|
2-0-0-0 PostS !!!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
סורי על ה
SPAM
אבל הייתי פשוט חייב
תשמעו
להיות הכי ותיק פה
ורק עכשיו להגיע ל 2000
אני זוכר שחזרתי היה לי משהו כמו
0.05 פוסטים
ועליתי :) |
|
|
| DJ-Energy |
פששששששששששש
אנשים היום מגיעים למספרים יפים אחי
מזל טוב
:) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
פששששששששששש
אנשים היום מגיעים למספרים יפים אחי
מזל טוב
:) |
חחח נשבע לך יובל שראיתי כ"כ מהר שכבר רשמת לי פוסט
יר בדקתי בקצה השני של העמוד להסתכל על התיבה לראות שלא במקרה סגרת לי אותו
10X MAN
:) |
|
|
| oren_naor |
מזל טוב בן דוד אידיוט
יש לי רק דבר אחד להגיד לך
אז ת'גבר... |
|
|
| Julie_Spyder |
Don’t you even THINK about getting me started on that…
2000 posts.. MAYBE some day this year.. .. dotn know for sure.. oh well I’ll try my best cant doo much then that..
got to live what you can and live it large…
hehe but hey I’m trying here that’s all that matteres.. ehhehe
:crazy: |
|
|
| eXeTik |
מזל טוב... נפגש ב
3000 ;) |
|
|
| Hell_Copter |
מזלט צ'וק!!
חשבתי על רעיון גאוני להביא למישהו ליום הולדת... לא מתנה או משהו כזה
מביאים לו כזה מטוס קטן כזה צעצוע... ואם תחשבו על זה רגע זה דווקא די מצחיק
מזל"ט=מזל טוב
מזל"ט=מטוסזעיר ללא טייס
זה שוס לא נורמלי
:disbelief
כל הזכויות שמורות © |
|
|
| eXeTik |
| אתה רואה מה כל החרשנות הזאת עושה לך רועי...?! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
רונן תעזוב את הבנאדם בשקט
ורועי אהבתי את הרעיון שלך
(פסיכי )
;)
ומזל טוב גבר אני עכשיו עברתי את ה- 500!!!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
מזל טוב!!!
:thepirate |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
רונן תעזוב את הבנאדם בשקט
ורועי אהבתי את הרעיון שלך
(פסיכי )
;)
ומזל טוב גבר אני עכשיו עברתי את ה- 500!!!!!!!!! |
סבבה גיא, אז זה מה שתקבל ליומולדת ;) |
|
|
|
|