return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
2-0-0-0 PostS !!!
View this Thread in Original format
DjChook
סורי על ה
SPAM

אבל הייתי פשוט חייב
תשמעו
להיות הכי ותיק פה
ורק עכשיו להגיע ל 2000
אני זוכר שחזרתי היה לי משהו כמו
0.05 פוסטים
ועליתי :)
DJ-Energy
פששששששששששש
אנשים היום מגיעים למספרים יפים אחי
מזל טוב
:)
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
פששששששששששש
אנשים היום מגיעים למספרים יפים אחי
מזל טוב
:)


חחח נשבע לך יובל שראיתי כ"כ מהר שכבר רשמת לי פוסט
יר בדקתי בקצה השני של העמוד להסתכל על התיבה לראות שלא במקרה סגרת לי אותו

10X MAN

:)
oren_naor
מזל טוב בן דוד אידיוט
יש לי רק דבר אחד להגיד לך



אז ת'גבר...
Julie_Spyder
Don’t you even THINK about getting me started on that…

2000 posts.. MAYBE some day this year.. .. dotn know for sure.. oh well I’ll try my best cant doo much then that..

got to live what you can and live it large…

hehe but hey I’m trying here that’s all that matteres.. ehhehe
:crazy:
eXeTik
מזל טוב... נפגש ב
3000 ;)
oDrori
חחח :)
תחדש צ'וק
Hell_Copter
מזלט צ'וק!!

חשבתי על רעיון גאוני להביא למישהו ליום הולדת... לא מתנה או משהו כזה

מביאים לו כזה מטוס קטן כזה צעצוע... ואם תחשבו על זה רגע זה דווקא די מצחיק
מזל"ט=מזל טוב
מזל"ט=מטוסזעיר ללא טייס
זה שוס לא נורמלי
:disbelief
כל הזכויות שמורות ©
eXeTik
אתה רואה מה כל החרשנות הזאת עושה לך רועי...?!
NeMeSiS1234
רונן תעזוב את הבנאדם בשקט
ורועי אהבתי את הרעיון שלך
(פסיכי )
;)
ומזל טוב גבר אני עכשיו עברתי את ה- 500!!!!!!!!!

MoSH_MaN
מזל טוב!!!

:thepirate
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
רונן תעזוב את הבנאדם בשקט
ורועי אהבתי את הרעיון שלך
(פסיכי )
;)
ומזל טוב גבר אני עכשיו עברתי את ה- 500!!!!!!!!!


סבבה גיא, אז זה מה שתקבל ליומולדת ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement