|
לללללללללללללללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אני לא מאמין... נגמר לחיי האהבה!
יוווווווווווווווו, עכשיו תקעו את הטלנובלה הארגנטינאית\ ברזילאית\ ספרדית- מה שזה לא יהיה.
איזה סוף... סמדר קיבלה בתחת!
וימותו כל אלה שהפיצו שמועות לגביי הסוף |
|
|
| Dj Moriano |
| איזה כיף סוף סוף נגמר החרא הזה..... |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחחחח
כן לכבוד סוף התוכנית החלטתי לראות את הפרק האחרון
פרק מטומטם... בואנה השחקנים שם ראסמיייייי לא יודעים לשחק... אבל זאת הייתה טלנובלה בסדר...
אל תדאג אחי אני בטוח הישראלים יתחילו עוד איזה משהו כזה
:) |
|
|
| Agent-Fire |
צריך לראות כמה פרקים ואז מתרגלים למשחק הגרוע של השחקנים...
קיצר אני עדיין לא ראיתי את הפרק, אני רואה את השידורים החוזרים למחרת...
קיצר אני יראה את זה מחר...
למרות שהסוף ברור אני עדיין במתח
:nervous:
:crazy: |
|
|
| NyKoN |
תודה לאל החרא הזה נגמר!
חשבתי שהסיוט הזה ימשך לנצח!!!! |
|
|
| DjChook |
חיי האהבה רולזזזזזז
זה הסדרה הישראלית הטובה ביותר מאז רמת אביב ג |
|
|
| NeMeSiS1234 |
:( :( :( :nervous: :nervous:
רונן כמו שרשמת לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
בא לי לבכות וכל מי שלא ראה את הסידרה הזאת הוא לוזר |
|
|
| MoSH_MaN |
| מה קרה בכלל בסוף? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה קרה בכלל בסוף? |
חיחיחי... פתאום אתה מתעניין בלחיי האהבה...
מוש... הרסתה לך את כל הגבריות
:stongue: :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
שמע אצלי בבית כל הזמן רואים את זה
אתה שומע את החרא הזה!
אז אתה רוצה לדעת מה נסגר איתם
בטח התחתנו או משהו כזה
צריך לדעתי להוסיף פלפל לרצוח את הרעה הזאת...סמדר נכון? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
:( :( :( :nervous: :nervous:
רונן כמו שרשמת לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
בא לי לבכות וכל מי שלא ראה את הסידרה הזאת הוא לוזר |
נוווו ברור אני לוזר כי אני לא רואה טלנובלה.....:haha: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: |
נוווו ברור אני לוזר כי אני לא רואה טלנובלה.....:haha: |
|
|
|
|
|