|
wat vindt jij de meeste rotte plaat om te mixxen? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by basvh
heb niet echt moeite met een plaat meer met een heel genre, het lukt me gewoon echt niet om hardcore te mixen, hardhouse en hardstyle gaan goed. maar hardcore gewoon niet
PS; dit is mijn 400 post nu hoor ik er echt bij
>edit> blijk je opeens 500 posts nodig te hebben om dat supreme trance addict te kunnen editen, arghgggggggggggg >edit> |
dan moet ik nog stevig aanpoten ;)
[gelukkig is dit er ook al weer 1 whehe :D]
het lijkt trouwens dat ik best n goed onderwerp heb aangesneden er zijn wel meer mensen die probs hebben met sommige nummers ;) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ScuL
dan moet ik nog stevig aanpoten ;)
[gelukkig is dit er ook al weer 1 whehe :D]
het lijkt trouwens dat ik best n goed onderwerp heb aangesneden er zijn wel meer mensen die probs hebben met sommige nummers ;) |
tis zeker mooi weer om naar complimentjes te vissen ..:disbelief |
|
|
| Bellie |
Chris Liebing - CLR 03 (Gaetano Parisio Mix).
die is echt heel hinderlijk.Hij stopt zomaar ineens en gooit hem niet op de 1ste tel erin.Heel irri dus als je een plaat hebt lopen die wel 4 tellen is.Dan komt ie dus op de 3de tel uit en dan klopt er al geen reet meer van.
2 Scul:Umek - Gatex moeilijk??Wat is nou moeilijk aan.Jemoet gewoon met het deuntje meetellen.:)
GREETZ!! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Bellie
Chris Liebing - CLR 03 (Gaetano Parisio Mix).
die is echt heel hinderlijk.Hij stopt zomaar ineens en gooit hem niet op de 1ste tel erin.Heel irri dus als je een plaat hebt lopen die wel 4 tellen is.Dan komt ie dus op de 3de tel uit en dan klopt er al geen reet meer van.
2 Scul:Umek - Gatex moeilijk??Wat is nou moeilijk aan.Jemoet gewoon met het deuntje meetellen.:)
GREETZ!! |
ja dat is vervelend dat zie je inderdaad vaker bij Technoplaten dat er tellen worden weggelaten uit patterns :p
ik vind het gewoon lastig om de tel te houden en het is ook irritant dat ie helemaal zonder beat begint, naderhand met die andere samples erbij houdt je 't wat makkelijker bij maar dan ben je al te laat. |
|
|
| Donna |
Ach als je de muziek voelt wtf heb je dan nog aan tellen?
Gewoon derin knallen wanneer t moet,tellen moet niet nodig zijn.... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Ach als je de muziek voelt wtf heb je dan nog aan tellen?
Gewoon derin knallen wanneer t moet,tellen moet niet nodig zijn.... |
word sista :)
wat nou tellen weet je pfff ;) |
|
|
| Vnatic |
Renegade Master - die Derb remix,
ik weet niet waarom, maar ik tel er altijd naast, die plaat zit volgens mij gewoon scheef...
Of hij slaat over, hmmmmm..... |
|
|
| Pjotr G |
nou ja wat nou tellen...als er beat worden overgeslagen (wat volgens mij vaker bij trance platen voorkomt...op t einde van n breakdown bijvoorbeeld huppa 4 beats erbij) en je hebt bijv op elke beat een clap lopen klinkt niet echt fris
[edit] en nee bij 4 extra beats gaat ie niet zo lopen...maar dan heb je weer dat "blokken" verkeerd beginnen [/edit] |
|
|
| DjRV |
4 extra beats dit,beatjes tellen dat,zusjes zo tatatatatatata
USE THE FORCE LUKE! |
|
|
| eieregooie |
lol
Inderdaad zeg... :toocool: |
|
|
| Pjotr G |
kom wat maakt t uit?
dit is geen "wij kunnen slecht mixen en daar liggen we over te mekkeren" thread
Iemand vroeg welke platen kut zijn om te mixen, nou platen die dat hebben. En als jij op een of andere magische manier met je vingertje precies weet wanneer die 4 extra beats komen en dan die andere plaat tegenhoudt en er weer precies gesynced ingooit...nou...dan...gefeliciteerd! Jedi-DJ! |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by DjRV
4 extra beats dit,beatjes tellen dat,zusjes zo tatatatatatata
USE THE FORCE LUKE! |
No SHERLOCK!!
2missP: wij zouden t heeeel goed kunnen aight??:tongue3 |
|
|
|
|