הזה.....
DJ-Energy
חחחחחחחחחחח
כן לכבוד סוף התוכנית החלטתי לראות את הפרק האחרון
פרק מטומטם... בואנה השחקנים שם ראסמיייייי לא יודעים לשחק... אבל זאת הייתה טלנובלה בסדר...

אל תדאג אחי אני בטוח הישראלים יתחילו עוד איזה משהו כזה
:)
Agent-Fire
צריך לראות כמה פרקים ואז מתרגלים למשחק הגרוע של השחקנים...

קיצר אני עדיין לא ראיתי את הפרק, אני רואה את השידורים החוזרים למחרת...
קיצר אני יראה את זה מחר...

למרות שהסוף ברור אני עדיין במתח
:nervous:

:crazy:
NyKoN
תודה לאל החרא הזה נגמר!
חשבתי שהסיוט הזה ימשך לנצח!!!!
DjChook
חיי האהבה רולזזזזזז

זה הסדרה הישראלית הטובה ביותר מאז רמת אביב ג
NeMeSiS1234
:( :( :( :nervous: :nervous:
רונן כמו שרשמת לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
בא לי לבכות וכל מי שלא ראה את הסידרה הזאת הוא לוזר
MoSH_MaN
מה קרה בכלל בסוף?
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה קרה בכלל בסוף?


חיחיחי... פתאום אתה מתעניין בלחיי האהבה...
מוש... הרסתה לך את כל הגבריות
:stongue: :stongue:
MoSH_MaN
שמע אצלי בבית כל הזמן רואים את זה

אתה שומע את החרא הזה!
אז אתה רוצה לדעת מה נסגר איתם

בטח התחתנו או משהו כזה

צריך לדעתי להוסיף פלפל לרצוח את הרעה הזאת...סמדר נכון?

Dj Moriano
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
:( :( :( :nervous: :nervous:
רונן כמו שרשמת לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
בא לי לבכות וכל מי שלא ראה את הסידרה הזאת הוא לוזר


נוווו ברור אני לוזר כי אני לא רואה טלנובלה.....:haha:
MoSH_MaN
quote:

נוווו ברור אני לוזר כי אני לא רואה טלנובלה.....:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement