return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
wat vindt jij de meeste rotte plaat om te mixxen? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
Ik heb ook nog nooit gemerkt dat tijdens de track de BPM verandert, wel heb je weles dat de outro bijvoorbeeld stuk langzamer is
DjSuez
massive van ralphie b is ook kut, omdat de bass heel zacht is in dat nummer vind ik, je hoort hem moeilijk door je koptelefoon boven de sspeakers uit...maar verders geen problemen met de snelheid ofzo..
DjRV
nou zie ik veel mensen hier zeggen dat ze problemen hebben met tracks omdat de bass te laag is of volume te laag...
zet je je bas toch ff vol open en je hoge tonen laag?
of het volume van je koptelefoon hoger?
overigens kan je ook beatmatchen op hi hats...
creatief met mixen noemen ze dat..
magrec
quote:
Originally posted by DjRV
overigens kan je ook beatmatchen op hi hats...
creatief met mixen noemen ze dat..


whehe je moet het ze niet te moeilijk maken he :p
TranceFool
IDD Donna op hi-hats kan je ook gewoon beatmixen :)......bass vinnik persoonlijk wel wat makkelijker en precieser voor mn gevoel
Leander
Ik heb vaak moeite met Luzon - The Baguio Track ((full igorot vocal mix) en met Phonekiller - Bite
Er zit iets niet helemaal snor in het drum-riffje van Luzon, waardoor het lijkt alsof ie niet goed gebeatmatched is en daar trap ik elke keer weer in, HAHAHAHA!!!
En aan het einde houdt dat vrouwtje maar niet op met bleren, waardoor 'ie moeilijk uit te mixen is :toothless
Verder wel een wereldplaat!

En Phonekiller is erg rommelig, waardoor je 't gewoon slecht hoort...

Leander
ahp2002
quote:



nou, ik heb hem ff gedownload maar een verschil in BPM hoor ik nou niet echt. het klopt wel dat die begint met een vrij hoge en korte bass (soort van kick) en na verloop verandert in een veel lagere. maar het BPM blijft toch echt gelijk volgens mij


waar slaat dat nou weer op? heb ik dat gezegd dan dat de BPM verschilt? leren lezen joh!! :D

ik bedoel eigenlijk meer om dat nummer uit te mixen, niet om het nummer in te mixen. moet je voor de gein maar eens proberen uit te mixen, ik vind het toch vrij lastig.

luister maar eens na 8.30 minuten, klinkt echt vaag en lastig om in het volgende nr in te mixen.
Donna
quote:
Originally posted by TranceFool
IDD Donna op hi-hats kan je ook gewoon beatmixen :)......bass vinnik persoonlijk wel wat makkelijker en precieser voor mn gevoel


:conf: ik weet van niks:cool:
TranceFool
quote:
Originally posted by Donna


:conf: ik weet van niks:cool:

whuh ik d8 net toch echt dat er donna stond ipv RV hehe :p.....ach boeiend is bijna hetzelfde :p;)
Pjotr G
ik weet ff niet meer hoe de plaat heet....kennen sommige van jullie misschien wel...
Staat op een Serious Beats vinyl en begint met alleen een paar orgel-hitjes en daar zit die vocal in die ook in "summer madness - summer power" zit (everybodyyyyyy to the bla bla of every nation)

Die is misselijk in te mixen, omdat in t begin je dus allemaal die orgelhitjes hebt, met vrij veel tijd ertussen...dus je hoort t niet als ie in de tussentijd scheef gaat lopen (je kunt natuurlijk m een stuk verder inmixen maar die orgeltjes zijn net stoer)

basvh
heb niet echt moeite met een plaat meer met een heel genre, het lukt me gewoon echt niet om hardcore te mixen, hardhouse en hardstyle gaan goed. maar hardcore gewoon niet


PS; dit is mijn 400 post nu hoor ik er echt bij

>edit> blijk je opeens 500 posts nodig te hebben om dat supreme trance addict te kunnen editen, arghgggggggggggg >edit>
Blik
quote:
Originally posted by basvh
PS; dit is mijn 400 post nu hoor ik er echt bij


niet echt, want je moet er nu 500 hebben :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement